The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
Wat stond die Wawrinka te spelen zeg! 1600 punten verdiend op de Djoko managers, totaal tegen de verwachting in maar dat is het risico met die grote investering, dat het toch een keer ergens mis gaat. Dat het dan in de finale is, dempt de klap. Maar voor mij dus rekenkundig een matige keus, al heeft hij dit jaar het tegendeel al vaak bewezen.

Hernieuwde kansen voor de rest van dit jaar!
Reply
Wawrinka was extreem goed, zelden zoiets gezien. 
Morgen op Rosmalen wordt dit niveau sowieso niet gehaald... 
Reply
Winst van Wawrinka was uiteraard dik verdiend. Gezien zijn voorseizoen is het verrassend dat hij wint, maar is het wel een speler waarbij het kan. Geen Berdych die erg stabiel is, maar ook nooit eens een uitschieter naar boven heeft.
Ik moest flink scrollen om mezelf terug te vinden in de stand, maar het is wel een mooie stand met mogelijkheden voor iedereen.
Reply
Helaas niets kunnen zien. Afgezien van FTM vind ik het vooral jammer voor Djoko die ik graag zijn career grand slam had gegund (en dit was toch wel de kans zou je zeggen). Volgend jaar dan maar.  Waw begint wel een angstgegner voor em te worden zo...
Reply
Ja, die titel had ik Djoko ook graag zien winnen hoor, met ook nog de kans op de CYGS.
Reply
Op Wimbledon zal ie weer ruim favoriet zijn. Wie durft hem nog aan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik hoopt dat ik dan genoeg tijd heb om het uit te rekenen, maar ik denk dat hij het weer niet zal redden om in mijn team te komen.
Reply
(07-06-2015, 11:56 PM)andre Wrote: Winst van Wawrinka was uiteraard dik verdiend. Gezien zijn voorseizoen is het verrassend dat hij wint, maar is het wel een speler waarbij het kan. Geen Berdych die erg stabiel is, maar ook nooit eens een uitschieter naar boven heeft.
Ik moest flink scrollen om mezelf terug te vinden in de stand, maar het is wel een mooie stand met mogelijkheden voor iedereen.

Zeker weer veel mensen met kansen op een mooie klassering, jij maar 1185 van een podium klassering bijvoorbeeld, op plaats 17. Buurs op pole position van de 'harde kern'.
Reply
(08-06-2015, 09:01 AM)_Tampie Wrote: Ik hoopt dat ik dan genoeg tijd heb om het uit te rekenen, maar ik denk dat hij het weer niet zal redden om in mijn team te komen.

Dat werkt schijnbaar het beste...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat had ik deze keer overigens niet gedaan, voor RG heb ik even snel wat spelers aangeklikt met de wetenschap dat ik geen Djoko wilde nemen en Waw om het verschil te forceren.
Reply
Dat bedoelde ik ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sluiten we hierbij RG af of wil je nog even op je keuze voor Djokovic terug komen Ad?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als ik jou was, had ik dat allang gedaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
M'n keuzes evalueren? Dat heb ik toch al uitgebreid gedaan? Jij komt er zoals gewoonlijk niet op terug. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nee, RG afsluiten.
Ik sta achter mijn keuze voor Djokovic, het pakt niet goed uit.
Wat wil je dat ik zeg? Ik heb er geen spijt van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dus op Wimbledon neem je hem weer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen idee, hangt van van alles af.
Denk niet dat ie nu zo favoriet zal zijn als ie op RG was, dus ik neig naar nee.

Blijft zuur dat ie het hele jaar alles wint en ik hem steeds (muv AO) niet had, en nu heb ik hem een keer...
Maar goed, dat was het risico. Met een max van 1000 punten vond ik dat niet verantwoord, met 2000 punten wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Focussen we ons vanaf nu op het grasseizoen. Good luck. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: