The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
Zo'n buurs pakt bij winst Djoko en Berdych niet in de finale zelfs maar 180 punten op mij. Dat is genoeg bevestiging dat het de juiste tactiek was om hem niet te nemen. En dan heb ik nog een falende Nadal ook, die zeker 135 punten kost.
Gaat ie zeggen dat ik geluk had met Berdych, dat klopt. Maar daar had normaliter gewoon Nadal gestaan, dus dat heft elkaar op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-04-2015, 08:26 AM)Ad Wim Wrote: Zo'n buurs pakt bij winst Djoko en Berdych niet in de finale zelfs maar 180 punten op mij. Dat is genoeg bevestiging dat het de juiste tactiek was om hem niet te nemen. En dan heb ik nog een falende Nadal ook, die zeker 135 punten kost.
Gaat ie zeggen dat ik geluk had met Berdych, dat klopt. Maar daar had normaliter gewoon Nadal gestaan, dus dat heft elkaar op.

Ad we weten het inmiddels
Kei Nishikori





Reply
Dan moet je het niet lezen.
Intussen hoor ik nog van niemand dat ze gezwijnd hebben met Djoko.
En maar wel al drie keer zeggen hoeveel geluk de managers met Berdych hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dolgo mag geblesseerd zijn geraakt, bij 6-7 0-3 was ik er wel klaar mee.
Ik vond Djokovic op zijn beurt de eerste set ontzettend traag ogen, alsof ie geen zin had of niet fit was.
Dat het mogelijk niet de beste keuze was, zal de komende dagen blijken.
Of hij wint het toernooi nu gewoon, of hij vliegt eruit tegen hot Nishi.
Je gelooft haast niet dat Nishi dezelfde speler is als de afgelopen drie maanden.

En Ad, bij Nadal is na zijn blessure het woord 'normaliter' gebruiken erg gevaarlijk.
Hij heeft sindsdien al van diverse spelers verloren waarvan hij nooit verloor.
Bovendien was dit toch het toernooi van de "verrassingen"?
Neem dat logische verlies en wees blij dat Tomic z'n kansen niet afmaakte.
Reply
Zijn Isner en Monaco ook al niet iets verder dan vooraf ingeschat?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(01-04-2015, 08:47 AM)NickHop27 Wrote: Dolgo mag geblesseerd zijn geraakt, bij 6-7 0-3 was ik er wel klaar mee.
Ik vond Djokovic op zijn beurt de eerste set ontzettend traag ogen, alsof ie geen zin had of niet fit was.
Dat het mogelijk niet de beste keuze was, zal de komende dagen blijken.
Of hij wint het toernooi nu gewoon, of hij vliegt eruit tegen hot Nishi.
Je gelooft haast niet dat Nishi dezelfde speler is als de afgelopen drie maanden.

En Ad, bij Nadal is na zijn blessure het woord 'normaliter' gebruiken erg gevaarlijk.
Hij heeft sindsdien al van diverse spelers verloren waarvan hij nooit verloor.
Bovendien was dit toch het toernooi van de "verrassingen"?
Neem dat logische verlies en wees blij dat Tomic z'n kansen niet afmaakte.

Dit dus. Iets met een spijker en een kop. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko, Berdych en Murray in m'n team. Alle 3 rond de 1.10 bij de bookies voor hun QF. Wat een luxe. Nishi, die eigenlijk ook moet winnen, op 1.34. One time deze kwartfinales dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
180 voor Nadal is toch niet te veel gevraagd? Daarvoor moest ie winnen van die Spanjaarden, waar ie een onwijs goed h2h tegen had. Het is een slechte keuze gebleken, maar het blijft verrassend dat ie van Verdasco verloor. Als ie van Berdych had verloren, had je me niet gehoord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-04-2015, 08:47 AM)centre court Wrote: Zijn Isner en Monaco ook al niet iets verder dan vooraf ingeschat?

Mwah, lees maar terug. Zag ze beiden als favoriet voor de vierde ronde met voor Isner goede kans op meer. Monaco is nu verder dan verwacht, maar daar had anders Nadal gestaan, dus effectief maakt dat niet zoveel verschil.
Die twee wilde ook absoluut niet missen en was ook een reden dat ik Djoko niet heb. Daar moest je gewoon te veel voor laten liggen. Had ik nu gebaald dat ik deze twee niet had gehad.

Wel grappig dat ik nog steeds niet van de managers met Djoko hoor dat ze goed weg zijn gekomen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We zijn goed weg gekomen, adje.

Nishi zal eindstation zijn

Djokovic achteraf geen beste keuze

Ipv Djokovic had ik anders oa nishi, verdasco en Monaco gehad...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-04-2015, 09:59 AM)buurs Wrote: We zijn goed weg gekomen, adje.

Nishi zal eindstation zijn

Djokovic achteraf geen beste keuze

Ipv Djokovic had ik anders oa nishi, verdasco en Monaco gehad...

Geen Ferrer? 
Kei Nishikori





Reply
Dat nu juist buurs de eerste is die het benoemt en nu al toegeeft dat het geen goede keuze was.
Is het dus toch het toernooi van de verrassingen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ie het toernooi wint is het gewoon weer een goede keuze. Of je goede of slechte keuzes maakt wordt achteraf pas bepaald. Tot die tijd mogen we er eindeloos over discussiëren. Heerlijk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zat wedstrijd Djokovic te kijken en had toch constant het gevoel dat ie het nog om zou kunnen draaien. Je weet dat Dolgo vaak slecht finisht en daarbij moest er een moment komen dat Djokovic beter zou gaan spelen. Opeens ging de service beter lopen en kwamen er meer vrije punten. Echter vond ik het van achteruit matig en te weinig druk. Dit moet tegen Ferrer wel beter! Monaco zal nu eindstation zijn. Die staat 0-6 achter tegen Berdych. Berdych gaat hier schandalig veel punten pakken. Ipv 45 worden het er 360 of misschien wel 600.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik denk dat je wel degelijk ook vooraf kunt zeggen of iets een goede keus is. Anders blijft er weinig over om over te discussiëren, want achteraf zijn het alleen de feiten die benoemd worden.
Maar discussiëren is altijd leuk. Ik wacht nog steeds op tampies antwoord op zijn 70%...

En Djoko is natuurlijk een goede keus als ie 1000 punten pakt. Zo zwart-wit is het echter nooit vooraf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-04-2015, 09:18 AM)Ad Wim Wrote:
(01-04-2015, 08:47 AM)centre court Wrote: Zijn Isner en Monaco ook al niet iets verder dan vooraf ingeschat?

Mwah, lees maar terug. Zag ze beiden als favoriet voor de vierde ronde met voor Isner goede kans op meer. Monaco is nu verder dan verwacht, maar daar had anders Nadal gestaan, dus effectief maakt dat niet zoveel verschil.
Die twee wilde ook absoluut niet missen en was ook een reden dat ik Djoko niet heb. Daar moest je gewoon te veel voor laten liggen. Had ik nu gebaald dat ik deze twee niet had gehad.

Wel grappig dat ik nog steeds niet van de managers met Djoko hoor dat ze goed weg zijn gekomen...

Djokovic is zeker goed weg gekomen, maar wint na 4-5 tweede set 36 van de 41 punten.

Dan is Berdych nog wel even wat beter weggekomen, maar dat geheel terzijde natuurlijk.

Om jou in ieder geval goed te laten slapen de komende dagen: wat een geluk had Djokovic zeg!
Reply
Laatst namen een aantal van die nieuwkomers gasten als Ferrer Berdych en Nishi in een 250 toernooi. Dat vind ik slechte keuzes. 

Djoko kun je hier nooit vooraf als slechte keuze neerzetten. Je kunt er namelijk honderden punten mee winnen. Hij moet vanaf nu tegen Ferrer, Nishi en Murray. En nog krijg je maar 1.55 voor toernooiwinst. 
En dan heeft ie ook nog een paar slechte momenten gekend ook deze week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(01-04-2015, 10:43 AM)Stille Wrote: Zat wedstrijd Djokovic te kijken en had toch constant het gevoel dat ie het nog om zou kunnen draaien. Je weet dat Dolgo vaak slecht finisht en daarbij moest er een moment komen dat Djokovic beter zou gaan spelen. Opeens ging de service beter lopen en kwamen er meer vrije punten. Echter vond ik het van achteruit matig en te weinig druk. Dit moet tegen Ferrer wel beter! Monaco zal nu eindstation zijn. Die staat 0-6 achter tegen Berdych. Berdych gaat hier schandalig veel punten pakken. Ipv 45 worden het er 360 of misschien wel 600.

Ik snap werkelijk niet waar dat gevoel vandaan kwam. Na set 1 was Djoko gefrustreerd, sloeg alles onderin het net of Dolgo sloeg een winner. Bij 0-3 en die 2 bp's leek het al helemaal gespeeld. Natuurlijk voelde iedereen aan dat het ging draaien na die onverwachte rebreak, maar tot die tijd heerste Dolgopolov.
Reply
Heerste inderdaad maar ik bedoel meer dat Dolgo het vaker verkloot dus altijd het gevoel gehad dat er een kantelmoment zou komen.
Ik zei al bij 6-7 0-2 tegen CC dat ie nog ging winnen omdat CC hem heeft :-) #ccjaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(01-04-2015, 10:48 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk dat je wel degelijk ook vooraf kunt zeggen of iets een goede keus is. Anders blijft er weinig over om over te discussiëren, want achteraf zijn het alleen de feiten die benoemd worden.
Maar discussiëren is altijd leuk. Ik wacht nog steeds op tampies antwoord op zijn 70%...

En Djoko is natuurlijk een goede keus als ie 1000 punten pakt. Zo zwart-wit is het echter nooit vooraf.

Op welke vraag moet ik nog antwoorden? Ik sta er nog steeds achter iig dat Djoko 60-70% kans had. Nu heeft hij nog 'maar' 55% kans. Dat klinkt raar, maar dat komt door zijn eigen vorm en het feit dat mannen als Ferrer, Nishi en Murray niet exit zijn.
Reply
Dus Djoko nog steeds topfavoriet en als hij wint is het een goede keus.
Reply
Op Unibet is Djoko nu dikker favoriet dan voor het toernooi. Dat zal wel komen omdat ie nu al dichter bij de zege is en omdat Nadal weg is. Voor m'n gevoel is z'n favorietenstatus echter flink weggezakt na z'n laatste optredens. Én dat van Ferrer en vooral Nishi. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(01-04-2015, 03:47 PM)_Tampie Wrote:
(01-04-2015, 10:48 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk dat je wel degelijk ook vooraf kunt zeggen of iets een goede keus is. Anders blijft er weinig over om over te discussiëren, want achteraf zijn het alleen de feiten die benoemd worden.
Maar discussiëren is altijd leuk. Ik wacht nog steeds op tampies antwoord op zijn 70%...

En Djoko is natuurlijk een goede keus als ie 1000 punten pakt. Zo zwart-wit is het echter nooit vooraf.

Op welke vraag moet ik nog antwoorden? Ik sta er nog steeds achter iig dat Djoko 60-70% kans had. Nu heeft hij nog 'maar' 55% kans. Dat klinkt raar, maar dat komt door zijn eigen vorm en het feit dat mannen als Ferrer, Nishi en Murray niet exit zijn.

Geef eens de kansen dan per ronde, als je wilt. Wat ik zei, ik vond het niet realistisch om de kansen in de laatste rondes op meer dan 85% te zetten. En dan kom je nooit aan 60-70% in totaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb murray zelden zo agressief zien spelen als deze week. Zit er bovenop met de return, komt snel naar het net etc. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar staat wel 4-1 achter.
Reply
Last van schouder...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(01-04-2015, 10:00 PM)Atlanta Wrote: Maar staat wel 4-1 achter.

Op het moment van posten schoot het in z'n schouder. Gaf die servicegame weg met een aantal DFs en wat fouten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niet direct een ramp als murray dit verliest. Murray slechts door 4 man niet gekozen in de top. Thiem helemaal niet gekozen. Opent de deur voor Berdych richting 600 punten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
pfff zit niet mee zeg...Berdych krijgt het in zijn schoot geworpen
Kei Nishikori





Reply
Pff dilemma dit. Thiem winnen zou erg gunstig zijn omdat bijna niemand hem heeft, maar dan wordt Berdych wel een groot gevaar, en die mis ik dan weer.
Reply


Forum Jump: