The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Madrid 2015
(06-05-2015, 11:16 PM)Ad Wim Wrote: Gelukkig de keus Monfils of de drie kleintjes geen verschil gemaakt.
Hopelijk kan ik nu weer meeliften op de cc-weken, of wat er nog van over is.

Maar wel de verkeerde keuze gemaakt. Met die kleintjes zat er natuurlijk nooit veel meer in.
Reply
Goffin staat echt uit zijn reet te spelen .. Bduh
Maar Kei pakt hem gelukkig nog !!  Hakkuh Hakkuh
Reply
(06-05-2015, 11:48 PM)centre court Wrote: Kei wint het toernooi. Én RG. Uitspraakje hoor. Doe ik gewoon. 

RG gaat maar 1 iemand winnen, maar het is leuk dat Kei eindelijk zijn jaar echt is begonnen en nu weer iemand is om rekening mee te houden in de grote toernooien. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-05-2015, 12:57 AM)andre Wrote:
(06-05-2015, 11:16 PM)Ad Wim Wrote: Gelukkig de keus Monfils of de drie kleintjes geen verschil gemaakt.
Hopelijk kan ik nu weer meeliften op de cc-weken, of wat er nog van over is.

Maar wel de verkeerde keuze gemaakt. Met die kleintjes zat er natuurlijk nooit veel meer in.

Euh, Bellucci die nipt verliest en nu tegen Kyrgios had gemoeten en Gimeno die favoriet was tegen hem en ook had kunnen profiteren van de slechte vorm van Federer? Kohl die prima er de brui aan had kunnen geven zoals gisteren in de derde set.
Er zat dus wel degelijk meer in. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer een drama week.... Het is niks met me, zelfs niet op gravel.
Reply
(07-05-2015, 07:40 AM)Ad Wim Wrote:
(06-05-2015, 11:48 PM)centre court Wrote: Kei wint het toernooi. Én RG. Uitspraakje hoor. Doe ik gewoon. 

RG gaat maar 1 iemand winnen, maar het is leuk dat Kei eindelijk zijn jaar echt is begonnen en nu weer iemand is om rekening mee te houden in de grote toernooien. 

Mogelijkheden voor een Year Grand Slam? Op Wimbledon en US Open ook favoriet.
Reply
pas 1 manneke dr uit
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(04-05-2015, 10:03 AM)rhubarb Wrote: Beetje voorspelbaar team zo. 
Berdych gezien zijn vorm gekozen, Federer wellicht vermoeid
Nadal weinig vertrouwen in, maar kon ik niet laten liggen.
Nishikori gekozen uiteindelijk ipv Ferrer. Ook al heb ik een voorgevoel dat Goffin het Nishikori erg lastig gaat maken. Ferrer al wel de afgelopen 5 jaar minimaal QF gehaald in Madrid, waarvan 2 x SF. Dus het argument dat Madrid nooit echt de favoriet is geweest van Ferrer vind ik niet terecht.

Voorspelling is aardig uitgekomen.
Reply
Op dit moment denk ik dat wel ja, zou prachtig zijn natuurlijk.
Maar het is nog een lange weg.

Nadal heeft iets met RG en weet altijd daar wel zijn beste tennis te produceren.
Als ie fit is, blijft ie een van de grote favorieten in een best-of-5.

En op Wimbledon is het allemaal wat onzekerder, zijn er een hoop gasten die op een dag van Djoko kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-05-2015, 10:33 AM)Bocaloca Wrote: pas 1 manneke dr uit

Ik tel er 2: Andujar en Monaco.
Reply
(07-05-2015, 11:05 AM)rhubarb Wrote:
(04-05-2015, 10:03 AM)rhubarb Wrote: Beetje voorspelbaar team zo. 
Berdych gezien zijn vorm gekozen, Federer wellicht vermoeid
Nadal weinig vertrouwen in, maar kon ik niet laten liggen.
Nishikori gekozen uiteindelijk ipv Ferrer. Ook al heb ik een voorgevoel dat Goffin het Nishikori erg lastig gaat maken. Ferrer al wel de afgelopen 5 jaar minimaal QF gehaald in Madrid, waarvan 2 x SF. Dus het argument dat Madrid nooit echt de favoriet is geweest van Ferrer vind ik niet terecht.

Voorspelling is aardig uitgekomen.

Wil je een schouderklopje?
En je weet niet of Federer vermoeid was, waarvan dan? Hij is gewoon niet in vorm en heeft het nog totaal niet gevonden op gravel.

Volgens mij heeft Ferrer in andere gravel-TMSs betere stats, en dit is ook nog eens in eigen land, dus echt zijn toernooi is het niet.
En Nishikori vorig jaar finale. En gewoon een driesetter, niet bepaald 'erg lastig'.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(07-05-2015, 11:06 AM)rhubarb Wrote:
(07-05-2015, 10:33 AM)Bocaloca Wrote: pas 1 manneke dr uit

Ik tel er 2: Andujar en Monaco.

Ik heb geen Andujar Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(07-05-2015, 11:14 AM)Bocaloca Wrote:
(07-05-2015, 11:06 AM)rhubarb Wrote:
(07-05-2015, 10:33 AM)Bocaloca Wrote: pas 1 manneke dr uit

Ik tel er 2: Andujar en Monaco.

Ik heb geen Andujar Tongue


Wat is je teamnaam dan? Ik ging uit van boca...
Reply
8 mooie potten waarvan 2 cruciaal. Hup Berdych en Nishi. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(07-05-2015, 11:14 AM)Bocaloca Wrote:
(07-05-2015, 11:06 AM)rhubarb Wrote:
(07-05-2015, 10:33 AM)Bocaloca Wrote: pas 1 manneke dr uit

Ik tel er 2: Andujar en Monaco.

Ik heb geen Andujar Tongue

Bokkie Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Cruciaal inderdaad, maar ook wel NID toch?
In ieder geval veel meer kans dan hun partijen van gisteren imo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze zijn beide wel ruim favoriet ja. 

Imo zijn er 2 potjes redelijk onvoorspelbaar. Dimi Waw en Isner Kyrgios. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eens, en die zijn niet belangrijk, dus niet zo'n heel interessante dag vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima begin, Berdych.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
From bad to worse
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Voorspelling: ik word weekwinnaar met 2230 punten.
Reply
Hmm, gezien je eerdere voorspellingen en uitspraken zul je er flink naast zitten, en dat zou niet goed voor mij zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop Berdych!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Prima Birdman, NID.
Tegen Nadal ook wel echt een goede kans wmb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Berdych. Finale moet kunnen. 

Nu Nishi nog. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Tomas!
Als Nadal halve überhaupt haalt. Het was gisteren weer erg matig en het wordt er niet gemakkelijker op.
Reply
Bolelli en Dimitrov lijken me zelfs in matige vorm geen probleem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Isner gaat Berdych pakken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad al een uur geen reactie geplaatst...  Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(07-05-2015, 04:59 PM)buurs Wrote: Ad al een uur geen reactie geplaatst...  Eusa_clap

Dit kan niet ! Ik bel de krant...
Reply


Forum Jump: