The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
Smile Lekker is dat he, de enige manier om relaxst tennis te kijken. Of het spel helemaal niet spelen maar dat is geen optie. Smile
Reply
Alleen de vijfde set gezien, wat een hoog niveau van Djokovic! Enigszins geholpen door een mindere game van Murray maar zelf zoveel initiatief en praktisch foutloos! Lekker!

Andre, een uur beginnen had gekund maar parallel is in deze fase eigenlijk geen optie. Tenzij er voor de gehele dag regen is voorspeld. Zelfs dan zullen ze in 1e instantie niet parallel plannen en afwachten hoe het loopt. Baseer ik puur op 20 jaar GS kijken. Regels hierin zijn me niet bekend.
Reply
Al met al een spannende week geweest met mijn kleine team. Lang over Djoko getwijfeld vanwege de loting maar had hem al tijden in mn hoofd voor RG, dus de 'gok' maar gewaagd. Vlak voor de deadline liep ik enorm te kloten en omdat het zo uitkwam heb ik toen Waw aangeklikt. Niet gedacht dat dat zo ongelooflijk goed zou uitpakken. 
Reply
Eerlijk is eerlijk. Als GGL op de voorzondag niet had verloren, had ik Stan waarschijnlijk niet gehad. Djokovic en Monfils waren zeker. Dus bedankt GGL!  Smile
Reply
(25-05-2015, 10:28 AM)centre court Wrote: OK. We zijn er uit. De sc heeft gesproken. 

Nadal def. Djoko
Ferrer def. Murray
Nishikori def. Berdych
Federer def. Waw

Nadal def. Ferrer
Federer def. Nishi

Nadal def. Federer

Dan ben ik nog schappelijk geweest met Federer def. Nishi in de HF. 

Eindstand bekende/interessante managers:

Cc 4295
Buurs 4295
Mitch 4250
Atlanta 4250
Tampie 4170
Kuiper 4035
Stille 3980
Scholten 3920
ML 3740
Kooltje 3665
Mac 3650
Arjen4president 3620
Jornstars 2740
Hag 1955
Ad 1575
Mist 1485
Kraai 1440
Mbeader 1440
Viper 1440
Gae 1440
DaanVL 1405
Andre 1395
Rhubarb 1350
Dinkelman 1260
Marcdaemen 1125

Bijna goed CC .....hahaha scheelt maar 2000+ punten Cool
Reply
Opvallend trouwens dat bij winst van Djoko, het winnende team zowel Nadal als Djoko heeft. 
Reply
(06-06-2015, 02:24 PM)NickHop27 Wrote: Eerlijk is eerlijk. Als GGL op de voorzondag niet had verloren, had ik Stan waarschijnlijk niet gehad. Djokovic en Monfils waren zeker. Dus bedankt GGL!  Smile


Geldt voor mij precies hetzelfde...ik had GGL en nog wat andere mindere goden ipv Waw in mijn oorspronkelijke team opzet.
Reply
Twee grand slams en 4 finalisten.
De belangrijkste toernooien gaan gelukkig goed. 
Eindelijk pagina 1 
Reply
Meteen al goed te zien dat Wawrinka het van zijn service moet hebben.
Krijgt nu al veel free points door zijn service.

En Djoko gaat gewoon door waar ie gebleven is: bps missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Oh oh wat komt die Djoko weg zeg op breakpunt tegen...Kom op Wawie...laat het je motiveren
Kei Nishikori





Reply
Klasse Wawie!! 

djoko misdraagt zich weer eens...Diskwalificeren die man
Kei Nishikori





Reply
(07-06-2015, 04:51 PM)kooltje Wrote: Klasse Wawie!! 

djoko misdraagt zich weer eens...Diskwalificeren die man

Ach stel je niet aan  Wink  Frustatie eruit moet af en toe kunnen. Mooie wedstrijd trouwens.
Reply
Laat het nou niet op de laatste dag nog misgaan tegen die krentenbol ajb. 
Dat ie 1 set alles zou raken had ik wel gedacht, maar toch geen 3?
Hup Djoko!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waw de laatste 2 sets toch wel duidelijk de betere, helaas
Reply
Is ook zo, maar ik verwacht dat ie nog wel gaat choken, of dat zijn niveau afneemt.
En Djoko moet er een tandje bijzetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gek om te zeggen, maar het is hopen dat Waw minder gaat spelen, Djoko blijft wel stabiel en.zelfs als die beter gaat spelen, haalt ie niet het niveau van de max van Wawrinka. Maar af en toe wat cruciale ballen goed mag wel.

En Waw moet maar eens beginnen met minder serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah, gelukkig schroeft ie iig zijn eigen niveau op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima begin, maar alweer de rebreak en van 3-0 naar 3-3...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tegen wie praat je ad? Heerlijk, de paniek! 
Reply
Wawie!!
Vele malen beter
Kei Nishikori





Reply
aijjj ommekeer
Kei Nishikori





Reply
Anders mis je even een 0-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
WAT EEN EINDBAAS !!!!!! STANIMAL!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heerlijk toch om een finale te kijken zonder belangen meer
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Feli aan de mensen met waw, mooie keus. 
Dat het zo uitpakt, is lachwekkend, maar ach. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi om te zien dat er nog meer mensen een kut week hebben. Ook goed dat blijkt dat na 2 weken discussiëren Djokovic toch geen goede keuze was. 
Eigen team matig gepresteerd. Over de kleintjes wel tevreden maar Nishi had in de finale moeten staan. En Nadal óf Ferrer had moeten stunten eigenlijk. 

Waw nooit overwogen, was slecht in vorm, heeft een extreem lage ondergrens én een extreem hoge top. Leuke speler om te kiezen als je moet forceren. In de top 10 voorafgaand aan het toernooi was ie ook niet gekozen denk ik. Leuk om de mensen die voor hem kozen nu terug te zien bovenin. Hij heeft het zwikkie mooi genivelleerd. 

Heerlijke finale gezien zonder belangen. Sinds Nishi en fedex als ruime favoriet hun QF verloren de teleurstelling verwerkt en al met veel zin me verdiept in de eerste grastoernooien. Laat maar komen!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waw wint dik en dik verdiend

Ik heb getwijfeld tussen m'n huidige team of

Djokovic
Nishikori
Wawrinka

Scheelt 60 pnt...

Ik heb eigenlijk nooit getwijfeld over stan

Voor 3800 euro had hij sowieso al 360 pnt

En zat in het zwakkere deel, waar 4 spelers favoriet waren om de finale te halen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
benieuwd hoeveel keer Djoko bij Wimbledon
Kei Nishikori





Reply
Voor mij totaal onverwacht op voorhand. Heeft Djoko wellicht toch te veel energie verspeeld door die extra dag, maar dat zullen we nooit weten. 

Gelukkig niet de grote verliezer, maar wel een kutweek zo.
Schade blijft nog wel beperkt, behalve op de Wawrinka-managers. Nid dat buurs op zo'n miraculeuze wijze opeens een dramajaar nog glans geeft. 
Tampie gun ik het. Hopelijk geeft dit hem weer een beetje vertrouwen. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: