The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
Check dat team van maxland.... als Tomic had gewonnen helemaal een geweldig team (en voordat Troicki eruit lag).
Reply
(30-03-2015, 08:35 PM)_Tampie Wrote: Check dat team van maxland.... als Tomic had gewonnen helemaal een geweldig team (en voordat Troicki eruit lag).

Eusa_clap

Wat een team joh. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse John, nid. Jammer dat Raonic nog won, maar die kun je ook hebben. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou lekker zijn idd als Isner Raonic kan pakken. Nog mooier als Monfils vanavond kan verrassen.
Reply
Vanavond de hele R16. Hup Monfils, Murray, Dolgo, Isner en Nishi!
En doe dan maar Thiem, Verdasco en Goffin.
Reply
2-0 in h2h voor John, al zegt dat niet heel veel. Wel een van de belangrijkste van vanavond ja. Samen met Monfils. Dat is onze onderlinge kraker. Denk niet dat hij al ver genoeg is om Berdych te verslaan. 

En hopelijk blijft Djoko zo matig spelen als ie doet, vanaf nu komen de echte tests namelijk. 
Al verwacht ik van Dolgo niet veel, die is veel te wisselvallig. Maar hij heeft het wel in zich. 

En Monaco moet ook even voor de extra punten zorgen. 
Leuk dagje. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(30-03-2015, 08:35 PM)_Tampie Wrote: Check dat team van maxland.... als Tomic had gewonnen helemaal een geweldig team (en voordat Troicki eruit lag).

Gezien zijn plek op de ranglijst lijkt me dat een toevalstreffer. 
Het team van GAE vind ik indrukwekkender. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tja toch zegt het nog niet zo heel veel. Als Djokovic 'gewoon' wint eindigt GAE niet eens in de top30.
Reply
Maar wel het hoogst van de mensen zonder hem.
En dat is toch ook wat waard als je ziet wie er allemaal voor die tactiek gekozen heeft.
Het team van MBeader mag er ook wel zijn trouwens. Die pakt flink de kop als Djoko wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishi en Monfils uiteraard mijn twee grootste troeven. Kan zomaar afgelopen zijn vanavond.
Reply
Kan me niet voorstellen dat Nishikori verliest, wordt gewoon sf. En grootste kanshebber om djoko te verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(31-03-2015, 01:53 PM)Ad Wim Wrote: Kan me niet voorstellen dat Nishikori verliest, wordt gewoon sf. En grootste kanshebber om djoko te verslaan.

Wat een kenner die Ad Big Grin Eusa_clap
Reply
Hij staat een keertje hoog...
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(31-03-2015, 07:38 AM)_Tampie Wrote: Vanavond de hele R16. Hup Monfils, Murray, Dolgo, Isner en Nishi!
En doe dan maar Thiem, Verdasco en Goffin.

Je bent voor zowel Nishi als Goffin? Interesting  Wink
Reply
En we zijn los, come on Tomas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, first blood!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, easy door.
Monfils weer eens gevallen na een sliding op HC, tja.

Volgende ronde moet ook prima te doen zijn, hoop op Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ipv 45 worden het er minimaal 360  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een mazzelaars! Ik hoop dat Verdasco zowel Monaco als Berdych naar huis tikt.
Gelukkig is de finale gewoon Djokovic Murray. Eusa_clap Die verdienen het namelijk wel.
Reply
Voor het eerst deze week eens met ad. Gewoon easy dit. Hij had deze altijd gewonnen. Zie 1e set. En Monfils doet ook altijd zo gek. Nu zaak dat Verdasco Monaco pakt. Ook redelijk ruim favoriet dus dat zal wel goed komen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Thiem is me toch een wildebras. Slaat 1 mooie bal en dan 3 tegen het hek.
Mannarino hoeft er niet zoveel voor te doen, en die kan ook niet zo veel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Thiem eindelijk weer eens een knappe prestatie
Kei Nishikori





Reply
Klasse Juan, nid. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray wilt het wilt het weer op zijn Murray's doen. Erg riskant tegen Anderson 
Kei Nishikori





Reply
Nu ook al meer punten dan tampie (tenzij Nishikori de finale haalt, maar dat heeft weer andere voordelen).
Isner nog even winnen en het is een prima dag.
Dan mag Djokovic van mij het toernooi wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, 4-2 Dolgo. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eerste set is binnen, doorzetten maar!
Reply
BAM en gelijk de break.
Reply
Shit, Djoko wat doe je?
Reply
In Indian Wells pakte het goed uit, hier slecht. All in the game. Hopen dat Berdych de finale kan halen en dat Isner er vanavond uit gaat. 

Nishi ook behoorlijk hot zeg. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: