The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nottingham
#1
De db is open! Q's worden later toegevoegd.
Reply
#2
Dit wordt echt een kruimelweek... Maandagavond al de hele eerste rond gespeeld waarschijnlijk.
Reply
#3
Wel een 64-loting (of 48), dan stelt een 1e ronde niet zoveel voor. Al blijft het een kruimeltoernooi.
Reply
#4
10 punten voor een 1e ronde winst schiet niet op. En 20 punten bij een 2e ronde winst ook niet. Je zult dus toch voor de iets grotere jongens moeten gaan. Budget is daar ook hoog genoeg voor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
De meest overbodige FTM week van het jaar.. 
Reply
#6
(20-06-2015, 11:23 PM)andre Wrote: Wel een 64-loting (of 48), dan stelt een 1e ronde niet zoveel voor. Al blijft het een kruimeltoernooi.

Daar die 64 loting is het budget ook erg hoog. De keuze wordt dan grote jongens of wat kleintjes, uiteindelijk max 100 punten verschil verwacht ik.
Reply
#7
Voorbereiden op Wimbledon dan maar.
Reply
#8
Het is echt een week van niks inderdaad, doordat de geplaatste jongens ook nog eens bijna allemaal gravelaars zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Inderdaad, Ferrer is wel favoriet maar die ga je niet kiezen voor 4500.
Mayer, Monaco, Bellucci, Klizan, Cuevas, Andujar Rolleyes Rolleyes
Reply
#10
We kunnen ook allemaal hetzelfde team doen, heeft er ook niemand last van droeftoeters die opgeven of tanken.
Reply
#11
Wat doen Troicki en Seppi, dat is een beetje de vraag. Seppi er uit gelaten, Troicki nog maar eens genomen. En geen Ferrer en Simon uiteraard. Wel Lopez.
Reply
#12
Zou het raar vinden als Troicki speelt deze week...
Reply
#13
(22-06-2015, 08:50 AM)Ad Wim Wrote: Het is echt een week van niks inderdaad, doordat de geplaatste jongens ook nog eens bijna allemaal gravelaars zijn.

Mannarino, Troicki, Lopez, Querrey en Seppi. 
Reply
#14
In verhouding de iets grotere jongens genomen. Stakhy en Troicki beide. De winnaar kan ook heel goed het toernooi winnen. 
Ik mis Groth, kwam niet lekker uit. 

Verder jongens als sela bedene bolleli en chung eruit. Hebben 10 punten. Met een beetje mazzel misschien 20 maar daarna zal het toch klaar zijn. 

Hup stakhy Vesely seppi en mannarino. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Typische poepweek voor een GS. Heb alle geplaatsten genegeerd en daartussen steeds twee spelers gekozen. Kijken wat het wordt. 
Reply
#16
(23-06-2015, 04:39 AM)Overdune Wrote: Typische poepweek voor een GS. Heb alle geplaatsten genegeerd en daartussen steeds twee spelers gekozen. Kijken wat het wordt. 

Omdat geplaatsten niet voluit gaan en ongeplaatsten wel? Zon Mannarino gaat zich toch hier niet sparen? Die wint liever hier het toernooi dan dat ie 3e ronde Wimbledon pakt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#17
(23-06-2015, 04:39 AM)Overdune Wrote: Typische poepweek voor een GS. Heb alle geplaatsten genegeerd en daartussen steeds twee spelers gekozen. Kijken wat het wordt. 

Dat had ik ook. Van de jongens die door zijn, weet je iig dat ze spelen en punten hebben.
Lopez is interessant, maar wmb echt veel te duur voor zijn vorm. Als ie het toernooi wint, gefeliciteerd aan degenen die hem hebben, maar denk dat dit een verrassende week wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(23-06-2015, 08:39 AM)centre court Wrote:
(23-06-2015, 04:39 AM)Overdune Wrote: Typische poepweek voor een GS. Heb alle geplaatsten genegeerd en daartussen steeds twee spelers gekozen. Kijken wat het wordt. 

Omdat geplaatsten niet voluit gaan en ongeplaatsten wel? Zon Mannarino gaat zich toch hier niet sparen? Die wint liever hier het toernooi dan dat ie 3e ronde Wimbledon pakt. 

En Mannarino hoort tot de topfavorieten? Lijkt me niet en denk dat ie al moeite heeft om de qf te halen daar flink de underdog is. En dan heeft ie maar 45 punten voor heel veel geld. Heb ik liever twee kleintjes die al door zijn.

En nu heb je Lopez en Seppi. Dat is sowieso nooit rendabel.
En brand je je nou nog een keer aan Vesely en heb je weer geen Groth?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
(22-06-2015, 09:59 PM)_Tampie Wrote: Wat doen Troicki en Seppi, dat is een beetje de vraag. Seppi er uit gelaten, Troicki nog maar eens genomen. En geen Ferrer en Simon uiteraard. Wel Lopez.

Ik had hetzelfde met Seppi. Wilde eigenlijk Lu, maar kwam niet lekker uit. En als Seppi er een beetje zin in heeft, wint ie hier zo het toernooi. Hij heeft wel eens van die weken dat ie achter elkaar presteert. Kun je hem eigenlijk niet missen voor die prijs.
Maar kan ook zomaar tanken.

Troicki wil volgens mij wel. Die is allang blij dat ie weer op dit niveau acteert en heeft toch geen kans op Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Jongens.... Als we nu allemaal toch eens echt naar de top analyses van Adje zouden luisteren.....

Ben benieuwd wat er gemeld wordt als Vesely ver komt en Groth niet.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
(23-06-2015, 09:17 AM)Ad Wim Wrote:
(23-06-2015, 08:39 AM)centre court Wrote:
(23-06-2015, 04:39 AM)Overdune Wrote: Typische poepweek voor een GS. Heb alle geplaatsten genegeerd en daartussen steeds twee spelers gekozen. Kijken wat het wordt. 

Omdat geplaatsten niet voluit gaan en ongeplaatsten wel? Zon Mannarino gaat zich toch hier niet sparen? Die wint liever hier het toernooi dan dat ie 3e ronde Wimbledon pakt. 

En Mannarino hoort tot de topfavorieten? Lijkt me niet en denk dat ie al moeite heeft om de qf te halen daar flink de underdog is. En dan heeft ie maar 45 punten voor heel veel geld. Heb ik liever twee kleintjes die al door zijn.

En nu heb je Lopez en Seppi. Dat is sowieso nooit rendabel.
En brand je je nou nog een keer aan Vesely en heb je weer geen Groth?

Over selectief lezen gesproken. Ik gebruik Mannarino als voorbeeld van een geplaatste speler. Zijn er meer van, ook door jou gekozen overigens. 
Daarnaast kan hij, nog steeds even als voorbeeld dienende, prima rendabel zijn met 45 punten. Als die 2 kleintjes van jou beide de 3e ronde halen hebben ze er samen nog pas 40. Dan moet er al één de laatste 8 halen. Zie ik niet gebeuren. 
Groth zou kunnen, maar die zie ik echt van Sousa verliezen. Hij is ook nog niet door trouwens. En anders wel tegen Simon. 

López en Seppi samen zijn nooit rendabel nee. Maar als je de winnaar mist ben je de lul. En praat jij hier dan ook even de keuze voor zowel Troicki als Stakhy rendabel?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Jij hebt het over toernooi winnen bij Mannarino. Dat lijkt me bij hem veel te hoog gegrepen. Niet bij jongens als Querrey, Lopez, Troicki, Seppi, etc. Ik denk 60-40 tegen Bedene.
En ik weet zeker dat in zo'n week een van die kleintjes de laatste 8 haalt. Zijn ook niet allemaal paupers en een aantal kan wel op gras.

Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!

Troicki vind ik een van de topfavorieten, dus die moet je hebben. Stak is een goede grasspeler die al door is. Daardoor een uitzondering. En samen zijn ze nog goedkoper dan Lopez.
Seppi en Lopez beiden in zo'n week komt niet uit in de long run, als het nou de twee topfavorieten waren die beiden in topvorm waren en niet net een finale hadden gespeeld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(23-06-2015, 09:59 AM)Ad Wim Wrote: Jij hebt het over toernooi winnen bij Mannarino. Dat lijkt me bij hem veel te hoog gegrepen. Niet bij jongens als Querrey, Lopez, Troicki, Seppi, etc. Ik denk 60-40 tegen Bedene.
En ik weet zeker dat in zo'n week een van die kleintjes de laatste 8 haalt. Zijn ook niet allemaal paupers en een aantal kan wel op gras.

Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!

Troicki vind ik een van de topfavorieten, dus die moet je hebben. Stak is een goede grasspeler die al door is. Daardoor een uitzondering. En samen zijn ze nog goedkoper dan Lopez.
Seppi en Lopez beiden in zo'n week komt niet uit in de long run, als het nou de twee topfavorieten waren die beiden in topvorm waren en niet net een finale hadden gespeeld...

Even geen tijd om op je hele verhaal te reageren, maar Groth zeker QF? Dan moet ie dus langs Zverev, Sousa én Simon. Dat vind ik nog al wat. En die Groth kan van iedereen winnen op gras, maar juist hij kan ook van iedereen verliezen. Omdat ie nooit breakt. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Doe later maar dan.

Maar juist omdat ie van iedereen kan winnen, moet je hem toch hebben in zo'n poepweek?
Zou serieus niet gek opkijken als ie de finale haalt.
En ik geloof niet zo in Simon deze week, en Sousa stelt niks voor op gras.
Hij wordt gewoon niet gebroken en verliest ook bijna geen tb's. Alleen van Troicki on fire.
Dan zie je aan Karlovic wat je dan kunt doen op gras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Karlo en Groth zit nog wel een kwaliteit/ervarings verschil in natuurlijk. 
Maar je weet nooit wie er gemotiveerd is en wie zich al richt op het heilige gras
Kei Nishikori





Reply
#26
Begin is nog wat wisselvallig. Hup Baghdatis dan maar. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(23-06-2015, 12:32 PM)kooltje Wrote: Karlo en Groth zit nog wel een kwaliteit/ervarings verschil in natuurlijk. 
Maar je weet nooit wie er gemotiveerd is en wie zich al richt op het heilige gras

Klopt, maar in de draws ook. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Carreno Busta was in ieder geval geen twijfel, die kan er niks van op gras. Smile
Reply
#29
Baghdatis begint goed...Gaat die dan het verschil maken deze week?
Kei Nishikori





Reply
#30
Baghdatis zou leuk zijn, al is die er nog lang niet.
Maar eentje van Sela of Bedene is toch ook niet te veel gevraagd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: