The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo (TMS)
#1
De database is open! Q's worden later nog toegevoegd.
Reply
#2
Dat 4e kwart is fijn.  Smoking
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Let op dat de database 10u 's ochtends sluit!
Reply
#4
Fijn in welke zin? Als het sterk is, vind ik het tweede kwart toch iets sterker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Leuke spelers om naar te kijken. Onvoorspelbaar, explosief, hoge top. Zit alles in. 2e kwart is vooral sterk ja met Nadal-Ferrer. Minder leuk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Tot zover weer de Nederlandse inbreng voor dit jaar in Monte Carlo...... Idontgetit
Reply
#7
De q's heb ik even onderaan gezet, zijn nog niet in de draw geloot. Wie daar info over heeft, graag.
Reply
#8
Staan nu in de draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Toch nog een flinke ommezwaai gemaakt nadat ik een een nachtje over m'n team heb geslapen. Ik ben benieuwd.... Wat zijn de overwegingen?
Reply
#10
Ik vind het verdomde lastig deze week.
Ik sta niet echt achter m'n team, maar zie even geen alternatief.
Gelukkig moet ik zo werken en heb ik geen tijd meer om erover na te denken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Zeker lastig, ik heb grofweg 3 opties overwogen. Hopelijk is het de juiste geworden.
Reply
#12
Ik eigenlijk maar 2, maar gezond verstand (lees: mijn model) stuurde me eigenlijk maar 1 richting op.
Maar dat is niet waar m'n gevoel ligt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Voor mij was het dus wel of geen Federer.
Ben niet blij met een aantal alternatieven, maar hetzelfde als in Miami: als ik Federer zou nemen, moest ik echt een hoop gasten die ik graag wilde laten liggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Last minute wissel. RBA ipv Kudla, Estrella en Kuznetsov. Zie die laatste toch echt maar 45 punten pakken. RBA hopelijk 90 en niet kansloos tegen Berdych. 

Het pijnpunt eerder dit weekend zat hem bij Ferrer. Hij kan zomaar 1000 punten pakken, maar 180 is logischer. Dan is ie veel te duur en pakken zijn alternatieven er meer. En als ie Nadal al pakt dan is er Djoko nog om hem desnoods op 360 te laten eindigen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Dat is het. Als je Nadal neemt, kun je Ferrer er eigenlijk niet bijnemen met dit geringe budget.
Geef hem toch wel 35% kans tegen Nadal, maar dat was niet genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(13-04-2015, 10:01 AM)centre court Wrote: Last minute wissel. RBA ipv Kudla, Estrella en Kuznetsov. Zie die laatste toch echt maar 45 punten pakken. RBA hopelijk 90 en niet kansloos tegen Berdych. 

Het pijnpunt eerder dit weekend zat hem bij Ferrer. Hij kan zomaar 1000 punten pakken, maar 180 is logischer. Dan is ie veel te duur en pakken zijn alternatieven er meer. En als ie Nadal al pakt dan is er Djoko nog om hem desnoods op 360 te laten eindigen. 

Haha, dan hadden we EXACT hetzelfde team gehad, dus wel leuk dit.
Bautista niet bepaald in vorm, en zag ik als 50-50 tegen Kohli. Plus ik had Berdych daar al, dus voor mij geen optie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Wow, die andre. Wat een verschillen. Hij kiest voor Tsonga, Monfils, Wawrinka. Geen standaard keuzes, maakt het tot een leuke week!
Ook wel redelijk wat verschil met Tampie en de rest van de top, dus gaat interessant worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Wat een toeval inderdaad. Dan liever dit zo. Bautista verloor afgelopen week van sock. Dat bleek achteraf niet eens zon schande als dat het eerst leek. Vamossss Roberto!
En eerst die kleine rukkers van jou er maar eens uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
2 man in de top 5 hebben Almagro  Wink
Reply
#20
Op de 1e pagina nummer 17 geen team en nummer 20 half team. Vind ik nog meevallen met zo'n afwijkende deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Berdych, Nadal en Federer mogen er heel snel uit. Alles op Ferrer deze week !! 
Reply
#22
Voornaamste reden om Federer te nemen was dat ik met mijn alternatieven echt niet uit kwam. Kwam echter toch op zo'n 100 punten meer voor de alternatieven, dus maar niet voor GOAT gegaan. Ook al is ie voor mij de duidelijke favoriet voor de finale.

Hield in het alternatieventeam de hele tijd 1150 over nadat ik iedereen genomen had die ik wilde.
Kon ik net geen Fognini voor nemen, die ik graag wilde. Dus kwam de hele tijd op mindere keuzes uit. 
AHM plus Kudla paste ook al niet.
Had lang Seppi, maar vond ik iets te riskant en ben uiteindelijk maar voor Kuznetsov en Kudla gegaan.
Hopelijk is Monfils nog geblesseerd en heeft Paire een slechte dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Berdych en bijna al m'n kleintjes/halve jongens als troef. Berdych valt me op, aangezien die een cakewalk heeft tot de QF en tegen Raonic toch ook wel duidelijk favoriet is imo. En niet kansloos tegen Federer.
Van de kleintjes/halve jongens zie ik wel wat in Klizan (red hot) en Goffin (prima gravelaar en komt weer in vorm). Voor de rest is elke overwinning meegenomen voor die kleintjes. Van Ramos, ERV, Tomic en Paire verwacht ik dat ook wel. De rest moet stunten.

Ferrer, Robredo, Wawrinka, Federer, Monfils mogen er zsm uit. Dus bij een QF Federer-Wawrinka sneuvelt er iig 1 belangrijke troef bij de concurrent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Nadal stond (uiteraard) vast, Djoko is te duur dus waren mijn 3 opties:

- Federer met wat kleintjes
- Wawrinka met wat meer kleintjes en iets grotere (bv Robredo / Monfils)
- team wat ik nu heb met Berdych en Wawrinka

Ik zie Berdych dat kwart wel oprollen in de huidige vorm, en hopelijk kan Stan het deze week doen. Hij is altijd een risico, maar kan hier zomaar finale halen.

Federer was te duur uiteindelijk.
Reply
#25
Snap je wat betreft Wawrinka, maar vind Monaco in R2 toch echt meteen te link. Zelfs in topvorm geef ik hem daar niet meer dan 75% kans tegen en hij is wisselvallig genoeg om er gewoon dik af te gaan. En daarna volgt ook nog even Fognini/Dimitrov, zelfde verhaal.
Dus voor mij was hij geen optie, maar snap de keuze wel. Hij kan zeker in een goede week de finale halen, en hij kiest wel vaak zijn vaste toernooien uit.

Berdych en Nadal waren voor mij zekerheidjes, dus toen werd de speling al wat minder.
Alternatief team was voor mij dus Nadal-Berdych-Federer-Dolgo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Wordt een leuke week, vorig jaar een redelijk onverwachte finale volgens mij, met Fed en Waw. Geen idee wat het nu wordt. Gelukkig niet veel gezakt afgelopen week, hopelijk nu weer wat stijgen.
Reply
#27
Die Gulbis kan beter eerst wat weken trainen lijkt me. Raakt echt geen pepernoot. Hoeft niet slecht voor Tomic te zijn. AHM kan ie ook hebben. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Ik baal wel, want zit meteen mis als AHM hier verliest. Zoveel kleintjes, dan moet je AHM ook hebben. Maar kwam net niet uit, en dan gaf ik hem nog 45% tegen Gulbis. Uiteindelijk was het hij of Ramos, dus beiden 45 punten zou prima zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
De nrs 3 en 5 met Youzhny en Almagro. Deadline vergeten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Mogen ze blij zijn dat ze iig een conceptteam neer hebben gezet.

Die Gulbis joh, frustrerend dit.
Kohl lijkt in vorm, mooi. Mag ie RBA pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: