The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Buenos Aires
Pfff wat was Dimi slecht  .... wanprestatie.
Reply
Haha, zo lekker als zoiets dan weer precies valt zoals je denkt. Doei Dimitrov!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Doh Dimi en mato beiden 5-3 voor 1e set

Mato zelfs 4 sp op eigen service gemist 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan wel klagen over dat soort dingen maar een keer moet ik ook maar eens accepteren dat ik waardeloze teams maak. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2015, 08:11 AM)centre court Wrote: Ik kan wel klagen over dat soort dingen maar een keer moet ik ook maar eens accepteren dat ik waardeloze teams maak. 
Kei Nishikori





Reply
Denk dat dat allemaal wel meevalt.
In basis maak je natuurlijk een prima team met de titelverdediger erin.

Dat hij een wanprestatie levert heb je uiteraard geen invloed op
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dimitrov verdient het vertrouwen niet, eigen schuld (heb 'm zelf ook).
Z'n enige echt goede partij kwam in een nederlaag tegen Murray op de AO.

Nu Karlovic of Tomic dat gedeelte van het schema maar winnen.
Gezien de uitslagen van het beest is daar best kans op, want die overtuigt evenmin.
Reply
Mijn spelers leveren dan wel vaak wanprestaties. Voornamelijk op het gebied van sets en wedstrijden uitserveren, sps en mps benutten en wedstrijden uitspelen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, dat Matosevic een paar sps miste in de eerste set zegt me niet zo heel veel.
Hoe Baghdatis verloor en Gasquet won, daar kan men over klagen, dat is gewoon zuur.
Of Fognini en Nadal vorige week.

Ik zag het niet zitten in Dimitrov. Totaal niet in vorm en titelverdediger zegt natuurlijk niks.
Maar ik vind het geen slechte keuze, wat ik Berdych op voorhand wel vind bijv.
Zolang je die goede keuzes maar blijft maken, kom je vanzelf wel bovendrijven. Het jaar is nog lang en er staan nog genoeg gelegenheidsmanagers in de top.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2015, 09:52 AM)Ad Wim Wrote: Tja, dat Matosevic een paar sps miste in de eerste set zegt me niet zo heel veel.
Hoe Baghdatis verloor en Gasquet won, daar kan men over klagen, dat is gewoon zuur.
Of Fognini en Nadal vorige week.

Ik zag het niet zitten in Dimitrov. Totaal niet in vorm en titelverdediger zegt natuurlijk niks.
Maar ik vind het geen slechte keuze, wat ik Berdych op voorhand wel vind bijv.
Zolang je die goede keuzes maar blijft maken, kom je vanzelf wel bovendrijven. Het jaar is nog lang en er staan nog genoeg gelegenheidsmanagers in de top.

Toch is het te gemakkelijk om 'gelegenheidsmanagers' over een kam te scheren.
Er komen altijd potentiële nieuwe toppers bovendrijven.
Ik kan me toch niet voorstellen dat de top10 ieder jaar uit de tien zelfde managers bestaat?
Reply
Dat mss niet maar wel 7 vd 10. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dimitrov had ik ook m'n twijfels over, maar bij gebrek aan vertrouwen in Ferrer leek me dit de beste keus om de onderste helft op te rollen. Harrison >5.50 bij de bookies, daar valt ook niet tegen te managen.
Berdych is geen briljante keus, maar wel de goedkoopste van de 4 voor 180 zekere punten in Dubai. (of Stakkie moet net als Harrison mijn dure keuzes eruit wippen met een quotering van >5.50)
Reply
Ik denk wel meer. Ik weet niet of iemand de top 10 van vorig jaar nog bij de hand heeft ergens?

En ik kijk ook vooral naar de keuzes. Als je deze week Nadal, Berdych en Murray hebt, of Federer, denk ik niet dat je hoog eindigt. Dat gaat een keer goed, maar kost je uiteindelijk de kop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima nachtje zo. Nog 6 man bij de laatste 8 in Acapulco. Dubai moet Stakkie vandaag maar stunten en dan mogen Djoko. Murray en Federer de rest opvullen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(26-02-2015, 10:14 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk wel meer. Ik weet niet of iemand de top 10 van vorig jaar nog bij de hand heeft ergens?

En ik kijk ook vooral naar de keuzes. Als je deze week Nadal, Berdych en Murray hebt, of Federer, denk ik niet dat je hoog eindigt. Dat gaat een keer goed, maar kost je uiteindelijk de kop.

Een gok op Berdych bijvoorbeeld voor meer dan 180 (ja, de kans is klein, dat weet ik) tov al dat kleine grut is toch ergens wel te begrijpen?
Murray kan Federer gewoon verslaan. Nadal is te duur voor de punten die hij kan halen. Federer dito!
Dit is mijn eerste jaar vanaf het begin. Als ik klinisch moet gaan berekenen wat rendabel is, is voor mij de lol er wel af.
Doe het puur op gevoel en daar horen ook mindere keuzes bij. Geen moeite mee om dat te accepteren Wink
Reply
Dimi was zo slecht in Rotterdam en 180 vond ik te weinig, zeker aangezien hij daarvoor langs Ivo moest. Voordeel van een slechte AO is toch wel dat je daarna elke week flink kan stijgen Angel
Reply
Wat is dat toch dat iedereen ineens naar de bookies kijkt? Ik neem toch aan dat jezelf een betere inschatting kunt maken als dat zij dat doen. 
Kei Nishikori





Reply
(26-02-2015, 10:14 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk wel meer. Ik weet niet of iemand de top 10 van vorig jaar nog bij de hand heeft ergens?

En ik kijk ook vooral naar de keuzes. Als je deze week Nadal, Berdych en Murray hebt, of Federer, denk ik niet dat je hoog eindigt. Dat gaat een keer goed, maar kost je uiteindelijk de kop.

Eens. Op lange termijn vindt die natuurlijke selectie wel plaats. Vooral in dit soort weken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2015, 10:33 AM)kooltje Wrote: Wat is dat toch dat iedereen ineens naar de bookies kijkt? Ik neem toch aan dat jezelf een betere inschatting kunt maken als dat zij dat doen. 

De bookies kunnen een goede indicatie zijn. Zij moeten er geld mee verdienen dus zullen best goede quoteringen geven. Dat kan je sterken in je eigen gevoel of juist aan het denken zetten. 

Zonder bookies had ik deze week nooit Bagh gehad. Leek me vooraf zwaar underdog tegen goffin. Toen zag ik dat Unibet hem ruim als favoriet zag. Dan bekijk je eens een h2h en de laatste wedstrijden en zie je dat Goffin vorige week opgaf en Bagh hem ook al een paar keer gepakt heeft. Toen toch maar genomen en het ging goed. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2015, 10:40 AM)centre court Wrote:
(26-02-2015, 10:33 AM)kooltje Wrote: Wat is dat toch dat iedereen ineens naar de bookies kijkt? Ik neem toch aan dat jezelf een betere inschatting kunt maken als dat zij dat doen. 

De bookies kunnen een goede indicatie zijn. Zij moeten er geld mee verdienen dus zullen best goede quoteringen geven. Dat kan je sterken in je eigen gevoel of juist aan het denken zetten. 

Zonder bookies had ik deze week nooit Bagh gehad. Leek me vooraf zwaar underdog tegen goffin. Toen zag ik dat Unibet hem ruim als favoriet zag. Dan bekijk je eens een h2h en de laatste wedstrijden en zie je dat Goffin vorige week opgaf en Bagh hem ook al een paar keer gepakt heeft. Toen toch maar genomen en het ging goed. 

Ok, jammer dat de bookies er zijn dus Wink. Want als je het een beetje volgt wist je deze gegevens van Goffin al. 

Maar dan begrijp ik dat het een aardige houvast is en je nooit hele rare acties maakt, ook als je maar weinig tijd erin steekt. 
Kei Nishikori





Reply
Wat CC zegt, Bagha een goed voorbeeld daarvan. Vandaag maar hopen op een paar stuntjes in Dubai, met doelredeneren houden we de hoop erin: Seppi def. Federer, Gasquet def. Seppi dus Gasquet def. Federer. Wawrinka def. Berdych, Stakkie def. Wawrinka dus Stakkie def. Berdych..
Maar vooral: hup PSV/Feyenoord/Ajax!
Reply
Daniël  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(26-02-2015, 10:21 AM)NickHop27 Wrote:
(26-02-2015, 10:14 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk wel meer. Ik weet niet of iemand de top 10 van vorig jaar nog bij de hand heeft ergens?

En ik kijk ook vooral naar de keuzes. Als je deze week Nadal, Berdych en Murray hebt, of Federer, denk ik niet dat je hoog eindigt. Dat gaat een keer goed, maar kost je uiteindelijk de kop.

Een gok op Berdych bijvoorbeeld voor meer dan 180 (ja, de kans is klein, dat weet ik) tov al dat kleine grut is toch ergens wel te begrijpen?
Murray kan Federer gewoon verslaan. Nadal is te duur voor de punten die hij kan halen. Federer dito!
Dit is mijn eerste jaar vanaf het begin. Als ik klinisch moet gaan berekenen wat rendabel is, is voor mij de lol er wel af.
Doe het puur op gevoel en daar horen ook mindere keuzes bij. Geen moeite mee om dat te accepteren Wink

Dan vind ik Murray eerder te billijken dan Berdych. Maar het gaat er vooral om wie je daarvoor mist. Jongens als Stakh, Coric, Golubev kun je in zo'n week echt niet missen.
En constant presteren is lastig in dit spel. Kijk naar Dinkelman. Vorig jaar een geweldige start gehad en het redelijk weten te handhaven. Maar dit jaar begint het anders en wordt het ineens een stuk lastiger.

En je moet ook lekker managen hoe je zelf wilt en waar je het meeste lol uit haalt.
Sowieso goed dat je erbij bent en blijft, we kunnen altijd enthousiaste managers gebruiken, zeker ook op het forum.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2015, 11:05 AM)Ad Wim Wrote:
(26-02-2015, 10:21 AM)NickHop27 Wrote:
(26-02-2015, 10:14 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk wel meer. Ik weet niet of iemand de top 10 van vorig jaar nog bij de hand heeft ergens?

En ik kijk ook vooral naar de keuzes. Als je deze week Nadal, Berdych en Murray hebt, of Federer, denk ik niet dat je hoog eindigt. Dat gaat een keer goed, maar kost je uiteindelijk de kop.

Een gok op Berdych bijvoorbeeld voor meer dan 180 (ja, de kans is klein, dat weet ik) tov al dat kleine grut is toch ergens wel te begrijpen?
Murray kan Federer gewoon verslaan. Nadal is te duur voor de punten die hij kan halen. Federer dito!
Dit is mijn eerste jaar vanaf het begin. Als ik klinisch moet gaan berekenen wat rendabel is, is voor mij de lol er wel af.
Doe het puur op gevoel en daar horen ook mindere keuzes bij. Geen moeite mee om dat te accepteren Wink

Dan vind ik Murray eerder te billijken dan Berdych. Maar het gaat er vooral om wie je daarvoor mist. Jongens als Stakh, Coric, Golubev kun je in zo'n week echt niet missen.
En constant presteren is lastig in dit spel. Kijk naar Dinkelman. Vorig jaar een geweldige start gehad en het redelijk weten te handhaven. Maar dit jaar begint het anders en wordt het ineens een stuk lastiger.

En je moet ook lekker managen hoe je zelf wilt en waar je het meeste lol uit haalt.
Sowieso goed dat je erbij bent en blijft, we kunnen altijd enthousiaste managers gebruiken, zeker ook op het forum.

Yes!! jouw team was grofweg het andere scenario voor deze week. Maar ik wilde een keer niet voor allerlei kleintjes gaan...
Achteraf misschien niet de beste week, maar het is nog niet beslist.
Het blijft een leuk spel en constant presteren is inderdaad geen eitje.. Smile
Reply
(26-02-2015, 10:50 AM)kooltje Wrote:
(26-02-2015, 10:40 AM)centre court Wrote:
(26-02-2015, 10:33 AM)kooltje Wrote: Wat is dat toch dat iedereen ineens naar de bookies kijkt? Ik neem toch aan dat jezelf een betere inschatting kunt maken als dat zij dat doen. 

De bookies kunnen een goede indicatie zijn. Zij moeten er geld mee verdienen dus zullen best goede quoteringen geven. Dat kan je sterken in je eigen gevoel of juist aan het denken zetten. 

Zonder bookies had ik deze week nooit Bagh gehad. Leek me vooraf zwaar underdog tegen goffin. Toen zag ik dat Unibet hem ruim als favoriet zag. Dan bekijk je eens een h2h en de laatste wedstrijden en zie je dat Goffin vorige week opgaf en Bagh hem ook al een paar keer gepakt heeft. Toen toch maar genomen en het ging goed. 

Ok, jammer dat de bookies er zijn dus Wink. Want als je het een beetje volgt wist je deze gegevens van Goffin al. 

Maar dan begrijp ik dat het een aardige houvast is en je nooit hele rare acties maakt, ook als je maar weinig tijd erin steekt. 

Ik heb met een kneiterdrukke baan echt geen tijd meer om het tennis op de voet te volgen. Ik zie ook echt vrijwel geen wedstrijd meer, muv de Grand Slams.
Ik volg natuurlijk de uitslagen wel door en voor dit spel en andere spellen, maar lees niet meer alles zoals vroeger.

Ik maak ook nog wel mijn eigen inschattingen, maar toets die nu wel aan de bookies, zodat ik geen gekke dingen over het hoofd zie.
Dat zorgt wekelijks maar voor een enkele aanpassing tov mijn eigen inschatting, maar die kunnen soms wel belangrijk zijn.

Maar je kunt er ook mis door zitten. In mijn aanvankelijke opzet had ik Ilhan en Johnson, maar toen bleken de bookies Zverev als favoriet te geven en Dodig slechts als lichte underdog, dus omgewisseld. Achteraf stom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zeg trouwens nu vast dat Berlocq vanavond van Fognini wint, maar daarmee doe ik ook niet echt een gewaagde uitspraak.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad heeft een kneiterdrukke baan maar zit wel de hele dag op het forum Confused
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het gaat nu trouwens goed, maar er komen nog wel wat belangrijke potjes aan.
Nishi-Dolgo als belangrijkste, maar ook Monaco-Cuevas en Ferrer-Tomic.

Gelukkig zijn Nishi en Ferrer heel dik favoriet en is Cuevas licht favoriet. Dus hopelijk gaat dit naar verwachting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishi is inderdaad favoriet, al lijkt Dolgo zijn betere spel wel weer gevonden te hebben. Maar Monaco zie ik toch wel minstens 50-50 in eigen land.  Ferrer lijkt mij niet heel dik favoriet tegen Tomic na een week op gravel, twee matige uitslagen en geen rustdag ertussen. 
Kei Nishikori





Reply
Klopt, Tomic is geen walk-over, maar dat is ook maar een lakse hond die van jan en alleman kan verliezen. En heeft ook geen makkelijke aanloop gehad met 2 3-setters. En onderschat de fysieke gesteldheid van Ferrer nooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: