The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
(03-06-2015, 04:57 PM)_Tampie Wrote: Ik blijf het zeggen, ik zie niet in hoe Nadal deze Djoko kan verslaan. Hij wil te graag en op het moment dat het nodig is zal hij er staan.

En Djokovic heeft hem op z'n racket. Als hij niveau blijft halen, wordt het in straight.
Ook al speelt Nadal goed, dat maakt niet uit. Als Djoko slordig wordt, heeft Nadal kans.
Maar dat wisten we inderdaad ook al van tevoren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-06-2015, 04:57 PM)Kraai Wrote:
(03-06-2015, 04:45 PM)centre court Wrote: Ondertussen Murray een break voor tegen Nadal. Kom op nou gvd gravelbijters. Dit is toch jullie ondergrond? Als Djoko en Murray nou hier ook al gaan domineren. 


Domineren het hele jaar al toch ?? Cool

Zeker. Maar RG is voor een gravelaar de thuishaven. Hier moet je indringers van het HC wegjagen. Zelfs als ze nr 1 of 2 vd wereld zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer lijkt je gehoord te hebben
Reply
Break op love voor beest. 5-5. Sloop m die eigenwijze witte Brit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als je zo'n game ziet, dan kun je je niet voorstellen dat Djokovic dit gaat verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
@TennisConnected: Djokovic telling the umpire that if he continues to play this way (dry court) he'll get injured. #RG15

Nog maar even niet sproeien dus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6-5 beest. Z'n eerste voorsprong. Break m voor de set. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djokovic stelt zich wel een beetje aan
Reply
(03-06-2015, 05:14 PM)Mac Wrote: Djokovic stelt zich wel een beetje aan

Nadal mag er weleens iets meer gebruik van maken dat Djokovic zogenaamd elk punt uit glijdt. 

Ferrer mist even een sp. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tb! Kom op Andy 
Reply
Pfff, beest toch.

Djoko vergeet ook door te drukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop 5-1 bij de wissel. Murray NID
Reply
Beest blijft toch een faler op de juiste momenten, wat een kans zeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Andy.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
klasse Djoko
Reply
Nadal te matig...al die forehands die linksaf gaan met name. 

Momenteel niet eens een wedstrijd
Kei Nishikori





Reply
Djoko gaat idd wel vrij makkelijk. Kleine anticlimax alhoewel het me ook weer niet erg verbaast op t moment
Reply
Breakie Andy! Hop, lekker bezig!
Reply
Andy ook vrij simpel nu. 

Begin bijna medelijden te krijgen met Nadal. Djoko speelt met m
Reply
Vandaag winnen de favorieten wel. Maar het ging gisteren pas echt mis. Klote dat juist daar de underdogs wonnen. 

Kop op, verlies nemen, winnaars zondag feliciteren en fris het grasseizoen in. Hoop dat ik me in de top 10 kan handhaven. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi, vrijwel zo easy als ik verwachtte. Er is maar 1 koning dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-06-2015, 05:50 PM)kooltje Wrote: Nadal te matig...al die forehands die linksaf gaan met name. 

Momenteel niet eens een wedstrijd

Waar hij idd vroeger alles binnen de lijnen krulde, ging nu alles uit. Beslissend in deze wedstrijd, die dat nooit werd.
Reply
Het CYGS begint te lonken voor deze Onverslaanbare.
Reply
Happy Birthday Rafa ! Bier
Fijne dag verder nog vandaag   Big Grin
Reply
(03-06-2015, 06:17 PM)_Tampie Wrote:
(03-06-2015, 05:50 PM)kooltje Wrote: Nadal te matig...al die forehands die linksaf gaan met name. 

Momenteel niet eens een wedstrijd

Waar hij idd vroeger alles binnen de lijnen krulde, ging nu alles uit. Beslissend in deze wedstrijd, die dat nooit werd.

Zo gaat het dus het hele jaar al. En dan speelde ie in het tweede deel van de 1e set echt goed, topniveau. Maar zelfs toen was Djoko twee klassen beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko gaat meer moeite hebben met Murray dan met Nadal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray - Djoko , dat is pas de wedstrijd vh jaar!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(03-06-2015, 06:38 PM)Ad Wim Wrote: Djoko gaat meer moeite hebben met Murray dan met Nadal...

Precies, dat wordt een slopende 5 setter denk ik.
Valkuil voor Djoko is dat hij misschien te zeer gefocust was op de wedstrijd tegen Rafa en er nu wellicht ietwat minder intensiteit zal zijn. Kun je je niet verloven tegen Murray.
Plus het wordt 33 graden vrijdag.......volgens mij kan Djoko daar niet zo heel goed tegen.
Reply
(03-06-2015, 05:50 PM)kooltje Wrote: Nadal te matig...al die forehands die linksaf gaan met name. 

Momenteel niet eens een wedstrijd

Grappig dat je je alleen richt op hoe Nadal speelde, terwijl Djokovic juist fantastisch speelde en Nadal daardoor kansloos liet. Dat is een andere insteek. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-06-2015, 07:39 PM)Kraai Wrote:
(03-06-2015, 06:38 PM)Ad Wim Wrote: Djoko gaat meer moeite hebben met Murray dan met Nadal...

Precies, dat wordt een slopende 5 setter denk ik.
Valkuil voor Djoko is dat hij misschien te zeer gefocust was op de wedstrijd tegen Rafa en er nu wellicht ietwat minder intensiteit zal zijn. Kun je je niet verloven tegen Murray.
Plus het wordt 33 graden vrijdag.......volgens mij kan Djoko daar niet zo heel goed tegen.

Kan me niet voorstellen dat zo'n professional, die zo gefocust is op deze titel, het nu nog af laat weten. Maar Murray lijkt me gewoon beter momenteel. Maar dat vind ik qua spel altijd een mindere versie van Djokovic, dus lijkt me ook geen probleem.

En de AO is zijn beste GS, dus die temperatuur lijkt me het probleem niet (meer).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: