The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
#31
Haase tegen Cilic. Weinig kansen denk ik.
Reply
#32
Dat stukje van Gulbis tot Simon. Daar gaat een poepzak of half geblesseerde speler gewoon minimaal de 2e week halen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Djoko-Nadal woe 3 juni begrijp ik?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Wordt Roger misschien zelfs wel interessant. Komt niet heel veel spannends tegen tot aan de halve finale en daarin Nishikori/Berdych.

Interessante loting voor FTM denk ik!
Reply
#35
Deze loting lijkt mij te leiden tot grote verschillen over 2,5 week. Als je de plank misslaat kun je duizend(en) punten verliezen.
Reply
#36
(22-05-2015, 01:05 PM)centre court Wrote: Djoko-Nadal woe 3 juni begrijp ik?

Behoudens regenverschuivingen en rare uitslagen dan wel ja Cool
Reply
#37
Sijsling 6-2 6-4  Eusa_clap
Kei Nishikori





Reply
#38
Dit is toch juist niet goed voor ftm? Liever wat evenwichtiger verdeeld. Nu zijn er veel must-picks onderin en kun je die nemen plus Djoko.
Als Murray en Nadal bij Federer hadden gezeten, was het veel leuker geweest imo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Je hebt gelijk. Dat is. De meest logische weg.
Reply
#40
Ken het budget niet maar lijkt me dat je behoorlijke keuzes moet maken. Wel of geen Fed? Nishi of Berdych? Of kan beide ook rendabel zijn? Is Nadal rendabel te krijgen? Murray of beest?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Keuzes zijn er altijd, maar er vanuit gaande dat je Djoko neemt, was het veel interessanter geweest als de finaleplaats onderin ontzettend veel kanshebbers had gehad. 
Ik denk dat er bij de usual suspects niet zoveel verschil zal zitten, maar de verschillen zullen al meteen groter zijn dan de afgelopen weken doordat er hier meer te halen valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
De database is geopend, succes!
Reply
#43
Niet te geloven zo lastig. Djoko wmb betreft de favoriet maar dan moet je onderin flink keuzes maken. Federer is dan zelfs niet eens meer te kiezen maar ook veel te duur en onzeker. Berdych en Nishi samen nemen lukt ook niet meer, dus wie kies je dan? En als Nadal wint van Djoko ben je uiteraard de lul. Als je ze allebei kiest heb je sowieso de eindwinnaar, maar totaal geen geld over voor iets fatsoenlijks onderin. 
Reply
#44
Dat zei ik dus al. Als je Djoko als zekerheid ziet blijft er nog 9000 over. Fedex kan dan al niet. Dan moet je dus de halve finalist in het 3e kwart hebben, maar wordt dat Nishi of Berdych? Van de 4k die dan nog overblijft kun je wat mustpicks nemen die zondag winnen en of goedkoop zijn en kans op 45/90 punten maken. Keuzes, heerlijk!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#45
Maar dat is het dan toch precies? En dan is de enige keus Berdych of Nishi, en die is voor mij wel duidelijk.

Maar ik moet toegeven dat ik er nog niet goed naar heb gekeken en dacht dat we 25K hadden.
En ik zit midden in een verhuizing, dus niet echt de ideale voorbereiding...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Maar liefst 3 LL's, wie hebben zich allemaal last-minute terug getrokken dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Niemand. Kennelijk zijn er 19 plekken voor een schema waar 16 winnaars uitkomen. Vreemd of niet dan?
Reply
#48
Raonic, Tipsarevic en Benneteau hebben zich de afgelopen dagen teruggetrokken.
Reply
#49
Klopt mist. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
Ah, dacht dat Raonic zich al voor de qualis had terug getrokken. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Thx voor de info
Reply
#52
(22-05-2015, 06:57 PM)Ad Wim Wrote: Dit is toch juist niet goed voor ftm? Liever wat evenwichtiger verdeeld. Nu zijn er veel must-picks onderin en kun je die nemen plus Djoko.
Als Murray en Nadal bij Federer hadden gezeten, was het veel leuker geweest imo.

Volgens mij is dit juist de loting waarbij de keuzes het lastigst zijn. Als Nadal niet bij Djoko zat, was het Nadal, Djoko en wat must-picks.
Reply
#53
Dat klopt, maar ik had het niet alleen over Nadal.

Wow, er wordt trouwens wel echt heel veel gespeeld al morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
(23-05-2015, 09:45 PM)Ad Wim Wrote: Dat klopt, maar ik had het niet alleen over Nadal.

Wow, er wordt trouwens wel echt heel veel gespeeld al morgen.

16 wedstrijden mist FTM weer. 
Kei Nishikori





Reply
#55
De enige echte keuze is wel of geen Djoko. En voor Djoko heeft iedereen ongeveer dezelfde alternatieven. 
Reply
#56
(24-05-2015, 07:20 AM)kooltje Wrote:
(23-05-2015, 09:45 PM)Ad Wim Wrote: Dat klopt, maar ik had het niet alleen over Nadal.

Wow, er wordt trouwens wel echt heel veel gespeeld al morgen.

16 wedstrijden mist FTM weer. 

Echt bizar ja! Denk dat Buurs en CC iedereen nemen die door zijn Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Klopt en waar ik vooraf dacht dat Djokovic een must-pick zou zijn, zijn de alternatieven voor hem nu toch wel heel erg interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(24-05-2015, 10:08 AM)Stille Wrote:
(24-05-2015, 07:20 AM)kooltje Wrote:
(23-05-2015, 09:45 PM)Ad Wim Wrote: Dat klopt, maar ik had het niet alleen over Nadal.

Wow, er wordt trouwens wel echt heel veel gespeeld al morgen.

16 wedstrijden mist FTM weer. 

Echt bizar ja! Denk dat Buurs en CC iedereen nemen die door zijn Sleepy

Denk het ook
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
*klikt Rosol Kohl Bautista en dzumhur aan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Gaat allemaal nog behoorlijk volgens verwachting.

Youzhny doet het trouwens weer:
http://espn.go.com/video/clip?id=12942230
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: