The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Halle / Londen (Queens)
Simon wint, dat is wel gunstig voor Anderson. Prima.
Reply
Come on Gilles, dat zou pas een feest zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Damn, so close.

Monfils mist meteen 4 bps en wordt de volgende game zelf gebroken en blesseert zichzelf. Tampieweek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer cruciale tb mis bij murray. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit was wel een heeeeel cruciale met het oog op arjen en andre, gaat gewoon honderden punten schelen. Maar gelukkig is Muller er niet dichtbij geweest in de tb.

Maar wel weer bewezen dat zo'n dure speler in zo'n klein toernooi niet slim is.
zelfs als Murray het toernooi wint, pakt andre nog vrijwel niks op de top, kan zelfs gewoon nog verliezen dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt iedere pot valt fout

Ggl nog 5-3 voorgestaan in de tb
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Als die Kwerrie die 2e set zijn break voorsprong had behouden, had ik seppi en troicki gehad...

nu kwam ik net niet uit en dus flink verliezen deze week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jaaa Viktor!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Feli CC en Tampie met jullie top teams!  Eusa_clap

Mooi dat alles weer bij elkaar komt in de stand.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooie keus hoor, balen dit.
zag hem voirge week heel goed spelen, maar dit had ik nou ook niet verwacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, topdag zeg. Nu zou Anderson nog wat extra kunnen verzorgen, ik neem aan dat Murray, Nishi en Fed gewoon finale halen. Dan is het ook prima. Alles meer zou pure bonus zijn.
Reply
Inderdaad alles bovenin weer aardig in elkaar geschoven. Voor RG niet meer gedacht er zo snel weer kort bij te staan.
Reply
Jij en buurs niet, maar voor de rest was het zo dat er voor RG juist wekelijks stuivertje gewisseld werd in de top omdat alles zo dicht bij elkaar stond.
André heeft nu een beetje wat jullie toen hadden, maar die kan er met een goede Wimbledon ook weer zo bij staan.
Neem aan dat de koploper en een paar anderen er rond de us open niet meer bij staan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
https://youtu.be/8ezkNU9VDNs
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Telde ik 1 game met 4 aces of waren het er meer?
Reply
Die game heb ik gezien. Was halverwege de eerste set. 4 aces idd. 

2e of 3e set sloeg ie 2 aces op 2e services op bp tegen. Held. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roger topfavoriet voor Wimbledon?
Het zal Djokovic wel zijn volgens de bookies, maar ik betwijfel het. Denk Djoko, Fed en Murray heel dicht bij elkaar. En dan kan Roger hem zomaar pakken.
Nadal is niks meer, Djoko nog geen toernooi op gras gespeeld en sowieso al zijn minste ondergrond en voor de rest is er geen serieuze kandidaat wat mij betreft.

Zou prachtig zijn. En dan maar een keer stoppen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wow, echte Tampie-week. Eerst opgave Monfils, nu opgave Nishikori Wink
Reply
Anderson mist mp en verliest de tb. Why?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker Kevin!! 

En check die stats. 0 bps tegen, 36 aces, 63 winners. 

Hup Viktor voor nu. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Kevin, held.
Prima week zo, tampie eigenlijk de enige op wie ik flink verlies.
Maar tegen dat geluk is geen kruit gewassen deze week. Het is hem gegund.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel hoor!  Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(20-06-2015, 05:34 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Kevin, held.
Prima week zo, tampie eigenlijk de enige op wie ik flink verlies.
Maar tegen dat geluk is geen kruit gewassen deze week. Het is hem gegund.

Iedereen die beter scoort heeft geluk gehad en iedereen die minder scoort heeft een slecht team samengesteld.
Reply
Je leest weer eens selectief en doet populistische uitspraken. Houden zo, Geert. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray Troicki wordt morgen afgemaakt. Prima voor Kevin. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(20-06-2015, 05:34 PM)Ad Wim Wrote: Klasse Kevin, held.
Prima week zo, tampie eigenlijk de enige op wie ik flink verlies.
Maar tegen dat geluk is geen kruit gewassen deze week. Het is hem gegund.

Thanks, het is idd one of those weeks dat alles de goede kant op valt.
Reply
Mooi team tampie. Handen schudden om supliek winst? Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
De afgebroken partijen zitten vooralsnog niet mee dit jaar.
Reply
(20-06-2015, 07:52 PM)Ad Wim Wrote: Je leest weer eens selectief en doet populistische uitspraken. Houden zo, Geert. 

Selectief lezen geef ik meteen toe, omdat ik geen zin heb om het hele topic door te lezen. Populistische uitspraak kan ik in dit verband plaatsen. De vergelijking met Geert gaat echter mank, omdat ik echt totaal niets met die man heb. Hij is een wegloper, ik niet. 
Reply
(20-06-2015, 10:04 AM)_Tampie Wrote: Telde ik 1 game met 4 aces of waren het er meer?

Zelfs een game met 5 aces:
0/30, vervolgens 2 aces voor 30/30, dan 30/40, en 3 aces om de game te pakken (4/2 naar 5/2 derde set)
Reply


Forum Jump: