The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
#91
(26-03-2015, 04:03 PM)buurs Wrote: 1,80 voor toernooiwinst...

6 wedstrijden winnen

Dan ben je zwaar favoriet 

Laten we het op 70% houden, daarmee heb ik ook gerekend zie ik. 1,8 mooie quote, eerste wedstrijden krijgt hij niet meer dan 1,04-1,1.

Prima team trouwens buurs.
Reply
#92
(26-03-2015, 06:00 PM)centre court Wrote: Robredo tikt Nadal er vlotjes af in een trainingspotje. Zegt niks maar toch fijn na zon enkelblessure. En Almagro slaat nog harder. 

Nadal zit bij al z'n Spaanse vriendjes waar ie nooit van verliest, zelfs niet half fit. Berdych is pas de eerste test en ook tegen hem is de h2h wel heel duidelijk. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Nadal verloor de laatste pot van almagro en verdasco

En dat was op gravel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
(26-03-2015, 06:12 PM)_Tampie Wrote:
(26-03-2015, 04:03 PM)buurs Wrote: 1,80 voor toernooiwinst...

6 wedstrijden winnen

Dan ben je zwaar favoriet 

Laten we het op 70% houden, daarmee heb ik ook gerekend zie ik. 1,8 mooie quote, eerste wedstrijden krijgt hij niet meer dan 1,04-1,1.

Prima team trouwens buurs.


Bedankt.
Hopelijk weer richting top 10
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#95
Klasse Falla!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
Berrer geeft een break voorsprong in de 2e en 3e set weg
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
Het argument zal wel zijn dat 6x15 ook 90 punten is maar ik word er niet warm of koud van. 
Berdych vs Nadal en Djoko wel of geen toernooiwinst zijn belangrijke zaken deze week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#98
Eens  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
In de grote lijn is dat natuurlijk waar maar je hebt er ook bij die een 4R of zelfs QF scoren, zoals Kokki vorige week. Dan gaat het toch wel om serieuze bijvangst. Buurs zal met zijn paupers toch zomaar 360 samen kunnen rapen.
Reply
Mooi dat Potro weer terug is! Hopelijk is hij snel weer in goeden doen!
Reply
(26-03-2015, 08:15 PM)centre court Wrote: Het argument zal wel zijn dat 6x15 ook 90 punten is maar ik word er niet warm of koud van. 
Berdych vs Nadal en Djoko wel of geen toernooiwinst zijn belangrijke zaken deze week. 

De perceptie is zo, dat snap ik. Maar kijk maar straks onder aan de streep. Nogmaals, zie vorige week: prima tactiek toen om zo te spelen. Kijk naar tampie en mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Zverev!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Coric komt goed weg, na 3-0 achter in de derde. Potro verliest helaas.
Reply
Damn, dat is jammer. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vandaag en morgen eens kijken hoe de favorieten zich manifesteren. Daarnaast prima dagen om de laatst overgebleven kleine rukkers eruit te wippen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Paar keer goed weg gekomen gisteren met Falla, Darcis, Zverev en Coric dus zal niet te lang klagen over Harrison  Wink
Kei Nishikori





Reply
Blacklist Steve homo Johnson
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vamos GGL !!
Reply
Hmm, nog weinig kleintjes die verrassen. Krajicek zat er wel dichtbij helaas.

Hoop nog op Haase. Nieminen mag er dan juist weer uit. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haase. Niet verrassend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Thiem!
Reply
Rafa easy voorlopig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rafa mag door z'n enkel gaan.. Wink
Reply
Lelijke pot, staat te veel wind om normaal te tennissen.
Maar lijkt gelukkig niks mis met z'n enkel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse game voor de beslissing.
Dat is het eerste Spaanstalige vriendje easy aan de kant gezet. Verwacht ook geen problemen met Verdasco en Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Rafa...ziet er fit uit
Kei Nishikori





Reply
Tegen Monaco hoeft hij ook niet...
Reply
Je ziet aan dit punt dat er weinig aan de hand is fysiek. Hij slidet van links naar rechts op hardcourt.

http://m.atpworldtour.com/Tennis/Media/V...-Shot.aspx
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-03-2015, 01:30 PM)Atlanta Wrote:
(26-03-2015, 01:13 PM)_Tampie Wrote:
(26-03-2015, 10:03 AM)Ad Wim Wrote: Over Federer finale werd vorige week ook sceptisch gedaan. Mensen hadden het over moeilijke loting, etc. Ik denk dat je met Djoko nog altijd meer kunt verliezen dan winnen en zelfs met een reeële berekening, dus Djoko echt als dikke topfavoriet, kwam ik op meer punten uit met altenatieven. 

Same here. Eigenlijk is het gewoon een keuze voor het minste risico. Ik schat kans op winst van Djoko rond de 60%. Hopelijk gaat het ergens mis en kan Nishi profiteren.

Ik had minder mensen met Nadal verwacht na het nieuws over zijn mogelijke blessure.

Ik had dan eerlijk gezegd eerder voor Raonic gekozen dan voor Nishikori, die dit jaar nog niet top is.

Maar de baan is wel veel geschikter voor Nishikori dan voor Raonic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(26-03-2015, 06:12 PM)_Tampie Wrote:
(26-03-2015, 04:03 PM)buurs Wrote: 1,80 voor toernooiwinst...

6 wedstrijden winnen

Dan ben je zwaar favoriet 

Laten we het op 70% houden, daarmee heb ik ook gerekend zie ik. 1,8 mooie quote, eerste wedstrijden krijgt hij niet meer dan 1,04-1,1.

Prima team trouwens buurs.

70% is echt onrealistisch. Zelfs bij 60% geef je hem al 90% kans tegen achtereenvolgens Ferrer, Nishikori/Raonic en Murray/Nadal. Lijkt me gezien de omstandigheden niet reëel.
En dan snap ik ook niet dat je hem niet hebt, dan is het bijna een must-pick namelijk.
Ik had hem op 45%, wat al hoog is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: