The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




's-Hertogenbosch / Stuttgart
(12-06-2015, 11:33 AM)Overdune Wrote: Is Tomic volgens de bookies dus favoriet tegen Nadal?

Nee. Hij niet en Zverev uiteraard niet tegen Cilic. Bij de andere 6 ben ik voor de favoriet. Dat hoeft niet te betekenen dat ie ook in m'n team zit. Troicki bijv. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Kiki!
Kei Nishikori





Reply
Knappe run hoor. Als ik het zo bekijk komt ze ergens rond plek 105 uit. Na alle ellende wellicht een nieuwe start. Shvedova of Giorgi kan ze ook aan al hoop ik als Camila fan natuurlijk dat de Italiaanse door gaat Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad praat altijd in zijn eigen straatje, zo irritant!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(12-06-2015, 11:35 AM)centre court Wrote:
(12-06-2015, 11:33 AM)Overdune Wrote: Is Tomic volgens de bookies dus favoriet tegen Nadal?

Nee. Hij niet en Zverev uiteraard niet tegen Cilic. Bij de andere 6 ben ik voor de favoriet. Dat hoeft niet te betekenen dat ie ook in m'n team zit. Troicki bijv. 

Monfils was ook favoriet tegen Kohl. En hij lijkt het waar te maken.
Reply
(12-06-2015, 01:06 PM)_Tampie Wrote:
(12-06-2015, 11:35 AM)centre court Wrote:
(12-06-2015, 11:33 AM)Overdune Wrote: Is Tomic volgens de bookies dus favoriet tegen Nadal?

Nee. Hij niet en Zverev uiteraard niet tegen Cilic. Bij de andere 6 ben ik voor de favoriet. Dat hoeft niet te betekenen dat ie ook in m'n team zit. Troicki bijv. 

Monfils was ook favoriet tegen Kohl. En hij lijkt het waar te maken.

Kohl gewoon favoriet hoor; 1.57 om 2.25.
Reply
Op unibet was Kohl vrij ruim favoriet. Pakt nu de 2e set. Door!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ok, heb vanmorgen gekeken maar heb het blijkbaar verkeerd om onthouden.
Reply
mahut begint prima. Ivo moet straks die 3e set tb even pakken. Gezien het tb record van beide mannen komt dat wel goed. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Vandaag alles op Marchenko! Gun het hem en rest maakt me niet uit, op het gebied van FTM is het toch al over sinds januari..
Reply
Ivo mist even een Mp op 5-4?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mahut wint Wimbledon. Feit. 

Ivo easy naar 6-5. Tb en daarmee wedstrijd in de knip. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Robin, 4-2, uitserveren aub! Smile
Reply
Haha Haase wint een tb. Karlovic verliest een tb. Op gras. In een 3e set. Kan allemaal. 

Haase mustpick!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooie punten van Haase en trekt deze TB terecht naar zich toe! Chapeau
Reply
En Tomic mist nog even 3 bps voor Nadal de set uitserveert. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heerlijk Haase en Mahut!
Reply
(10-06-2015, 09:31 AM)centre court Wrote:
(10-06-2015, 08:28 AM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 07:46 AM)centre court Wrote: 8 potjes vandaag. In 7 daarvan belangen, monfils kan me gestolen worden. 
Van die 7 ben ik in 6 wedstrijden voor de favoriet. Alleen ggl mag er als favoriet wel uit. 
Verder hup Karlo, Muller, Verdasco, Troicki, Kohl en López. Alle 6 redelijk cruciaal voor een cc week. 

Het hebben over dat bepaalde managers mustpicks missen in zulke weken en dan zelf Haase niet hebben...

Hij kost 647, heeft 20 punten, presteert hier doorgaans niets en is underdog in zn 2e ronde partij. Mustpick... hoe dan?

Post van de week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-06-2015, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 09:31 AM)centre court Wrote:
(10-06-2015, 08:28 AM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 07:46 AM)centre court Wrote: 8 potjes vandaag. In 7 daarvan belangen, monfils kan me gestolen worden. 
Van die 7 ben ik in 6 wedstrijden voor de favoriet. Alleen ggl mag er als favoriet wel uit. 
Verder hup Karlo, Muller, Verdasco, Troicki, Kohl en López. Alle 6 redelijk cruciaal voor een cc week. 

Het hebben over dat bepaalde managers mustpicks missen in zulke weken en dan zelf Haase niet hebben...

Hij kost 647, heeft 20 punten, presteert hier doorgaans niets en is underdog in zn 2e ronde partij. Mustpick... hoe dan?

Post van de week.

Ik benoem 4 zaken. Tegen alle 4 is helemaal niets in te brengen. Sterker nog, zijn/waren alle 4 feiten. 
Maar koester vooral de momenten dat het je voor de wind gaat. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Karlovic in TBs is overschat. Hij wint er slecht 50.5%, waar andere servicekanonnen als Isner en Raonic ruim boven de 60% zitten. Desondanks was Karlovic de betere speler. Als hij een van die talloze BPs maar had benut...
Reply
Goh  die Mannarino nog 45 puntjes hiervoor krijgt Wink

Leuk voor Bertens en Haase!
Kei Nishikori





Reply
(12-06-2015, 03:19 PM)Atlanta Wrote: Karlovic in TBs is overschat. Hij wint er slecht 50.5%, waar andere servicekanonnen als Isner en Raonic ruim boven de 60% zitten. Desondanks was Karlovic de betere speler. Als hij een van die talloze BPs maar had benut...

Karlovic 0 uit 8 waaronder een Mp en Haase 1 uit 1. Sure. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(12-06-2015, 03:17 PM)centre court Wrote:
(12-06-2015, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 09:31 AM)centre court Wrote:
(10-06-2015, 08:28 AM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 07:46 AM)centre court Wrote: 8 potjes vandaag. In 7 daarvan belangen, monfils kan me gestolen worden. 
Van die 7 ben ik in 6 wedstrijden voor de favoriet. Alleen ggl mag er als favoriet wel uit. 
Verder hup Karlo, Muller, Verdasco, Troicki, Kohl en López. Alle 6 redelijk cruciaal voor een cc week. 

Het hebben over dat bepaalde managers mustpicks missen in zulke weken en dan zelf Haase niet hebben...

Hij kost 647, heeft 20 punten, presteert hier doorgaans niets en is underdog in zn 2e ronde partij. Mustpick... hoe dan?

Post van de week.

Ik benoem 4 zaken. Tegen alle 4 is helemaal niets in te brengen. Sterker nog, zijn/waren alle 4 feiten. 
Maar koester vooral de momenten dat het je voor de wind gaat. 

En dit heb ik ook gecounterd, maar ben je uiteraard weer niet op ingegaan. En dat ie toen 20 punten had, is inderdaad een feit en helemaal niks tegenin te brengen. Klasse argument. 

En ik maak me nergens druk om hoor, na 1 mindere week. Zeker niet als ik nu in zo'n poepweek meer punten op je pak dan een volgens jou teleurstellende RG. Maar ik zeg dan ook niet dat in aan een inhaalrace ga beginnen en me extra voorbereid heb. 
Reply
(12-06-2015, 03:17 PM)centre court Wrote:
(12-06-2015, 03:13 PM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 09:31 AM)centre court Wrote:
(10-06-2015, 08:28 AM)Ad Wim Wrote:
(10-06-2015, 07:46 AM)centre court Wrote: 8 potjes vandaag. In 7 daarvan belangen, monfils kan me gestolen worden. 
Van die 7 ben ik in 6 wedstrijden voor de favoriet. Alleen ggl mag er als favoriet wel uit. 
Verder hup Karlo, Muller, Verdasco, Troicki, Kohl en López. Alle 6 redelijk cruciaal voor een cc week. 

Het hebben over dat bepaalde managers mustpicks missen in zulke weken en dan zelf Haase niet hebben...

Hij kost 647, heeft 20 punten, presteert hier doorgaans niets en is underdog in zn 2e ronde partij. Mustpick... hoe dan?

Post van de week.

Ik benoem 4 zaken. Tegen alle 4 is helemaal niets in te brengen. Sterker nog, zijn/waren alle 4 feiten. 
Maar koester vooral de momenten dat het je voor de wind gaat. 

Dat noemt Ad selectief lezen....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Adje doet een keer positief mee in het klassement en werkelijk ieder toernooi maakt hij van een banaan een vierkante druif....
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Marchenko tennisgod. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ai, Cilic had er wel uit gemogen. 

En Marchenko stond een set en een break voor. Het geluk is op, net iets te vroeg. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ATP met een mooie nieuwe site...

Haase op naar de finale? Ik ben bang van niet tegen Mahut. 
Bertens geef ik meer kans
Kei Nishikori





Reply
Finales:  Mahut - Muller, Monfils -  troicki ?

Inderdaad erg mooie nieuwe site van de ATP
Reply
(13-06-2015, 09:14 AM)Ad Wim Wrote: Ai, Cilic had er wel uit gemogen. 

En Marchenko stond een set en een break voor. Het geluk is op, net iets te vroeg. 

Marchenko heeft na de 1e set niet meer gebroken, maar wel een break voorgestaan  Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: