The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Dubai / Acapulco / Buenos Aires
Als Ferrer eruit vliegt (zsm aub) is het goed Wink
Reply
(26-02-2015, 12:06 PM)Ad Wim Wrote: Klopt, Tomic is geen walk-over, maar dat is ook maar een lakse hond die van jan en alleman kan verliezen. En heeft ook geen makkelijke aanloop gehad met 2 3-setters. En onderschat de fysieke gesteldheid van Ferrer nooit.

Dat doe ik zeker niet,daarom heb ik hem zelfs genomen ipv Dimitrov. Mijn enige goede keuze tot op heden. 
Kei Nishikori





Reply
En hij heeft hierna ook wel even pauze, daar heb ik iig rekening mee gehouden.
Speelt geen DC, dus hierna bijna 2 weken rust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, wat zuur van Johnson. Break voor ook in de 2e set, zie ik nu. 15-40 voor op 4-4 in de 2e set. Zou een erg mooie klapper zijn geweest. 
Reply
Haha, go Coric!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha wat is Murray aan het doen dan, verwachte ongeveer een double bagel.
Reply
Andy komt zo breakje achter in de 2e set en dan komt ie op gang.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Beetje Rotterdam-praktijken dit. Hij is dus nog niet over zijn post-AO dip heen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray 119 gekozen en Coric maar 40...Maar doe toch maar gewoon Murray hoor  Confused
Kei Nishikori





Reply
Coric pas 3 punten tegen op service, waarvan 1 df. Voor Murrays doen ongekend. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit gaat helemaal nergens meer over...
Dip? Oh ja.. iemand met een dip wint vrij eenvoudig van de tricky Muller en laat geen spaan heel van Sousa die in vorm is...
Reply
Coric pakt Federer in de halve en verslaat Djokovic in de finale als LL.
Reply
Haha, doei Andy.
Ik vond het al geen goede keus, maar die wordt nu wel heel hard afgestraft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2015, 02:23 PM)NickHop27 Wrote: Dit gaat helemaal nergens meer over...
Dip? Oh ja.. iemand met een dip wint vrij eenvoudig van de tricky Muller en laat geen spaan heel van Sousa die in vorm is...

Dit is onverwacht, maar dan nog was ie met 180 punten met een relatief kleine kans op meer geen goede keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Borna, Federer is de volgende!
Reply
(26-02-2015, 02:09 PM)kooltje Wrote: Murray 119 gekozen en Coric maar 40...Maar doe toch maar gewoon Murray hoor  Confused

Coric 40x gekozen, waarvan 11x in de top 20.
Murray 119x, maar slechts 4x in de top 20.
Dat zegt genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2015, 02:42 PM)Ad Wim Wrote:
(26-02-2015, 02:09 PM)kooltje Wrote: Murray 119 gekozen en Coric maar 40...Maar doe toch maar gewoon Murray hoor  Confused

Coric 40x gekozen, waarvan 11x in de top 20.
Murray 119x, maar slechts 4x in de top 20.
Dat zegt genoeg.

Vandaar toch mijn wens voor Murray, alleen gunstig mocht Gasquet het ineens op de heupen krijgen tegen Federer. 
Kei Nishikori





Reply
Was ook niet direct naar jou, maar voornamelijk vanwege de stats die jij postte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Coric wordt op deze manier toch een dure misser... terwijl ik 'm wel in m'n team heb gehad als opvulling maar uiteindelijk niet voor heb gekozen omdat ik er geen vertrouwen in had.
Gelukkig heb ik ze wel alle 7 in Acapulco ...
Reply
(26-02-2015, 02:49 PM)Ad Wim Wrote: Was ook niet direct naar jou, maar voornamelijk vanwege de stats die jij postte.

Naar wie dan wel ?
Reply
Vanaf hoe laat stond Coric in de database als LL? Ik heb hem namelijk compleet gemist... (al vraag ik me af of ik hem dan gekozen had gezien zijn recente uitslagen)

Knap trouwens van Murray om met 6-1 6-3 te verliezen en dan maarliefst 55 (!!) onnodige fouten te slaan.
Reply
Naar niemand in het bijzonder.
Gewoon algemeen en inhaken op de eerdere discussie over gelegenheidsmanagers, hun keuzes, de keuze voor Murray en Berdych, etc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2015, 03:04 PM)rhubarb Wrote: Vanaf hoe laat stond Coric in de database als LL? Ik heb hem namelijk compleet gemist... (al vraag ik me af of ik hem dan gekozen had gezien zijn recente uitslagen)

Knap trouwens van Murray om met 6-1 6-3 te verliezen en dan maarliefst 55 (!!) onnodige fouten te slaan.

Vanaf 19u op maandagavond.
Reply
(26-02-2015, 03:10 PM)Atlanta Wrote:
(26-02-2015, 03:04 PM)rhubarb Wrote: Vanaf hoe laat stond Coric in de database als LL? Ik heb hem namelijk compleet gemist... (al vraag ik me af of ik hem dan gekozen had gezien zijn recente uitslagen)

Knap trouwens van Murray om met 6-1 6-3 te verliezen en dan maarliefst 55 (!!) onnodige fouten te slaan.

Vanaf 19u op maandagavond.

Inderdaad wel apart, als die deadline voor algemene gelijkheid gekozen is. Ik heb er geen last van gehad zeg ik eerlijk. 
Maar als iemand moet trainen en hij doet keurig om 18:30 zijn team dan ben je in het nadeel. 
Kei Nishikori





Reply
(26-02-2015, 03:13 PM)kooltje Wrote:
(26-02-2015, 03:10 PM)Atlanta Wrote:
(26-02-2015, 03:04 PM)rhubarb Wrote: Vanaf hoe laat stond Coric in de database als LL? Ik heb hem namelijk compleet gemist... (al vraag ik me af of ik hem dan gekozen had gezien zijn recente uitslagen)

Knap trouwens van Murray om met 6-1 6-3 te verliezen en dan maarliefst 55 (!!) onnodige fouten te slaan.

Vanaf 19u op maandagavond.

Inderdaad wel apart, als die deadline voor algemene gelijkheid gekozen is. Ik heb er geen last van gehad zeg ik eerlijk. 
Maar als iemand moet trainen en hij doet keurig om 18:30 zijn team dan ben je in het nadeel. 

Dat zul je altijd houden. Als Kohlschreiber zich had afgemeld op zondag, en de deadline zou op zondagavond 22u zijn, heb je hetzelfde probleem. Dat is het risico van het vak.
Reply
(26-02-2015, 03:18 PM)Atlanta Wrote:
(26-02-2015, 03:13 PM)kooltje Wrote:
(26-02-2015, 03:10 PM)Atlanta Wrote:
(26-02-2015, 03:04 PM)rhubarb Wrote: Vanaf hoe laat stond Coric in de database als LL? Ik heb hem namelijk compleet gemist... (al vraag ik me af of ik hem dan gekozen had gezien zijn recente uitslagen)

Knap trouwens van Murray om met 6-1 6-3 te verliezen en dan maarliefst 55 (!!) onnodige fouten te slaan.

Vanaf 19u op maandagavond.

Inderdaad wel apart, als die deadline voor algemene gelijkheid gekozen is. Ik heb er geen last van gehad zeg ik eerlijk. 
Maar als iemand moet trainen en hij doet keurig om 18:30 zijn team dan ben je in het nadeel. 

Dat zul je altijd houden. Als Kohlschreiber zich had afgemeld op zondag, en de deadline zou op zondagavond 22u zijn, heb je hetzelfde probleem. Dat is het risico van het vak.

Dus?? Een LL wordt altijd verwerkt? of is 19:00 de grens? Of 21:00? Of 21:55? 
Kei Nishikori





Reply
Dat is gewoon pech en daar kan je de organisatie niets verwijten. Bovendien was het al eerder bekend dan 1900 uur dat Kohl niet ging spelen en was de zijn wedstrijd al geannuleerd!
Reply
Eeuwige discussie inderdaad. Optie is ook om het niet aan te passen en de ll's onderaan te laten staan.
Dan worden de uitzoekende managers beloond. Maar volgens mij hebben we op een gegeven moment besloten het gewoon wel aan te passen, mits officieel.
Vind ik een goede zaak. Ik had nu geluk online te zijn rond de deadline, want ik zag het ook pas om 21 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-02-2015, 03:20 PM)kooltje Wrote:
(26-02-2015, 03:18 PM)Atlanta Wrote:
(26-02-2015, 03:13 PM)kooltje Wrote:
(26-02-2015, 03:10 PM)Atlanta Wrote:
(26-02-2015, 03:04 PM)rhubarb Wrote: Vanaf hoe laat stond Coric in de database als LL? Ik heb hem namelijk compleet gemist... (al vraag ik me af of ik hem dan gekozen had gezien zijn recente uitslagen)

Knap trouwens van Murray om met 6-1 6-3 te verliezen en dan maarliefst 55 (!!) onnodige fouten te slaan.

Vanaf 19u op maandagavond.

Inderdaad wel apart, als die deadline voor algemene gelijkheid gekozen is. Ik heb er geen last van gehad zeg ik eerlijk. 
Maar als iemand moet trainen en hij doet keurig om 18:30 zijn team dan ben je in het nadeel. 

Dat zul je altijd houden. Als Kohlschreiber zich had afgemeld op zondag, en de deadline zou op zondagavond 22u zijn, heb je hetzelfde probleem. Dat is het risico van het vak.

Dus?? Een LL wordt altijd verwerkt? of is 19:00 de grens? Of 21:00? Of 21:55? 

In principe wordt een LL altijd verwerkt, we willen de schema's namelijk zo up-to-date mogelijk houden. 
Reply
Zou fijn zijn als iemand het op het forum wil zetten in het vervolg, wel zo handig voor alle forumbezoekers.
Reply


Forum Jump: