The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
Het is een combinatie geweest natuurlijk. De stats van djoko waren bizar goed. 45 winners tegen 30 UE. 
Maar goed aan de andere kant Nadal met 16 winners tegen 30UE's. Dat zijn stats waar Nadal zich echt voor moet schamen, niet eens top20 waardig. 

Gaat Nadal trouwens niet buiten de top10 vallen nu? Verliest weer 1600 punten.
Reply
(03-06-2015, 07:57 PM)Mac Wrote: Het is een combinatie geweest natuurlijk. De stats van djoko waren bizar goed. 45 winners tegen 30 UE. 
Maar goed aan de andere kant Nadal met 16 winners tegen 30UE's. Dat zijn stats waar Nadal zich echt voor moet schamen, niet eens top20 waardig. 

Gaat Nadal trouwens niet buiten de top10 vallen nu? Verliest weer 1600 punten.

Is ook niet meer dan terecht. Hij wint behalve op gravel niet meer van de huidige top 10. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal zakt naar plek 10, vierde ronde in Londen tegen een topper. Al zie ik m dat niet eens halen. Heerlijk Djokovic, zo jammer dat ik niets heb kunnen zien!
De ondergang van Nadal had ik niet willen missen.
Reply
(03-06-2015, 07:57 PM)Mac Wrote: Het is een combinatie geweest natuurlijk. De stats van djoko waren bizar goed. 45 winners tegen 30 UE. 
Maar goed aan de andere kant Nadal met 16 winners tegen 30UE's. Dat zijn stats waar Nadal zich echt voor moet schamen, niet eens top20 waardig. 

Gaat Nadal trouwens niet buiten de top10 vallen nu? Verliest weer 1600 punten.

Beetje kip en ei. Als je weggespeeld wordt, ga je forceren om iets af te dwingen en maak je automatisch meer fouten. Ik denk dat Nadal vandaag gewoon van Ferrer en Murray had gewonnen, zeker van wat ik heb gezien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk, lekker ook dat laffe teams met Ferrer en Nadal afgestraft worden. Djoko nu NID voor de titel, Waw mag voor het toetje zorgen. 
Reply
(03-06-2015, 10:26 PM)Ad Wim Wrote:
(03-06-2015, 07:57 PM)Mac Wrote: Het is een combinatie geweest natuurlijk. De stats van djoko waren bizar goed. 45 winners tegen 30 UE. 
Maar goed aan de andere kant Nadal met 16 winners tegen 30UE's. Dat zijn stats waar Nadal zich echt voor moet schamen, niet eens top20 waardig. 

Gaat Nadal trouwens niet buiten de top10 vallen nu? Verliest weer 1600 punten.

Beetje kip en ei. Als je weggespeeld wordt, ga je forceren om iets af te dwingen en maak je automatisch meer fouten. Ik denk dat Nadal vandaag gewoon van Ferrer en Murray had gewonnen, zeker van wat ik heb gezien.

Uiteraard ook en factor maar ik zag ergens in set 3 dat Nadal pas 3 winners had gemaakt met z'n forehand. Dat komt echt niet alleen door proberen te forceren. Nadal is in staat om er 3 per game te slaan, ook tegen Djoko.
Reply
ESPN kwam met een heldere analyse: Djokovic stond zo veel druk uit te oefenen door op de baseline (of in het veld) te gaan staan, waardoor Nadal geen tijd kreeg om z'n forehand in stelling te brengen. Djokovic snijdt zo de balbaan flink af en dan valt dat wapen dus grotendeels weg. Je ziet dat heel duidelijk in de stats terug.
Reply
Ik heb net eens uit zitten rekenen. Als finale Djo def Waw wordt zak ik van 11 naar 41
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Erg goede impressie van de wedstrijd op Tennis on Facebook, zeker voor degenen die het niet gezien hebben.
Krijg het helaas niet voor elkaar om de video hier te posten.
https://www.facebook.com/tennis?fref=nf
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2015, 08:33 AM)NickHop27 Wrote: ESPN kwam met een heldere analyse: Djokovic stond zo veel druk uit te oefenen door op de baseline (of in het veld) te gaan staan, waardoor Nadal geen tijd kreeg om z'n forehand in stelling te brengen. Djokovic snijdt zo de balbaan flink af en dan valt dat wapen dus grotendeels weg. Je ziet dat heel duidelijk in de stats terug.

Dat zei ik gisteren ook al meteen. Daardoor stond Nadal inderdaad zo onder druk.
Tweede deel 1e set deed ie het geweldig door van 5 meter achter de baseline gedurende de rally op te schuiven naar de baseline en dan het initiatief over te nemen.
Maar dat hield ie niet heel lang vol en zelfs dan won Djoko nog punten en haalde ie Nadal uit dat ritme door veel dropshots.
Ik blijf het zeggen, gewoon een sublieme wedstrijd van Djoko, waardoor Nadal automatisch kansloos was in de huidige situatie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals ik al eerder zei, onze koploper heeft weer een ijzersterk team, petje af hoor.
Zelfs bij winst Djoko win ik nog bijna niks op hem en hij pakt nu al dikke punten op anderen zonder Djoko (665 op cc bijv met zelfs nog 2 man in actie).

Maar vergeleken met de rest ga ik gelukkig prima. 225 punten op andre, bij winst Djoko flinke tik aan cc en als Wawrinka morgen verliest ook nog flink wat op buurs en tampie. Staat Wawrinka in de finale (wat ik wel verwacht), pak ik alsnog heel weinig op buurs en tampie en hebben zij het ook gewoon goed gedaan met veel minder risico.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gisteravond Djo-Nad groot gedeelte. Niet overtuigd nog. Nadal verprutste het vaak zelf. Murray is nog constanter. Uiteraard praat ik in het belang van mijn team, maar zie ik het gebeuren.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Murray verloor ik meen 9 x zijn service tegen Ferrer. Moet je nagaan hoe vaak Djokovic gaat breaken. Ik verwacht een eenvoudige 3 sets overwinning van Nole.

Wawrinka-Tsonga zet ik in op 4 sets voor Stan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tja, Djoko-Murray is de laatste jaren wel heel erg NID.
Laatste 7x naar Djoko en juist op gravel lijkt Murray me de minste kans te hebben.
Maar Murray is wel heel erg in vorm en heeft vertrouwen, dus ik verwacht wel een gevecht maar toch duidelijk Djoko.
Of 3 lastige sets, of in 4. Beetje a la AO.

Wawrinka-Tsonga lijkt me in 3 naar Stan. Tenzij die weer eens een gare dag heeft, dan maakt Tsonga goede kans.
Die pot maakt me eigenlijk weinig uit, alles op Djoko vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Men heeft een hoop vertrouwen hier in Stan, zou mooi zijn. Tsonga in de finale daar zou ik geen stuiver op gezet hebben voor het toernooi.
Reply
Prima eerste set Stan  Eusa_clap
Gewoon op die backhand blijven serveren/spelen dan komt het goed.
Reply
Op Wawrinka toch eigenlijk ook niet?
Hij heeft een hoge top, en dat maakte het door zijn goede loting een interessante pick als je wat moest forceren, maar laten we niet vergeten dat ie na Rotterdam 3 maanden geen reet raakte en vorige week nog van Delbonis verloor voor eigen publiek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tijdens de TMS Rome postte ik nog onderstaand rijtje over de verliespartijen van Wawrinka dit jaar:
Quote:Marseille: 3e ronde verlies vs Stakhovsky

Indian Wells: 2e ronde verlies vs Haase
Miami: 3e ronde verlies vs Mannarino
Monte-Carlo: 3e ronde verlies vs Dimitrov
Madrid: 3e ronde verlies vs Dimitrov

Daar is nu dus bijgekomen:
Rome: SF verlies vs Federer
Geneve: 3e ronde verlies vs Delbonis

Ongelofelijk als hij nu de finale haalt en zoals hij tegen Federer stond te rammen maakt hij misschien nog wel (kleine) kans om te winnen ook.

Motivatieprobleempjes?
Reply
Privé problemen voornamelijk denk ik. En hij zal zich toch wel voor Masters kunnen opladen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Stan, geef gewoon ff de set aan Jo  Doh
Tsonga was rijp voor de sloop bij 3-1 en 4-2, liep als een zoutzak over de baan en dan geef je het zo weg door allemaal onnodige fouten pffffffffffff
Reply
Ik kijk nu even met een half oog, maar het is niet best qua niveau.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Damn, dit is echt het kijken niet waard zeg. Misschien is het voor mensen met belangen spannend, maar dat heb ik ook niet.
Hopelijk wordt het straks beter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Jo
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
2de set Waw beter/minst slecht, tie-break naar Tsonga
3de set Tonga beter/minst slecht, tie-break naar Waw
Reply
En de break in de vierde, door Waw!
Reply
Maak nou eens een bp en ga richting 5e set, Jo. Sloop elkaar maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-06-2015, 10:48 AM)Stille Wrote: Murray verloor ik meen 9 x zijn service tegen Ferrer. Moet je nagaan hoe vaak Djokovic gaat breaken. Ik verwacht een eenvoudige 3 sets overwinning van Nole.

Wawrinka-Tsonga zet ik in op 4 sets voor Stan

Hij brak 9x door de service van Ferrer bedoel je?! 
Hij had zelf één slechte set waar hij zelf 3x zijn service verloor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Stan, matige partij in barre omstandigheden!
Reply
Lets go Andy, lets go!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Stan, dat is alvast 1 finalist  Cool
Reply


Forum Jump: