The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nottingham
#31
Marcos gaat als een raket...

Sela wel de break in de tweede...eerste onnodig verloren.
Kei Nishikori





Reply
#32
Prima mannarino
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Balen van Bedene, had daar meer van verwacht, al had ie kansen in de 1e set.
Dan Bolelli maar van Mannarino winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Man, wat een gekut.
Bagh mist meteen bp, Bolleli had het al af moeten maken een paar games geleden toen ie bps had en Sela verkloot het ook nog. Op naar Wimbledon maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
(23-06-2015, 02:03 PM)Ad Wim Wrote: Man, wat een gekut.
Bagh mist meteen bp, Bolleli had het al af moeten maken een paar games geleden toen ie bps had en Sela verkloot het ook nog. Op naar Wimbledon maar.

Als Groth het toernooi wint heb je tov mij best een aardige week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Zeker als het tegen Baghdatis in de finale is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Als je maar hard genoeg schreeuwt dat het slecht gaat, dan komt het dus kennelijk nog goed. Had ik eerder moeten weten.
Reply
#38
Lekker bolle!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
hmmm troicki toch aan het ballen...niet verwacht...dan maar snel eruit.
Reply
#40
In mijn een na laatste ftm week gaat het weer fantastisch Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
Was te verwachten dat Troicki zou tanken. Had ook liever Stak gehad ipv Troicki, maar dat kwam niet goed uit met m'n team.
Reply
#42
Klinkt logisch...

Gunstig dat Stakh wint, kan een duur missertje worden voor een aantal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Is het ook, maar zal je de berekening besparen. Ben benieuwd naar Seppi. Veel mensen die hem hebben, maar heeft in Lu meteen een zware tegenstander.
Reply
#44
Prima Stak...NID natuurlijk Cool
Reply
#45
(23-06-2015, 04:16 PM)Atlanta Wrote: Is het ook, maar zal je de berekening besparen. Ben benieuwd naar Seppi. Veel mensen die hem hebben, maar heeft in Lu meteen een zware tegenstander.
Knappe voorspelling na de wedstrijd Bier
Kei Nishikori





Reply
#46
Nollie verkloot ff 3 mp op 6-4, 5-3 *40-0...derde set nu cry
Reply
#47
Groth wint maar weer eens een tb zonder in de buurt van een break te zijn geweest. Sousa mist uiteraard wel 2 bps. Komt ook nog met 5-3 voor in de tb maar verliest m dan met 5-7. Zo klaar mee. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Lekker Joao!!
Kei Nishikori





Reply
#49
(23-06-2015, 09:59 AM)Ad Wim Wrote: Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!

Ik zal het dan maar doen.... Wink
Reply
#50
Damn, wat een kut laatste partijen. Toch weer klaar week, op naar Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
(23-06-2015, 09:17 PM)_Tampie Wrote:
(23-06-2015, 09:59 AM)Ad Wim Wrote: Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!

Ik zal het dan maar doen.... Wink

Ik ga er verder niet heel opgewonden over doen. Is maar een detail in deze week. Bovenstaande post zegt genoeg. Op blz 1 staan staan er nog een stuk of 5 van deze strekking die al achterhaalt zijn inmiddels. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Vandaag weer 8 potten. Eigenlijk allemaal van belang. Alleen Querrey Cuevas niet zo. 

We beginnen met de belangrijkste straks. Mannarino Bolleli. Allez!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
(24-06-2015, 08:36 AM)centre court Wrote:
(23-06-2015, 09:17 PM)_Tampie Wrote:
(23-06-2015, 09:59 AM)Ad Wim Wrote: Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!

Ik zal het dan maar doen.... Wink

Ik ga er verder niet heel opgewonden over doen. Is maar een detail in deze week. Bovenstaande post zegt genoeg. Op blz 1 staan staan er nog een stuk of 5 van deze strekking die al achterhaalt zijn inmiddels. 
Oei, dat is zwak en buursiaans gedrag zeg, van beiden; vooraf niet reageren en als alle uitslagen geweest zijn, en Groth 7-6 derde set verliest, je gelijk gaan halen. Het verandert namelijk niets aan de statement op voorhand, waar discussie over ging, dat Groth een misser was en dat het raar is dat je wel Vesely hebt en geen Groth. Dat zal tampie met me eens zijn. 


Ik geef achteraf direct toe dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt deze week, oa met Seppi ipv Lu en nog wat kleintjes, maar waarom steek ik er nog tijd in, als er telkens zulke goedkope reacties komen op volstrekt normale discussies...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Die Ad cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#55
Het is niet te filmen weer Bduh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#56
Jullie zijn niet te filmen...stelletje azijnpissers. 

Heb je niks nuttigs toe te voegen aan het onderwerp hou dan lekker je mond
Kei Nishikori





Reply
#57
(24-06-2015, 10:23 AM)Ad Wim Wrote:
(24-06-2015, 08:36 AM)centre court Wrote:
(23-06-2015, 09:17 PM)_Tampie Wrote:
(23-06-2015, 09:59 AM)Ad Wim Wrote: Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!

Ik zal het dan maar doen.... Wink

Ik ga er verder niet heel opgewonden over doen. Is maar een detail in deze week. Bovenstaande post zegt genoeg. Op blz 1 staan staan er nog een stuk of 5 van deze strekking die al achterhaalt zijn inmiddels. 
Oei, dat is zwak en buursiaans gedrag zeg, van beiden; vooraf niet reageren en als alle uitslagen geweest zijn, en Groth 7-6 derde set verliest, je gelijk gaan halen. Het verandert namelijk niets aan de statement op voorhand, waar discussie over ging, dat Groth een misser was en dat het raar is dat je wel Vesely hebt en geen Groth. Dat zal tampie met me eens zijn. 


Ik geef achteraf direct toe dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt deze week, oa met Seppi ipv Lu en nog wat kleintjes, maar waarom steek ik er nog tijd in, als er telkens zulke goedkope reacties komen op volstrekt normale discussies...

Ik heb direct gezegd dat de tijd me even ontbrak om overal op in te gaan. En het is nogal wat bij vlagen. Zometeen een kleine selectie.
Maar op de Groth-Sousa discussie ben ik wel degelijk in gegaan. Heb letterlijk gezegd dat ik Groth direct al zag verliezen van Sousa. Maar het was close, dus zowel gister als vandaag niet al te enthousiast over gedaan.

Nou hier even een kleine opsomming van opmerkingen van gisterenochtend. In een tijdbestek van 3 uur. 

- En als Seppi er een beetje zin in heeft, wint ie hier zo het toernooi.
- Troicki wil volgens mij wel. Die is allang blij dat ie weer op dit niveau acteert en heeft toch geen kans op Wimbledon.
- Groth is gewoon een pure misser, net als Haase laatst. Dat je Vesely eerder neemt dan hem, vind ik onbegrijpelijk. Die moet je als een van de eersten aanklikken, dus dat het niet uitkomt, geldt niet voor hem. Lijkt me qf en zeker kans op meer. Moet ik het weer onderbouwen met dat werkelijk iedereen hem heeft? Je was een tijdje zo constant, maar laat nu al maanden steekjes vallen. Kom op nou!
- En ik geloof niet zo in Simon deze week, en Sousa stelt niks voor op gras.


Uiteraard ben ik met citeren net zo selectief als met lezen dus die reactie kun je je besparen. En je zult het ook weleens bij het rechte eind hebben, maar bovenstaande is echt allemaal gezegd. En dan heb ik ook nog wat onzin weggelaten. Daarnaast breng je het altijd als waarheid. Dan wordt er achteraf weleens om gelachen. Dat begrijp ik heel goed.
En in dit spel word je toch altijd achteraf beoordeeld op je keuzes? Discussies vooraf kunnen heel interessant zijn maar het zegt allemaal niks. Want is Groth nu wel of geen goede keuze? Was Bagh vooraf een goede keuze? Of nu pas? Of pas als ie de QF haalt?
Hadden we toch moeten kiezen tussen Troicki en Stakhy en Lopez en Seppi? Maar kies je dan wel de goeie? Vesely, Mannarino, Simon, Thiem. Lijken goede keuzes te worden, maar wat als ze vandaag verliezen?
Wordt allemaal achteraf pas duidelijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
Als in good-old Nottingham al dit soort discussies ontstaan, hoe moet dat dan volgende week op het heilige gras?
Reply
#59
(24-06-2015, 12:38 PM)NickHop27 Wrote: Als in good-old Nottingham al dit soort discussies ontstaan, hoe moet dat dan volgende week op het heilige gras?

Volgende week hebben we allemaal hetzelfde team. Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
(24-06-2015, 12:44 PM)centre court Wrote:
(24-06-2015, 12:38 PM)NickHop27 Wrote: Als in good-old Nottingham al dit soort discussies ontstaan, hoe moet dat dan volgende week op het heilige gras?

Volgende week hebben we allemaal hetzelfde team. Hakkuh

Bestaande uit? Ik denk dat het nogal wat kanten op kan, als de loting zich daarvoor leent Wink
Reply


Forum Jump: