The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Buenos Aires
#91
Prima uitslagen, alleen Dodig is jammer. Maar dat was een opvuller, en gaven de bookies verrassend veel kans dus maar genomen.
Grappig dat jullie na alles dat hier gezegd is over hem, Haase nog steeds overschatten. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Eigenlijk nog geen enkele echte verrassing, vrijwel alles gaat volgens verwachting/bookies. Houden zo. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Ad maakt tegenwoordig alleen z'n team nog op basis van de bookies 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
De Break Out of de Hitkrant ?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#95
De Yes denk ik, voor meiden die alles willen weten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
Kan er een update worden gedaan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#97
Wanneer is Stakhovsky moe? Stond in Rotterdam al te vlammen (moest winnen van Raonic).
Reply
#98
Kan toch een leuke week worden, zelfs als Ferrer en Dimi de halve finale halen. Zolang ze maar verliezen van Nishi. Young heb ik in de verkeerde week, maar voorderest valt alles wel prima.
Reply
#99
(25-02-2015, 11:44 AM)Peter Beense Wrote: Wanneer is Stakhovsky moe? Stond in Rotterdam al te vlammen (moest winnen van Raonic).

Zoveel heeft ie ook weer niet gespeeld, toch?
Verwacht wel een overwinning vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij speelde die eerst in Zagreb, toen Rotterdam, vorige week halve finale Marseille en nu weer Dubai. Toch al 4 weken achter elkaar.
Reply
Na zaterdag mag ie moe zijn!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Sousa begint lekker Doh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tsja die neem je voor de 45 punten en een kleine kans op meer. Net als met Golubev. 

Dimi-Ferrer, dat zijn de potjes die je week maken of breken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stuk belangrijkere potjes nu. Vamos RBA, Bagh en Stakhy. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Idd, nu gaat het beginnen. Hup Bagh, Stak en Gasquet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-02-2015, 12:50 PM)centre court Wrote: Tsja die neem je voor de 45 punten en een kleine kans op meer. Net als met Golubev. 

Dimi-Ferrer, dat zijn de potjes die je week maken of breken. 

Juist, in het weekend worden de echte verschillen (wederom) gemaakt.
Met Dimi-Ferrer als absoluut hoogtepunt, mocht het zover komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stak en Gasquet gaan prima, Bagh heeft het zwaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RBA is eindelijk los. Zal nu ook niet meer loslaten. 

Bij die andere 2 heb ik ze beide maar wel voorkeur voor Stakhy en Bagh. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Coric en Stak prima. Gasquet heeft het lastig nu, zover ik het kan zien op het scoreboard..
Reply
Coric mag hem van mij wel winnen. Staat ook minder in de 'buurt' Ach het gaat om 45 puntjes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille en CC bijvoorbeeld geen Gasquet, vanwaar? Was al door en toch 50% kans op 90 punten. Lijkt me toch prima.
Reply
Hmm, gaat even de verkeerde kant op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet vergeet te breaken.
Ga er vanuit dat Baghdatis en Stak gewoon winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(25-02-2015, 02:19 PM)DaanvL Wrote: Stille en CC bijvoorbeeld geen Gasquet, vanwaar? Was al door en toch 50% kans op 90 punten. Lijkt me toch prima.

Vond hem echt slecht tegen Seppi en Bautista is gewoon te goed voor hem. Ging er vanuit dat ie eruit zou gaan en dan zijn 45 punten niet voldoende voor zijn prijs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bautista choke!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In die cruciale potten zit het dan ook niet echt mee hoor. 4-2 voor in de 3e. Anderhalve set zwaar dominant en als de finish in zicht komt ineens choken. Zonde. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is nog niet afgelopen...
Baghdatis gaat prima en Berdych moet ook wel even winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grote vriend Istomin deed hetzelfde maar verloor direct. RBA heeft nog een kans...
Reply
Hup RBA. Wekenlang loop je mijn spelers uit te schakelen. Nu moet je een keer winnen.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2x een mb verkloot door de Franse vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: