The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Buenos Aires
#61
Kan die Pouille ook ineens niks meer sinds ie in Australië zo stond te vlammen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
(24-02-2015, 12:45 PM)rhubarb Wrote: Veelgekozen Stakkie eruit zou fijn zijn...

Evenals Berdych 
Kei Nishikori





Reply
#63
Chardy al voor de set geserveerd. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#64
Tb easy naar Berdych. 

Pouille al klaar Sad en ook Zverev levert ruime voorsprong in...

pfff
Kei Nishikori





Reply
#65
Gaat redelijk als verwacht, alleen Zverev is jammer en vervelend.
Wilde een cctje doen door ze allebei te nemen, maar vond ik toch zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
EEN SPELER UIT TEAM STILLE WINT !!!!!! Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#67
(24-02-2015, 01:54 PM)Ad Wim Wrote: Gaat redelijk als verwacht, alleen Zverev is jammer en vervelend.
Wilde een cctje doen door ze allebei te nemen, maar vond ik toch zonde.

Ik heb ze wel allebei  Cool

Poelly is wel weer lelijk daarentegen.

Vandaag maar eens de 100% score in Acapulco volhouden. Nishi eruit & Sijsling stunten.
Ferrer zal toch wel ff rust nodig hebben inmiddels.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
Sijsling zie ik ook wel stunten tegen Ferrer. Dat zou gek zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
En RBA gaat gewoon Gasquet pakken. Nid. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#70
Die Coric joh, kom op eens. Tegen fucking Jaziri.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
(24-02-2015, 02:21 PM)centre court Wrote: En RBA gaat gewoon Gasquet pakken. Nid. 

Omdat ie nu van Thiem wint? Dat doen er velen dit jaar.

Hup Marcos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
(24-02-2015, 12:50 PM)centre court Wrote: Kan die Pouille ook ineens niks meer sinds ie in Australië zo stond te vlammen?

Goeie vraag, hij stond als een malle te spelen op de AO. Op basis daarvan heb ik hem een paar keer gekozen, zonder resultaat. 
Reply
#73
Andre wordt op dag 1 alweer de grote winnaar. Een hoop kleintjes vliegen er weer uit voor 0. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
(24-02-2015, 12:50 PM)Hcentre court Wrote: Kan die Pouille ook ineens niks meer sinds ie in Australië zo stond te vlammen?

Bolelli niet nemen kan ik nog inkomen, maar hij was wel gewoon dik favoriet tegen Pouille.
Baghdatis moet wel even winnen, anders was het een stomme lastminute wissel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Ward krijgt zelf 6 BPs in 3 games, benut ze niet, en wordt dan zelf gebroken. Verrassend weer.
Reply
#76
(24-02-2015, 02:42 PM)centre court Wrote: Andre wordt op dag 1 alweer de grote winnaar. Een hoop kleintjes vliegen er weer uit voor 0. 

Ik zou zeggen, leer ervan. Je weet dat dat het risico is van die kleintjes, en André ook. Vorige week werkte het al nauwelijks met kleintjes en deze week doe je het weer. Je verwijt buurs het, maar doet het zelf ook steeds.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(23-02-2015, 11:22 PM)maartendinkelman Wrote: We zullen zien. Ik had alleen maar zin in een discussie en een gokje ! 
Vorig jaar geeft me vertrouwen ! 

180 -300 - 500 is het he? geen 360.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
(24-02-2015, 02:49 PM)Ad Wim Wrote:
(24-02-2015, 02:42 PM)centre court Wrote: Andre wordt op dag 1 alweer de grote winnaar. Een hoop kleintjes vliegen er weer uit voor 0. 

Ik zou zeggen, leer ervan. Je weet dat dat het risico is van die kleintjes, en André ook. Vorige week werkte het al nauwelijks met kleintjes en deze week doe je het weer. Je verwijt buurs het, maar doet het zelf ook steeds.

Ach Joh, Sijsling def Ferrer. Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#79
Baghdatis op weg naar een choke?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Kijk, dat zijn al betere resultaten. Prima Coric en baghdatis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
(24-02-2015, 02:42 PM)centre court Wrote: Andre wordt op dag 1 alweer de grote winnaar. Een hoop kleintjes vliegen er weer uit voor 0. 

Nu met Sousa, Baghdatis en Coric al bijna net zoveel punten als SF Dimitrov. En dan heb ik AHM en Dodig nog voor dat geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Het is maar net wat je met wat vergelijkt. Stel dat Ferrer minder punten pakt dan Dimitrov kun je die ook met elkaar vergelijken en zeggen dat Dimitrov een betere keus is dan Ferrer die de overgang van gravel naar Hardcourt moest maken...
Reply
#83
Welkom in de Ad wereld
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
(24-02-2015, 05:59 PM)HU rhubarb Wrote: Het is maar net wat je met wat vergelijkt. Stel dat Ferrer minder punten pakt dan Dimitrov kun je die ook met elkaar vergelijken en zeggen dat Dimitrov een betere keus is dan Ferrer die de overgang van gravel naar Hardcourt moest maken...

Het gaat hier toch om de vergelijking met André en de uitspraak van cc? Dan kijk ik naar zijn Dimitrov tegenover mijn kleintjes. En dan zie ik dat het voorlopig nog wel meevalt.
Cc kan Ferrer van André vergelijken met zijn kleintjes, ook prima, maar het was een algemene uitspraak. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Vesely gaat me toch niet 3 weken op rij in de 1e ronde al naaien? Tegen cuevas en Fognini was het weliswaar erg zuur maar was ie iig nog erg close én dat was tegen goede tegenstanders. 

Nu achter tegen fucking blazje rola. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
Haase. Serieus?! Vanaf nu de Q's in voor ATP toernooien.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#87
Haha die Haase...ga aub wat anders doen joh ! Idontgetit
Reply
#88
Prima tweede dag! 8 uit 8. 
Reply
#89
Sijsling voor de 2e set geserveerd en sp gehad... Jammer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
De ouders van Haase willen dat hij alleen nog gaat dubbelen. Altijd luisteren naar je pappie en mammie Robin Wink
Reply


Forum Jump: