The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Munchen / Istanbul / Estoril
#1
De db is open! Q's volgen later.
Reply
#2
Leuke aparte week met oa Federer en Murray in zon klein toernooi. 

Voor ftm niet de meeste lastige week schat ik in. Doordat de toppers er zijn hebben we veel budget. De toppers zijn alleen veel te duur dus kun je wel heel veel kleinere spelers nemen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Paar listige keuzes. GGL/Anderson en Andujar/Monfils bijvoorbeeld.
Reply
#4
Precies, dat budget maakt het nu niet zo moeilijk en minder leuk (geen kritiek uiteraard).
Je hoeft nauwelijks keuzes te maken. Alleen eigenlijk in München.

Enige lastige is Koningsdag, hoop dat ik onthoud om de uitslagen te checken voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Dat heb ik ook ad. En dan met een krat bier op met de mob nog wat wisselen. En dan vergeten op te slaan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
De draw van Munchen klopt trouwens niet, heren.
Klizan is out en er zijn daardoor wat verschuivingen.
Zie hier: http://www.atpworldtour.com/posting/2015/308/mds.pdf
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
(27-04-2015, 11:00 AM)centre court Wrote: Dat heb ik ook ad. En dan met een krat bier op met de mob nog wat wisselen. En dan vergeten op te slaan. 

Of per ongeluk met je lamme harses op 'wis team' drukken 1 minuut voor de deadline.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Zie ik daar nou Steppie in de q's van München?
Reply
#9
Monfils afgemeld voor München.
Reply
#10
Sousa en Kokki voor Paire en Steppie. Last minute wissel. Gaat om kruimels denk ik. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Saaiste week van het jaar heb ik al gezien. Roffaboy heeft niks ingevuld. Hele dag DJ gespeeld denk ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Ik heb bewust Thiem ipv Fognini. Is er nog 1 partij interessant deze week Wink
Andujar is wel moe hoor  Eusa_think
Reply
#13
Met mijn ranking heb ik geen recht van spreken maar de nummer 12 heeft Federer..hoe kun je zo hoog staan met zulke keuzes?
Reply
#14
Hij kan zijn prioriteit op  bekerklasssment hebben 
Reply
#15
Haha, dit is inderdaad wel heel saai. Als ik Spelers Gekozen op FTM selecteer, heb ik echt de eerste 20 of zo.
Alleen Darcis als troefje en Bautista als grote troef.

Mijn last-minute wissel was Kokk en Elias voor Ramos.
Elias doet het vaak goed en met Gasquet die nog geblesseerd is...
Vaak gekozen trouwens, terwijl ie zelf nog niet eens weet of ie gaat spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Buiten dat is het gewoon een drol natuurlijk. Dan ga ik liever voor de thuisspelende Elias. 
Reply
#17
Cc Stepanek noch Bautista?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(27-04-2015, 10:51 PM)Ad Wim Wrote: Cc Stepanek noch Bautista?

Step kan weinig meer, laat staan op gravel. 20 punten max. Bautista pakt er waarschijnlijk 90 en is daarmee redelijk rendabel. Ik zie hem echter wel van Murray verliezen. Hem niet nemen is wel een risico, kan in zo'n veld ook winnen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Zsm out: Bautista Steppie Golubev Goffin
Troeven: Kokki Kohli Gasquet Ramos Darcis Giraldo Sousa

Toch wel aardige week om te volgen. Al zullen de verschillen niet heel groot zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Vandaag helaas geen kans gehad naar FTM te kijken. Heb de uitgeschakelde Chardy en mis Coric en Belluci. Maar hopen dat de schade meevalt.
Reply
#21
(27-04-2015, 11:16 PM)centre court Wrote:
(27-04-2015, 10:51 PM)Ad Wim Wrote: Cc Stepanek noch Bautista?

Step kan weinig meer, laat staan op gravel. 20 punten max. Bautista pakt er waarschijnlijk 90 en is daarmee redelijk rendabel. Ik zie hem echter wel van Murray verliezen. Hem niet nemen is wel een risico, kan in zo'n veld ook winnen. 

Dat laatste dacht ik dus ook. Hij is duur, maar met zoveel budget en in zo'n zwak kwart kun je eigenlijk niet om hem heen. En Murray is ook geen gravelgod natuurlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Moeilijk veel partijen vandaag. Bijna niet te volgen wie er nu belangrijk zijn.
Maar gewoon op mijn eigen spelers richten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
Gasquet afgelopen weekend: "Ik heb geen pijn meer, maar ik ben nog flink angstig. Eerlijk gezegd weet ik niet hoe het gaat lopen als ik me volledig geef op de baan."
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Inderdaad en dat zijn er al meer dan genoeg. Die Andujar, die gaat hier toch gewoon door zijn hoeven of tanken? Raakt het hele jaar geen pepernoot en nu dit. Hoever van te voren moeten spelers eigenlijk aangeven om mee te doen aan een toernooi? 4 tot 6 weken of moet dat echt al lang van te voren?
Reply
#25
Juist omdat ie het hele jaar geen pepernoot raakt, heeft ie toch niet zoveel energie verspild?
En met deze loting moet ie zelfs vermoeid de QF halen.

De entry lists komen 6 weken van tevoren uit. Dus tot dan kunnen ze zich inschrijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Het lastigste in dit soort weken vind ik het inschatten van de motivatie en fysieke gesteldheid van gasten. Hoe graag wil murray? Kunnen GGL Vesely Andujar het nog een keer? Hoe fit is Gasquet? Wat komt Anderson hier doen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Is het ook, zeker met 2 TMSen voor de deur. Vandaar dat ik ook niet echt toppers heb, al doen er ook maar weinig mee deze week.
Maar Murray en Federer hebben nog wel wat gravelpotjes nodig, dus die zullen wel willen, denk ik.
Ik zou me dan eerder zorgen maken over iemand als Monfils, maar die is dus al weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Redelijk overzichtelijk trouwens in het begin, eigenlijk alleen Stepanek van enig belang.
De rest op het oog onbelangrijke potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Hup Kavcic! Toch jammer dat de q-punten niet meer meedoen.. Wink
Reply
#30
Ah, ik zie dat de nummer 1 die qualis in Istanbul heeft. Dus het verloopt voorlopig gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: