The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
#61
Ik heb nog steeds hetzelfde team als gisteravond.
Reply
#62
Ik heb al 20x veranderd....
Reply
#63
(24-05-2015, 08:48 PM)andre Wrote: Ik heb nog steeds hetzelfde team als gisteravond.

We hadden niks anders van je verwacht. 
Ik heb mijn tactiek inmiddels gekozen. Nu de invulling nog finetunen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Last-minute eigenlijk alleen nog keuze tussen Sela en Kuznetsov. Ben voor de laatste gegaan door meer kans op 90 punten. Maar dat zijn kruimels.
Leuk hoor, zo'n GS. Ben heel benieuwd naar de keuzes/teams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Hoppa, alles op Djoko. 4 man in de top 10 zonder hem. Lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
CC voor al die paupers gegaan, maar dan geen Monfils?!   Eusa_think
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Toch wel even getwijfeld tussen wel of geen Djoko.
Met hem kun je echt een hoop verliezen, als Nadal opeens alles raakt in de QF.
Maar Djoko is zo torenhoog favoriet, en de rest zo wisselvallig en onzeker, dat ik hem nu echt niet kon missen. In een TMS won je hooguit een paar honderd punten met hem, nu kan dat echt fors meer zijn bij winst, dus dat maakt het interessanter.
Plus dat ik toch ook niet heel veel vertrouwen had in de alternatieven. Nadal had ik uiteraard graag gewild voor dat geld, al is zijn vorm ver te zoeken, maar onderin heb ik eigenlijk weinig vertrouwen in zowel Berdych als Nishikori. Federer was te duur en Monfils heb ik. Hopelijk haalt Roger daar de finale.

Keus was wel nog tussen Berdych en Ferrer (Nishikori eigenlijk niet overwogen, zie hem nog steeds niet als uitstekende gravelspeler). Berdych kans op de finale en Ferrer niet, maar Ferrer 1000 goedkoper, makkelijkere loting en volgens mij gewoon 50-50 tegen Murray.

Anyhow, wordt een leuke week met alles op Djoko. Wint die het toernooi, pak ik iig weer de 1e plek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Niemand pakt Nadal in een best of 5 op RG!!

Oké. Alleen Soderling. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Tja. Dat is ook wel het enige dat Djoko nog in de weg staat.
Maar niemand pakte Nadal ook in een best-of-3 op gravel. Dat lukte dit jaar toch al Wawrinka, Murray, Fognini (2x) en Djokovic...

Zoals het er nu naar uitziet, wordt dat gewoon in straight naar Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Nadal-Ferrer en Berdych-Monfils zouden mooie HF zijn Sleepy  En waarom niet?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Als ik zou moeten forceren, zoals tampie en buurs bijv, was ik voor Wawrinka gegaan, net als zij doen overigens. Mooie keuze.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#72
Mooi, weekwinnaar volgens de SC bij:

Djoko d. Nadal
Ferrer d. Murray
Nishikori d. Berdych (vul ik nog ongunstig in)
Federer d. Wawrinka

Djoko d. Ferrer
Federer d. Nishi

Djoko d. Federer

En dan pak ik even 1150 punten op arjen.
Ferrer kan ook prima van Murray verliezen, maar Nishi ook van Berdych, dus dat heft elkaar dan redelijk op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
die Ad
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Goooo Andy!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#75
4 halve finalisten en wat opvullers...

Djoko verloor al wat scherpte in Rome en dat gaat hier doorzetten
Kei Nishikori





Reply
#76
(24-05-2015, 10:36 PM)Ad Wim Wrote: Mooi, weekwinnaar volgens de SC bij:

Djoko d. Nadal
Ferrer d. Murray
Nishikori d. Berdych (vul ik nog ongunstig in)
Federer d. Wawrinka

Djoko d. Ferrer
Federer d. Nishi

Djoko d. Federer

En dan pak ik even 1150 punten op arjen.

Ik krijg jou ook als weekwinnaar in dat scenario, gedeeld met Grady, IKERIKA ATP, Gaston, Nebula en Chisquito Tenis. Je pakt bij mij 1180 punten op arjen en ik word dan 52e, op 90 punten van jou. 
Reply
#77
(25-05-2015, 12:54 AM)andre Wrote:
(24-05-2015, 10:36 PM)Ad Wim Wrote: Mooi, weekwinnaar volgens de SC bij:

Djoko d. Nadal
Ferrer d. Murray
Nishikori d. Berdych (vul ik nog ongunstig in)
Federer d. Wawrinka

Djoko d. Ferrer
Federer d. Nishi

Djoko d. Federer

En dan pak ik even 1150 punten op arjen.

Ik krijg jou ook als weekwinnaar in dat scenario, gedeeld met Grady, IKERIKA ATP, Gaston, Nebula en Chisquito Tenis. Je pakt bij mij 1180 punten op arjen en ik word dan 52e, op 90 punten van jou. 

Ik denk dat iedereen 1e wordt als diegene een scenario invult, anders heb je toch wel een slecht team gemaakt. Wat een onzin dit. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Lees nog eens goed dan, andre ziet mij ook eerste worden.
Je vult het in hoe je denkt dat het loopt, en daar maak je je team ook op, maar dat wil niet altijd zeggen dat je de juiste keuze hebt gemaakt. Dat laat zo'n SC zien.

Als je bijvoorbeeld een laf buurs-team zou hebben, eindig je waarschijnlijk nooit op nummer 1 als je de SC invult.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Wat dat betreft is het dan wel ironisch dat er weleens wordt gezegd dat ik laffe teams maak, maar dan wel dik bovenaan staan in het puntenklassement in de SL. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
En zo'n sc. Leuke toevoeging maar je kunt er verder niks mee. Ik denk dat Nadal wint van Djokovic. Ik zal eens kijken hoe de prijzen dan verdeeld worden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Dat je er niks mee kunt, is natuurlijk onzin.
Je kunt nu dezelfde voorspelling doen als je voor de deadline deed en dan kijken hoe je eindigt in het klassement. Dat vind ik wel degelijk een toevoeging.
Dat het uiteindelijk altijd heel anders loopt, staat daar los van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
OK. We zijn er uit. De sc heeft gesproken. 

Nadal def. Djoko
Ferrer def. Murray
Nishikori def. Berdych
Federer def. Waw

Nadal def. Ferrer
Federer def. Nishi

Nadal def. Federer

Dan ben ik nog schappelijk geweest met Federer def. Nishi in de HF. 

Eindstand bekende/interessante managers:

Cc 4295
Buurs 4295
Mitch 4250
Atlanta 4250
Tampie 4170
Kuiper 4035
Stille 3980
Scholten 3920
ML 3740
Kooltje 3665
Mac 3650
Arjen4president 3620
Jornstars 2740
Hag 1955
Ad 1575
Mist 1485
Kraai 1440
Mbeader 1440
Viper 1440
Gae 1440
DaanVL 1405
Andre 1395
Rhubarb 1350
Dinkelman 1260
Marcdaemen 1125
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#83
Gefeliciteerd dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Bedankt. Hoeven we verder ook niet meer te kijken. Meer tijd voor de echt belangrijke zaken in het leven. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Klopt, heb toch geen tijd om te kijken de komende weken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Dan zou slecht voor me uitpakken, maar gelukkig ben ik niet bekend/interessant genoeg om in dat lijstje te staan. :p
Reply
#87
Toch nog één vergeten dan!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#88
Ad gaat niks kijken. Dan zal het dus juist druk worden hier  Smile #drukkebaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#89
Intussen is onze weekwinnaar al wel zijn eerste speler kwijt.
Ik hoop dat het met de rest van zijn voorspellingen beter gaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ik denk niet dat de weekwinst af gaat hangen van de 45 punten van Dodig. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: