The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
Lekker Sock en Verdasco. Gulbis had genoeg kansen Wink
Reply
Prima Sock. Thiem is de volgende. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner en Falla beginnen goed.
krajinovic zit er wel steeds heel dichtbij, hup!
smyczek eruit is ook mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, zie nu pas dat Monfils best vaak gekozen is in de top, waaronder door tampie. Aparte keuze, maakt Krajinovic nog belangrijker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Falla en Ferrer! 
Kei Nishikori





Reply
Damn, zuur van Kraninovic. Maar Isner en Falla prima. Toch nog eentje die wint tegen de odds in. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Gael. Op Falla na verliezen alle kleintjes. Prima!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar alleen erv en Harrison waren slechte keuzes. Djoko moet nu al halve finale halen om evenveel punten als ik te halen. Zegt genoeg. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-03-2015, 10:03 PM)Ad Wim Wrote: Maar alleen erv en Harrison waren slechte keuzes. Djoko moet nu al halve finale halen om evenveel punten als ik te halen. Zegt genoeg. 

Vanaf die halve finale zijn er dan ook nog 640 punten bij te halen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beest loopt lekker te rammen...hopelijk ook tegen betere tegenstanders! 
Lekker veel wedstrijden vsndaag
Kei Nishikori





Reply
En voor mij al vanaf de volgende ronde. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Beest on fire zou inderdaad prima zijn. Kan Djoko op z'n minst uitputten. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-03-2015, 10:12 PM)Ad Wim Wrote: Beest on fire zou inderdaad prima zijn. Kan Djoko op z'n minst uitputten. 


Djoko-Ferrer vanaf 2012: 7-0. Sets: 15-2. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat belooft niet veel goeds, maar Ferrer is wel heel erg in vorm dit jaar en als ie ergens goed is op hc...
Maar goed, een lange driesetter zou ik al prima vinden. Dan Nishi on fire, nog een taaie pot. En dan Nadal. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Steve en Dolgo...maak me blij ondanks oranje
Kei Nishikori





Reply
Hoop wedstrijden die niet zo boeiend zijn. Alleen Dolgo. Hup wijf zonder tieten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Weinig interessants nu idd, jammer.

Wel grappig dat in de top 10 alle ervaren managers Djoko overslaan dit toernooi, en de nieuwe jongens hem wel hebben.
Zelfs in de top 20 hebben alleen CC en Roffaboy hem van de bekende namen.
Als je de top 30 neemt, alleen stille en buurs erbij. Dus maar 4 in de top 30. En van buurs is het helemaal verrassend, gezien zijn tactiek tot dusver dit jaar. Zou hilarisch zijn als het, nu ie een keer voor wat risico gaat, meteen afgestraft wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geef anders even die set weg. 3-0 voor, sp gemist, en dan een dramatische tb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Boredo. Nu door.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aijj Steve serveert de hele tijd prima behalve in tb. Coric komt te kort vandag
Kei Nishikori





Reply
Dimitrov en Goffin spelen hun beste pot van 2015.
Reply
Mooi Dimi on fire. Dan pakt ie Isner ook. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop Coric out. Muller, door een enkeling hier gezien als bedreiging voor Djoko, out. Nu Dolgo nog even winnen van die ouwe. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Dolgo. Volgende ronde pakt ie ook en dan mag ie eraf tegen Djoko. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dolgo wint! Wat een geweldige punten in laatste game. 
Reply
(29-03-2015, 12:47 AM)centre court Wrote: Hop Coric out. Muller, door een enkeling hier gezien als bedreiging voor Djoko, out. Nu Dolgo nog even winnen van die ouwe. 

Blijf je de hele tijd selectief reageren als het je uitkomt?
Zo ja, dan weet ik dat ik geen serieus gesprek meer hoef aan te gaan en wens ik je succes met dat groepje onverlaten hier dat inhoudelijk totaal niets toevoegt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Dolgo en Steve! Djoko rare tweede set gespeeld maar nooit in problemen. Laat Darcis er ook maar eentje pakken dan kan Ferrer er twee pakken Wink
Kei Nishikori





Reply
(29-03-2015, 01:24 AM)Ad Wim Wrote:
(29-03-2015, 12:47 AM)centre court Wrote: Hop Coric out. Muller, door een enkeling hier gezien als bedreiging voor Djoko, out. Nu Dolgo nog even winnen van die ouwe. 

Blijf je de hele tijd selectief reageren als het je uitkomt?
Zo ja, dan weet ik dat ik geen serieus gesprek meer hoef aan te gaan en wens ik je succes met dat groepje onverlaten hier dat inhoudelijk totaal niets toevoegt.

Kijk uit CC! Straks krijg je net als Buurs, Roffaboy en ik een ban van Ad.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(29-03-2015, 12:20 PM)Stille Wrote:
(29-03-2015, 01:24 AM)Ad Wim Wrote:
(29-03-2015, 12:47 AM)centre court Wrote: Hop Coric out. Muller, door een enkeling hier gezien als bedreiging voor Djoko, out. Nu Dolgo nog even winnen van die ouwe. 

Blijf je de hele tijd selectief reageren als het je uitkomt?
Zo ja, dan weet ik dat ik geen serieus gesprek meer hoef aan te gaan en wens ik je succes met dat groepje onverlaten hier dat inhoudelijk totaal niets toevoegt.

Kijk uit CC! Straks krijg je net als Buurs, Roffaboy en ik een ban van Ad.

Denkt Ad dat hij God himself is of iets dergelijks? Smile
Reply
Belangrijk dat Murray en Berdych vandaag zonder kleerscheuren doorgaan. Verder mogen Nadal Monfils Monaco en Sock er wel uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: