The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
Hop. Lekker Djoko. Nid in 2 sets langs Beest. 

Missie 1 geslaagd. 3 halve finalisten. Nu Djoko all the way please. Liefst tegen Berdych in de finale. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Angry En weer een week waar alles net fout valt
Kei Nishikori





Reply
(03-04-2015, 02:12 AM)Ad Wim Wrote: Anders maakt iemand het even een keer af tegen Djoko. Ferrer van 4-1 naar 5-7...

Djoko voor 1000 punten. Kan geen statistiek tegenop.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat vrees ik nu ook ja. Djoko speelde nu weer heel goed, lees ik, logisch...
Ik verwachtte het meest van Beest en Nishikori, die zijn er beiden uit. Murray lukt het sowieso niet, hopelijk Berdych. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar John en Berdych maken het toch tot een goede week, nu al.
Beste team zonder Djoko in de top, juiste keuze gemaakt in Berdych/Nishikori en schade blijft beperkt als Djoko wint. Helemaal als Berdych vanavond wint. Dan is het gewoon een topweek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap

Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Berdych van 45 naar 600 punten. Dat zou toch wel de grap van het jaar zijn.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Onderschat isner niet

Hij was bizar goed

Ik ga 5 euro op hem zetten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Isner verloor tot vorige week van iedereen. Incl van Ward in de DC. In USA. De eerste set zal vast een tb worden. Die moet Djoko dan maar op klasse beslissen. Verder ben ik blij dat Nishi eruit is. Wat was hij sterk zeg. Onbegrijpelijk dat ie gister geen poot aan de grond kreeg. Moet toch in z'n eigen games onbedreigd kunnen blijven tegen een figuur als Isner. Zelfs een Raonic gaf niks weg tegen Isner. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-04-2015, 09:02 AM)Ad Wim Wrote: Beste team zonder Djoko in de top.

Beste team met Coric en Chung in de top!
Maar serieus, Djoko telt ook gewoon mee en als het Djoko def. Murray wordt, wordt je gewoon 45e van de week.
Dan kun je wel redeneren dat Djoko niet de beste keuze was, omdat Djoko ook tegen Dolgo of wie dan ook had kunnen verliezen, maar als je zo redeneert, moet je ook zeggen dat Berdych van Tomic had kunnen verliezen.
Niet bij de één van de pure punten uitgaan en bij de ander van het wat-als-scenario.
Reply
Juist André.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(03-04-2015, 10:12 AM)centre court Wrote: Isner verloor tot vorige week van iedereen. Incl van Ward in de DC. In USA. De eerste set zal vast een tb worden. Die moet Djoko dan maar op klasse beslissen. Verder ben ik blij dat Nishi eruit is. Wat was hij sterk zeg. Onbegrijpelijk dat ie gister geen poot aan de grond kreeg. Moet toch in z'n eigen games onbedreigd kunnen blijven tegen een figuur als Isner. Zelfs een Raonic gaf niks weg tegen Isner. 

Isner was echt heel goed.
Waarschijnlijk zijn beste partij ooit.

Kijk het maar eens terug.

Een keer zoveel winners als ue.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ga even een samenvatting zoeken. Djoko ziet er sterk uit in de samenvatting. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner gaf al in IW aan dat ie zijn vorm weer had maar durfde het met Dimitrov en Raonic in zijn schema niet aan. Daar vond ik hem te duur voor. Jammer voor hem dat het gravelseizoen nu weer gaat beginnen. In Houston kan ie nog wel wat schade aanrichten maar daarna zal het wel weer hopeloos worden.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ziet er inderdaad indrukwekkend uit. Slaat de ene naar de andere winnen van achteruit. Maar Nishi geeft ze ook wel aan. Dat kan Djoko beter. 
Isner nog niet gebroken dit toernooi én de nieuwe generatie verslagen met Dimi, Raonic en Nishikori. Knap hoor. Mooie keuze van de mensen die hem hebben. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-04-2015, 09:41 AM)buurs Wrote: Onderschat isner niet

Hij was bizar goed

Ik ga 5 euro op hem zetten

Wowww...moeten we meebetalen?
Kei Nishikori





Reply
Graag
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(03-04-2015, 10:13 AM)andre Wrote:
(03-04-2015, 09:02 AM)Ad Wim Wrote: Beste team zonder Djoko in de top.

Beste team met Coric en Chung in de top!
Maar serieus, Djoko telt ook gewoon mee en als het Djoko def. Murray wordt, wordt je gewoon 45e van de week.
Dan kun je wel redeneren dat Djoko niet de beste keuze was, omdat Djoko ook tegen Dolgo of wie dan ook had kunnen verliezen, maar als je zo redeneert, moet je ook zeggen dat Berdych van Tomic had kunnen verliezen.
Niet bij de één van de pure punten uitgaan en bij de ander van het wat-als-scenario.

Niet selectief lezen hè, ik heb al meermaals aangegeven dat ik geluk heb gehad met Berdych.
En ik heb ook weinig geklaagd over Djoko-Dolgo, ik zeg de laatste dagen zelfs steeds dat ik het oké vind als Djokovic het toernooi wint.
En je vergeet ook even een falende Nadal te noemen in dezen. Zoals jij altijd zegt, aan het eind van de rit heft geluk en pech elkaar vaak op.

Nogmaals, Djokovic is een goede keus bij winst. Maar ik stond net na de deadline achter mijn keuze om hem niet te nemen en alle ontwikkelingen van de afgelopen week (Djoko bijna exit, Isner, Monaco en Berdych die ver komen) hebben dat alleen maar bevestigd. Dus ik zal ook niet treuren om mijn keuze als ie straks wint.
En 45e in een TMS-week zonder een winnaar is toch heel goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zei het deze week al eerder maar Murray speelt echt goed hoor. Heel agressief voor zijn doen. Hij wordt wel gered door z'n eerste service percentage. Wint maar 16% op z'n slappe wta 2e service. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop, ik zet de stream aan en Berdych breakt meteen.
Op naar de ommekeer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, paar gamepoints om eindelijk eens op voorsprong te komen, maar niet gemaakt.
Vrees dat het nu gedaan is.
Murray speelt idd goed. Toch is ie kansloos tegen Djoko het afgelopen jaar, helaas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
over de hele wedstrijd gezien een makkelijke en terechte zege van Murray!!
Reply
murray maatje te groot
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Djoko. Nu Murray nog verslaan voor 400 punten extra en een topweek. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic in topvorm

25 winners en 8 ue
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
al met al na een week speculeren een verwachte finale, al had er ook nadal kunnen staan, daar had ik meer van verwacht.
Djokovic zal wel winnen en ook dat wisten we voor 95% zeker op voorhand, al kwam hij goed weg tegen Dolgopolov.
Zo is bijna iedereen wel een keer goed weggekomen en hebben we de normale finale.
Reply
Prima week zo. Graag nog even 400 punten extra pakken op wat concurrenten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima week inderdaad. Hopelijk kan Murray nog stunten voor een topweek, maar gezien hun h2h het afgelopen jaar, acht ik die kans lager dan 20%.
Maar zelfs dan verlies ik nog minder dan 200 punten op grote winnaar CC, dus prima week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Matige NID week. Naast Djoko, Dolgo en Murray de verkeerde keuzes gemaakt. Monaco gemist en Isner nooit aan gedacht, knappe keuze!
Reply
Idd, gezien zijn huidige vorm en dan in het kwart met Nishi, Dimitrov en Raonic heb ik hem echt geen moment overwogen.
Reply


Forum Jump: