The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#1
Draws zijn bekend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Haase weer tegen die bolle in Casablanca. Werd jaren terug alle kanten op gespeeld. Waarschijnlijk zijn meest vernederende nederlaag in z'n carrière. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Vandaar dat z'n quote niet eens zo hoog was, 2,5 tegen 1,5 voor Haase zag ik ergens. 
Reply
#4
De database is geopend, succes iedereen!
Reply
#5
Ik vind dat Houston altijd een lastig in te schatten toernooi. Ligt ook een apart soort gravel toch? Heel snel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Eerst hadden ze daar dat blauwe of groene gravel toch? Nu 'normaal' gravel volgens mij, mss niet meer zo snel? Iemand?
Reply
#7
Volgens mij nog even snel als altijd. De servicekanonnen zijn er favoriet.
Reply
#8
Dat is natuurlijk te kort door de bocht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Niet zo lastig deze week, alles op Casablanca uiteraard.
Enige keuze voor mij was Groth of Delbonis als laatste.

Klein weekje vergeleken met de afgelopen maanden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
De koploper heeft gewoon Almagro niet. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Koploper met Estrella 
Reply
#12
Andujar gaf vorige week op wegens rugproblemen. Durfde het niet aan.
Ik heb een apart team met oa Sock, Bedene, Young, Chung, Haider en Chardy. Spelers die allen minder dan 60x gekozen zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Redelijk standaard allemaal. Bedene, Klizan en Delbonis als troeven; Isner, Chardy en Schwartzman mogen er zsm uit.

Isner snap ik nog wel, maar weet niet hoeveel zin/puf ie nog heeft. En dan lijkt ie me alsnog de underdog tegen Verdasco op deze baan. Chardy vond ik te duur en Schwartzman is behoorlijk uit vorm.
Bedene zo weinig gekozen vind ik verrassend. Toch behoorlijk in vorm en zit in het zwakste kwart. Kan zo SF halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
(06-04-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: De koploper heeft gewoon Almagro niet. 

De nummer 7 heeft Berlocq niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(06-04-2015, 10:07 PM)Ad Wim Wrote:
(06-04-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: De koploper heeft gewoon Almagro niet. 

De nummer 7 heeft Berlocq niet.

Voor 20 punten is ie mij te duur. 

Oh... En Schwartzmann pakt Bedene natuurlijk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Kom op eens Delboner. Anders sla je even wat minder dfs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
(06-04-2015, 10:14 PM)centre court Wrote:
(06-04-2015, 10:07 PM)Ad Wim Wrote:
(06-04-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: De koploper heeft gewoon Almagro niet. 

De nummer 7 heeft Berlocq niet.

Voor 20 punten is ie mij te duur. 

Oh... En Schwartzmann pakt Bedene natuurlijk. 

Dat is ie ook, maar lijkt me 50-50 tegen Almagro.
En Berlocq is gewoon iemand die in deze draw de finale kan halen en winnen. Mag je niet missen, vind ik.

Bedene heeft dit jaar heel wat meer gepresteerd dan Schwartzman, dus echt ergens op gestoeld is die uitspraak niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Hup Berankis. Sla laffe Delbonis eraf!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#19
Overdune geen team? Wel op forum maar geen team....
Reply
#20
Dat Andujar zo vaak gekozen is valt me wel op. Raakt het hele jaar echt geen bal en gaf vorige week inderdaad nog op.. 
Reply
#21
(06-04-2015, 10:18 PM)Ad Wim Wrote:
(06-04-2015, 10:14 PM)centre court Wrote:
(06-04-2015, 10:07 PM)Ad Wim Wrote:
(06-04-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: De koploper heeft gewoon Almagro niet. 

De nummer 7 heeft Berlocq niet.

Voor 20 punten is ie mij te duur. 

Oh... En Schwartzmann pakt Bedene natuurlijk. 

Dat is ie ook, maar lijkt me 50-50 tegen Almagro.
En Berlocq is gewoon iemand die in deze draw de finale kan halen en winnen. Mag je niet missen, vind ik.

Bedene heeft dit jaar heel wat meer gepresteerd dan Schwartzman, dus echt ergens op gestoeld is die uitspraak niet.

Berlocq gelijkwaardig aan Almagro? Haha. 
En Bedene heeft dit jaar nog geen pot gespeeld op gravel. En dat zal wel niet komen omdat ie er zo graag op speelt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
(06-04-2015, 10:33 PM)DaanvL Wrote: Dat Andujar zo vaak gekozen is valt me wel op. Raakt het hele jaar echt geen bal en gaf vorige week inderdaad nog op.. 

Ach, kost niet zoveel en heeft hier al 2x gewonnen.
Kan me zomaar voorstellen dat ie Miami liet schieten om zich op gravel te richten, en dat die blessure niet zo serieus was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(06-04-2015, 10:36 PM)centre court Wrote:
(06-04-2015, 10:18 PM)Ad Wim Wrote:
(06-04-2015, 10:14 PM)centre court Wrote:
(06-04-2015, 10:07 PM)Ad Wim Wrote:
(06-04-2015, 10:03 PM)centre court Wrote: De koploper heeft gewoon Almagro niet. 

De nummer 7 heeft Berlocq niet.

Voor 20 punten is ie mij te duur. 

Oh... En Schwartzmann pakt Bedene natuurlijk. 

Dat is ie ook, maar lijkt me 50-50 tegen Almagro.
En Berlocq is gewoon iemand die in deze draw de finale kan halen en winnen. Mag je niet missen, vind ik.

Bedene heeft dit jaar heel wat meer gepresteerd dan Schwartzman, dus echt ergens op gestoeld is die uitspraak niet.

Berlocq gelijkwaardig aan Almagro? Haha. 
En Bedene heeft dit jaar nog geen pot gespeeld op gravel. En dat zal wel niet komen omdat ie er zo graag op speelt. 

Volgens mij heb je de Almagro van twee jaar geleden in je hoofd. Is nou niet bepaald een zekerheidje meer op gravel.

En de beste ondergrond van Bedene is nog altijd gravel. Heeft de SA swing overgeslagen, doen wel meerderen, maar is wel ongelooflijk in vorm in de eerste maanden. Staat gewoon 38e in de Race. En hij speelt hier toch? Zie hem echt als (lichte) favoriet voor de SF in dat stuk, zie iig geen betere en ook niemand in vorm.  Liever iemand in vorm die nog geen pot op gravel heeft gespeeld, dan iemand die er bijna alles op verloor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Klasse Delboner, Anderson is de volgende.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Wat heeft stille een kutweekend
Reply
#26
Adje adje adje  cry
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#27
Ai vanavond helemaal vergeten. Had wel wat bij elkaar geklikt vanochtend, maar dit ziet er niet goed uit. Gaat echt een jojo-jaar worden dit.
Reply
#28
(06-04-2015, 10:25 PM)maartendinkelman Wrote: Overdune geen team? Wel op forum maar geen team....

Ja vergeten idd..Sad
Reply
#29
Wordt weer schijtziek! Haider Maurer mist 3 MP bij 5-6 in de 2e set en verliest de TB met 7-0. Andujar die vorige week rugproblemen heeft wint natuurlijk wel.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#30
Ik zou stoppen met FTM. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: