The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
Ik heb Isner ook geen moment overwogen. Eerder Raonic. Gelukkig Berdych boven hem én Nadal verkozen. Heerlijk als het goed uit pakt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner is de afgelopen paar jaren niet zo goedkoop geweest als nu (1450 punten). Plus, in IW won hij makkelijk van Melzer en Anderson en maakte hij het Djokovic behoorlijk moeilijk. En Dimitrov was nou ook niet bepaald in vorm, dus 90 punten (en dan was hij al rendabel) was niet onwaarschijnlijk. En een speler als Isner heeft natuurlijk een hoog upside potential. Vond het een behoorlijk logische keuze dus  Wink
Reply
Ik ook, zag hem als favoriet tegen Dimitrov die echt niks presteert dit jaar. Dan is ie al snel rendabel. En tegen Raonic stond ie 2-0 voor in h2h en die heeft hier nooit iets gepresteerd, dus ook zeker 35% kans. Dat ie van Nishikori wint is dan bonus.

Jammer dat cc niet voor zijn oogappel is gegaan. Hopelijk zijn zijn hoge verwachtingen van deze servebot nu ook weer een beetje getemperd. Die man zien we in augustus pas weer. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hij verliest in IW van fedex nadat ie daar Nadal heeft gepakt en verliest in Miami in 3 tbs van isner on fire. Zeker niet slecht. Hij komt er aan. Eerst maar steady top 5 worden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Andy vecht wel maar Djoko heeft voorlopig net op het juiste moment een geniale bal
Kei Nishikori





Reply
Tweede set winnen...ga ik er goed voor zitten en dan 4-0 Angry
Kei Nishikori





Reply
Lekker Djoko  Eusa_clap
Reply
Prima Djoko. 2 Masters, 2x Djoko, 2x 1000 punten en mede daardoor 2x een topweek. 2x het bij het rechte eind hebben na ellenlange discussies. Heerlijk gevoel. 
Normaal geef ik het in deze 2 masters altijd weg wat ik op de GSs win. Nu in de kleine weken consolideren en knallen op de gravel masters en RG. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Murray speelde erg goed

Totaal ook maar 7 pnt minder gemaakt, ondanks de bagel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oke. NID finale & NID winnaar
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jammer dat Dolgo niet een van zijn bps pakte op 7-6 3-0. Dat had de helft van de bekende managers vrij kansloos gemaakt voor de rest van het seizoen. Maar 'all in the game', wat ik hier eerder hoorde. Feli voor de mensen met Djokovic.
Ook wel leuk voor het spel dat het nu spannend blijft bovenin.

Op naar het gravel en gelukkig weer richting Europa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch nog even over Dolgo beginnen..
Reply
Ja dat lijkt me niet gek, die pot maakt een gigantisch verschil deze week.
Reply
De vraag is. Had ie m ook nog gewonnen als Dolgo 4-0 was voor gekomen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maakt allemaal geen zak meer uit. Feli voor iedereen met Djoko. Ik had best vertrouwen in hem maar vond het niet genoeg +EV.
Reply
Wat is ad een slechte verliezer.... Eusa_hand
Reply


Forum Jump: