The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




cabaret 2006-2007
#1
Voorgaande jaren kon je in Zwolle via een speciaal-pas kaartjes reserveren voor allerlei voorstellingen.
Dit jaar krijgt Zwolle een nieuw theater en is die mogelijkheid verdwenen.
De speciaal-pas mensen hebben wel als eerste het nieuwe theaterjaarboek thuisgestuurd gekregen, maar iedereen kan inschrijven via de website van de theaters:

Het nieuwe theaterprogramma is uit!

Geachte heer/mevrouw,

Odeon De Spiegel theaters
Vanaf heden heeft schouwburg Odeon een nieuwe naam: Odeon De Spiegel theaters. Dankzij de komst van het nieuwe theater De Spiegel kunt u vanaf september kiezen uit 2 theaters, 5 zalen en 460 voorstellingen.

Het Theatermagazine 2006/2007 is inmiddels verschenen. Heeft u het boek niet thuis ontvangen, dan is deze nog gratis af te halen bij Odeon en diverse distributiepunten in de regio.

Nieuwe website
Het programma staat ook op de nieuwe website <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.odeondespiegel.nl">http://www.odeondespiegel.nl</a><!-- w -->. Hier kunt u snel en makkelijk uw kaarten reserveren.

Loting
De toewijzing van de kaarten gebeurt via een lotingsysteem. Deze digitale notaris biedt iedereen een eerlijke kans. Hoe sneller u het bestelformulier inlevert, hoe meer kans u maakt op de aangevraagde kaarten. Ga dus snel naar onze website en maak uw keuze!
Odeon De Spiegel theaters
Blijmarkt 25
8011 ND Zwolle

kaartverkoop: (038) 4 288 288
algemeen: (038) 4 288 280 fax (038) 4 227 932
email: <!-- e --><a href="mailto:nieuwsbrief@odeondespiegel.nl">nieuwsbrief@odeondespiegel.nl</a><!-- e -->


Een paar forummers hebben me weleens gevraagd hoe we aan kaartjes komen in Zwolle.
Dit jaar hopen we op deze manier kaartjes te verkrijgen.
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#2
Ik ben voor €25 "vriend van Diligentia en Pepijn" in Den Haag. Ik krijg dan ieder jaar de kans via voorintekening kaarten te bestellen. Als je voor 7 voorstellingen kaarten bestelt, krijg je 10% korting en dan heb je die €25 er weer uit.
Heb nu de kaarten al in huis voor het seizoen 2006-2007:

Ronald Goedemondt "Ze bestaan echt"
Javier Guzman "Delirium"
Olaf en Jasper "Laat los" (wie kent ze niet? :roll:
Van Muiswinkel en Van Vleuten
Guido Weijers "Xipnao"
Philip Walkate & Anne Jan Toonstra "Herendubbel"
Jochem Myjer "Yeee-Haa"
Speelman & Speelman "Niet over een spoor"
Reply
#3
Ik ben voor €15 "vriend van De Kleine Komedie. Ik krijg dan ieder jaar de kans via voorintekening kaarten te bestellen.

Dit jaar kaarten besteld voor:
- Schudden (Zout)
- Javier Guzman
- Veldhuis en Kemper
- Najib Amhali
- MM Huijbrechts

In de Meervaart ga ik naar de Vliegende Panters.

Verder wil ik nog De Ashton Brothers en Jochem Meyer ergens gaan bekijken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
Kennemerland, thanks! Heb me opgegeven voor wat voorstellingen en hoop de kaartjes dan ook te krijgen.

Vooral Youp lijkt me weer eens super!

Panters en NUHR al ene keer gezien en die vilen tegen. Arie en Sylvester en Tineke Schouten heb ik me ook op ingeschreven.
Reply
#5
je hebt je ingeschreven voor tineke schouten? :eeeek: ja dan kan ik me voorstellen dat de panters tegenvallen.

ik heb ff het aanbod zitten te bekijken en er is voldoende leuks dit jaar in r'dam:

ik wil zeker naar de panters en nuhr,
ga denk ik ook naar veldhuis en kemper en sanne wallis de vries,
wegens loes luca ook naar loes luca,
wegens lenette van dongen naar de musical doe maar
en voor shinji en joszef pakken we pluk redt de dieren en misschien zelfs kabouter plop erbij!

dan vind ik het wel weer genoeg, hoewel ik nog een paar leuke voorstellingen zie. misschien voor het eerste een keer toneel, succes met engelkes en isa hoesflamoes, maar dat is allerminst zeker.
Reply
#6
Heb me voorlopig nog even rustig gehouden (in arnhem zijn veel kalenders zelfs nog niet openbaar) en enkel dus nog kaarten besteld voor:

Wageningen
Ebbinge, Vrijdag en De Bekker 13-10-06
De Vliegende Panters

Delirium 10-1-07
Javier Guzman







Ook ga ik voor Kleur van de Nacht 2006 maar dat is gratis toegang in Sonsbeekpark. Avondje bieren en theater tegelijk, zoeper!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#7
Is die show van Maassen wat. Wilde kaarten bestellen voor zijn reprise.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#8
Ik vond het bar tegenvallen maar de meningen zijn verdeeld (in het voordeel van Maassen). Lees eerdere postings.
Reply
#9
waf Wrote:je hebt je ingeschreven voor tineke schouten? :eeeek: ja dan kan ik me voorstellen dat de panters tegenvallen.

Tineke is een cadeautje voor iemand.

Zelf ga ik naar Youp, met glans slands nummer 1 in zijn vak!

Heb me voor 3 shows ingeschreven, dus wie weet zelfs 3 avonden achter elkaar!
Reply
#10
Dugarry Wrote:Zelf ga ik naar Youp, met glans slands nummer 1 in zijn vak!

IK ga over twee weken ook naar Youp. Naar zijn huis om hem te interviewen wel te verstaan. Ben benieuwd of dat konijn al gaar is.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#11
Dugarry Wrote:Zelf ga ik naar Youp, met glans slands nummer 1 in zijn vak!

ik weet niet waar jij de afgelopen 5 jaar hebt gezeten, maar zo lang is hij op zeker al de beste niet meer, vnl wegens overmatige herhaling in zijn programma's. altijd wel een prima avondje uit, maar je hoeft het niet te overdrijven.

aan wie heb jij zo'n hekel dat je tineke schouten cadeau doet?

iemand trouwens nog waardenburg en de jong gezien donderdagavond? bandkaai uit 97 of zo? zo jammer dat ze gestopt zijn.....


Quote:hijs kapot, hep gewoon een waif aangezeten! zo'n lesbie, met zo'n opgeschoren kapsel en een tuinbroek die de hele dag de opzij zitte lezen en zonodig alles zelf mot doen, ja, dan gaatie kapot!
cry cry

mooier rotterdams dialect kun je niet krijgen.
Reply
#12
Quote: iemand trouwens nog waardenburg en de jong gezien donderdagavond? bandkaai uit 97 of zo? zo jammer dat ze gestopt zijn.....

Viel er midden in en heb het (uiteraard) weer uitgekeken. Schitterende stukken zijn het die eeuwig leuk blijven!

De enige die qua fysiek cabaret naar mijn idee nu een beetje in de buurt komen zijn Noel van Santen en Emiel de Jong van Schudden http://variatee.vara.nl/variatee/playerp...nodeID=581. Helaas zijn zij verbaal lang niet zo sterk als WeDJ.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Bumme Wrote:
Quote: iemand trouwens nog waardenburg en de jong gezien donderdagavond? bandkaai uit 97 of zo? zo jammer dat ze gestopt zijn.....

Viel er midden in en heb het (uiteraard) weer uitgekeken. Schitterende stukken zijn het die eeuwig leuk blijven!

gelukkig nog een liefhebbert. :wink:

donderdagavond zijn ze weer begreep ik.

ik heb de kaartjes voor de vliegende panters binnen (althans betaald)trouwens. nu kan ik in alle rust voorstelling uitzoeken die niet zo snel uitverkocht zullen zijn.
Reply
#14
waf Wrote:nu kan ik in alle rust voorstelling uitzoeken die niet zo snel uitverkocht zullen zijn.

Tineke Schouten zou een haalbare kaart moeten zijn... :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#15
waf Wrote:
Dugarry Wrote:Zelf ga ik naar Youp, met glans slands nummer 1 in zijn vak!

ik weet niet waar jij de afgelopen 5 jaar hebt gezeten, maar zo lang is hij op zeker al de beste niet meer, vnl wegens overmatige herhaling in zijn programma's. altijd wel een prima avondje uit, maar je hoeft het niet te overdrijven.

aan wie heb jij zo'n hekel dat je tineke schouten cadeau doet?

iemand trouwens nog waardenburg en de jong gezien donderdagavond? bandkaai uit 97 of zo? zo jammer dat ze gestopt zijn.....


Quote:hijs kapot, hep gewoon een waif aangezeten! zo'n lesbie, met zo'n opgeschoren kapsel en een tuinbroek die de hele dag de opzij zitte lezen en zonodig alles zelf mot doen, ja, dan gaatie kapot!
cry cry

mooier rotterdams dialect kun je niet krijgen.

Probeer je nu weer je kortzichtige mening als waarheid to profileren Waf?
Reply
#16
Dugarry Wrote:Probeer je nu weer je kortzichtige mening als waarheid to profileren Waf?

Je bent echt op dreef vandaag, Dugarry! :lol: =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Inderdaad, het gaat me goed af vandaag!
Reply
#18
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#19
He Bum,

denk je dat die 2 kaartjes voor Theo M. nog gaan lukken?
The great old Ludwig von...
Reply
#20
gittermaster Wrote:He Bum,

denk je dat die 2 kaartjes voor Theo M. nog gaan lukken?

Dat denk ik wel ja, maar als je zelf kaarten kan regelen dan moet je dat natuurlijk doen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#21
Ik heb wel een shitload aan kaarten voor voornamelijk toneel maar ook een handjevol cabaret besteld en hoor zeer binnenkort hoeveel en wat ik krijg.
Ik hoop vooral op Arie&Sylvester voor de Martiniplaza. Dat ze het in die zaal willen doen duidt, m.i., op nog meer visueel spektakel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#22
ALLES gekregen wat ik besteld had! \Big Grin/

- Vliegende Panters
- Faust - Theater Nomade
- De Stille kracht - o.a. met Johanna ter Steege
- Forza Nero! - Growing up in Public
- Dogville - Ro Theater
- Comedytrain
- Op weg naar huis - o.a. met Paul de Munnik
- Sukkels! - Huis aan de Amstel
- NUHR
- Arie & Sylvester

en ook nog mooi allemaal verdeeld over het jaar, dus (bijna) elke theatermaand 1 voorstelling.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
Kreeg ze ineens voor alle dagen van Youp in Zwolle. Heb er 2 weggegeven als verjaardascadeau en ga zelf op de vrijdag. Die van de donderdag slijt ik nog wel voor begin april. Had ze verder, ook als cedeau voor Tineke Schouten. Voor de rest bekijk ik de vaderlandse grappenmakers wel op dvd.


Tevens ga ik me opgeven als vriend van de kleine komedie.
Reply
#24
Dugarry Wrote:Tevens ga ik me opgeven als vriend van de kleine komedie.

Daar zullen ze blij mee zijn.............. :wink:
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Hej :-$

Ik zocht vrienden en heb nu bijna een hele zaal vol! \Big Grin/


Iemand bekend met dit duo?

Van Muiswinkel en Van Vleuten
Hooglied & Prediker, Advocaten
Reply
#26
Dugarry Wrote:Iemand bekend met dit duo?

Van Muiswinkel en Van Vleuten
Hooglied & Prediker, Advocaten

Paar shows van gezien. Ik vond de laatste (Oblomow) eigenlijk heel saai maar die daarvoor zeer onderhoudend.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#27
En deze:
Javier Guzman
Delirium
Reply
#28
Ach ja Guzman... Overgewaardeerde sloeber
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Ok, dan weet ik genoeg.....
Reply
#30
Treesong Wrote:Ach ja Guzman... Overgewaardeerde sloeber

Wel goed voor de handel!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: