The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Rome
#1
Loting is bekend.

Nishi bij Djoko, interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
De database is open. Let weer op de VROEGE deadline!
Reply
#3
Bedankt voor de snelle service weer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Graag gedaan Smile
Reply
#5
Redelijk straight forward weekje, denk ik.
Zeker als er al veel gespeeld wordt op zondag. Vorig jaar waren dat al 8 partijen.
Dan is Djoko echt geen optie meer en dan zijn er nog maar enkele keuzes te maken.
Plus je hebt een torenhoge favoriet. Dus de rest van de favorieten hebben geen hoge top, wat wel zo was in Madrid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Op het eerste gezicht lijkt het mij erg lastig. Dat zou kunnen veranderen als er inderdaad veel gespeeld wordt zondag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Op basis van de loting, en vorm en prijs van de spelers, vind ik het niet zo moeilijk.
Enige factor kan nog de vermoeidheid/zin zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Tja, er zijn een paar keuzes te maken maar die zijn nog best lastig. Wel minder kans op grote verschillen dan deze week, dat is duidelijk. Door zijn prijs is Djoko niet interessant, door zijn vorm plus prijs is Federer een te grote gok. Dus van de rest kun je er een paar nemen, daar wordt het op beslist plus de kruimels.
Reply
#9
Maar voor mij is de inhaalrace groot na deze week. Nou is komende week er niet een om te forceren, dus dat doen we later maar.
Reply
#10
6 potjes in de main draw morgen
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Gelukkig niet allemaal potjes waarin de winnaar een must-pick is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Komen inderdaad weinig mustpicks uit de wedstrijden van vandaag. 

Maar ik blijf het erg lastig vinden. De afgelopen weken zag ik het meteen. Nu nog geen idee wat wijsheid is. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Denk wel dat het een rare week kan worden met afzeggingen en verrassingen. Maar de keuzes zijn voor mij wel duidelijk. Al twijfel ik nog over 1 ding...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Sterker nog, ik laat mijn team staan wat ik gistermorgen heb ingevuld.
Reply
#15
Ik verander ook bijna niks. Alleen Chardy ipv Fognini en twee goede qualis ipv Vesely.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ik zag en zie het niet deze week. Raar gevoel. Ik weet dat ik een waardeloos team heb, ik kan nog aanpassen, maar ik zie ook niks in de alternatieve scenario's. 

En ik ben ook een laffe herder ook. Ik weet dat als ik "gewoon" Djokovic neem ik honderden punten meer pak dan met m'n team dat ik nu heb. Maar durf het niet aan. Niet met Nishi en Murray/Beest al voor de finale. En het feit dat ik met Djoko al 2x goed gescoord heb ik miami en IW. Hij gaat me een keer naaien. En ga geen volle bak risico spelen in deze fase. Tikt Nishi m eruit dan lig je ook zo weer uit de top 10. Dan maar op safe en een paar honderd punten verspelen tov van wat teams die wat meer risico nemen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
Ik vond Djoko echt geen optie, ook al is ie weer by far de favoriet, omdat je imo Berdych, Nadal en nog wat must-picks moet hebben.
Dan houd je gewoon geen geld meer over.

Mijn enige twijfel was wel of geen Ferrer. Maar met Murray die toch echt wel vermoeid zal zijn, denk ik dat hij de SF wel moet halen, dus maar voor hem gegaan.
Ook al wordt Gasquet een lastige horde.
Dan mis je wel jongens als Fognini, Monaco, Vesely, Ilhan, maar dat is ook zo'n zwik onzeker grut...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Laat het weer eens een Buursweek worden dan!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
(11-05-2015, 09:48 AM)centre court Wrote: Ik zag en zie het niet deze week. Raar gevoel. Ik weet dat ik een waardeloos team heb, ik kan nog aanpassen, maar ik zie ook niks in de alternatieve scenario's. 

En ik ben ook een laffe herder ook. Ik weet dat als ik "gewoon" Djokovic neem ik honderden punten meer pak dan met m'n team dat ik nu heb. Maar durf het niet aan. Niet met Nishi en Murray/Beest al voor de finale. En het feit dat ik met Djoko al 2x goed gescoord heb ik miami en IW. Hij gaat me een keer naaien. En ga geen volle bak risico spelen in deze fase. Tikt Nishi m eruit dan lig je ook zo weer uit de top 10. Dan maar op safe en een paar honderd punten verspelen tov van wat teams die wat meer risico nemen. 

Geen Berdych? Lijkt me de favoriet voor de SF en met een slechte/vermoeide/geblesseerde Nadal ook nog kans op finale.
Geen Ferrer kan ik inkomen, zoals ik hierboven zeg.

Koploper met Djokovic, maakt het iig een leuke week.
Hij heeft dus ook geen Berdych en Ferrer. Als die twee al SF halen, waar ze imo favoriet voor zijn, en Berdych zelfs finale, verlies je gewoon dik zelfs als Djoko wint. En dan heb ik het nog niet over al dat kleine grut ernaast.
Daarom was Djoko voor mij geen optie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(11-05-2015, 10:02 AM)centre court Wrote: Laat het weer eens een Buursweek worden dan!!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#21
(11-05-2015, 09:48 AM)centre court Wrote: Ik zag en zie het niet deze week. Raar gevoel. Ik weet dat ik een waardeloos team heb, ik kan nog aanpassen, maar ik zie ook niks in de alternatieve scenario's. 

En ik ben ook een laffe herder ook. Ik weet dat als ik "gewoon" Djokovic neem ik honderden punten meer pak dan met m'n team dat ik nu heb. Maar durf het niet aan. Niet met Nishi en Murray/Beest al voor de finale. En het feit dat ik met Djoko al 2x goed gescoord heb ik miami en IW. Hij gaat me een keer naaien. En ga geen volle bak risico spelen in deze fase. Tikt Nishi m eruit dan lig je ook zo weer uit de top 10. Dan maar op safe en een paar honderd punten verspelen tov van wat teams die wat meer risico nemen. 

Beetje laf is het inderdaad wel. Zowel Mayer als Isner, en de winnaar daarvan tegen Nadal, dat komt natuurlijk nooit uit (tenzij Nadal niet komt opdagen).
Verder zit je met Sock die 50-50 is tegen Simon en Gasquet die me underdog lijkt tegen Ferrer.
Dan zou ik idd ook niet snel tevreden zijn. Ik had dan toch een aantal van die jongens ingeruild voor Berdych.
Jij erkent toch ook al weken zijn vorm en kwaliteit, en zijn loting is goed. Waarom dan niet voor hem gegaan? Dan had je wat mij betreft een prima team gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik vind het opvallend dat er ook veel mensen voor Kyrgios gaan (97x gekozen) in plaats van L. Mayer (44x gekozen). Beide spelers ongeveer even duur, maar L. Mayer heeft  nu al 45 punten en ook een redelijke loting voor 90 punten. Kyrgios doet het goed de laatste weken, maar op gravel is het zeker geen zekerheid. 

Ik mijn ogen is L. Mayer een must pick deze week.
Reply
#23
Ik heb vanmorgen zitten puzzelen met Dolgo, Bellucci, Chardy en Vesely maar dat kwam allemaal niet lekker uit. Ferrer, Nadal en Berdych als kern van het team met een paar kleine erbij en Goffin als grote troef.
Reply
#24
Het verschil ligt voor mij in de 2e ronde. Troicki of Isner is nogal een verschil. Ik gaf Kyrgios daar echt 70% tegen en Mayer maar 30% tegen Isner.
Kyrgios moet nog winnen van Lopez, maar wel favoriet. En daarna ook nog eens Nishikori ipv Nadal voor Mayer.
Dus Kyrgios was voor mij een must-pick. Mayer was een interessante optie, maar ik had liever Chardy (zinspelend op een tank van Murray).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(11-05-2015, 10:24 AM)_Tampie Wrote: Ik heb vanmorgen zitten puzzelen met Dolgo, Bellucci, Chardy en Vesely maar dat kwam allemaal niet lekker uit. Ferrer, Nadal en Berdych als kern van het team met een paar kleine erbij en Goffin als grote troef.

Oei, geen Dolgo? Als we het dan over must-picks hebben...
Had dan Fognini of Monaco weg gelaten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Grappig dat best veel mensen Fognini hebben en het mij ook een interessante optie leek voor eigen publiek, tot ik zag dat hij nog nooit verder dan de tweede ronde is geraakt hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Dolgo staat er slecht voor tegen Klizan, ik heb daar weinig vertrouwen in. Daarbuiten is ie ook weer niet geweldig bezig of zo. 
Reply
#28
(11-05-2015, 10:18 AM)Ad Wim Wrote:
(11-05-2015, 09:48 AM)centre court Wrote: Ik zag en zie het niet deze week. Raar gevoel. Ik weet dat ik een waardeloos team heb, ik kan nog aanpassen, maar ik zie ook niks in de alternatieve scenario's. 

En ik ben ook een laffe herder ook. Ik weet dat als ik "gewoon" Djokovic neem ik honderden punten meer pak dan met m'n team dat ik nu heb. Maar durf het niet aan. Niet met Nishi en Murray/Beest al voor de finale. En het feit dat ik met Djoko al 2x goed gescoord heb ik miami en IW. Hij gaat me een keer naaien. En ga geen volle bak risico spelen in deze fase. Tikt Nishi m eruit dan lig je ook zo weer uit de top 10. Dan maar op safe en een paar honderd punten verspelen tov van wat teams die wat meer risico nemen. 

Beetje laf is het inderdaad wel. Zowel Mayer als Isner, en de winnaar daarvan tegen Nadal, dat komt natuurlijk nooit uit (tenzij Nadal niet komt opdagen).
Verder zit je met Sock die 50-50 is tegen Simon en Gasquet die me underdog lijkt tegen Ferrer.
Dan zou ik idd ook niet snel tevreden zijn. Ik had dan toch een aantal van die jongens ingeruild voor Berdych.
Jij erkent toch ook al weken zijn vorm en kwaliteit, en zijn loting is goed. Waarom dan niet voor hem gegaan? Dan had je wat mij betreft een prima team gehad.

Het beetje gevoel dat ik deze week nog wel had zei me dat Berdych het deze week niet gaat doen. Hij is erg constant maar tegen echt goede spelers heeft ie het moeilijk. Met Dimitrov/Fog en Federer zit ie gewoon echt in een lastig kwart. Ik moet zien of hij daar de 360 punten pakt. Mijn gevoel zegt van niet.

Op het laatst was het Ferrer(die ik uiteraard wel lang overwogen heb) óf wat klein grut als Vesely, Mayer, Sock etc. Die laatste optie biedt me wat zekere punten. Die heb ik met Ferrer en zijn lastige loting niet. Daarnaast is zijn max 360. Dat is ruim voldoende voor hem maar dat kan ik dan hebben. Bij een vroegtijdige exit van hem zit ik goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
(11-05-2015, 10:37 AM)Overdune Wrote: Dolgo staat er slecht voor tegen Klizan, ik heb daar weinig vertrouwen in. Daarbuiten is ie ook weer niet geweldig bezig of zo. 

Klizan is toch aan het kwakkelen en Dolgo nette qualis?
Dolgo is iig flink de favoriet in die pot.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Traditiegetrouw verliest mijn eerste speler die na de deadline de baan op komt. Nu ook nog eens als lichte underdog. Desalniettemin, come on Jack Sock!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: