The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
Prima Godfin, zou verdomme eens klaar moeten zijn met die bolle.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In de lijn met de overige partijen van Baggie dan maar... 1e set verliezen, partij winnen. (al geloof ik er nu al niet meer in)
Reply
Hij heeft nu wel gewoon (redelijke) tegenstand hè.

Ik heb wel vertrouwen in een TB bij Kyrgios zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-07-2015, 08:55 AM)Ad Wim Wrote: Heeft tot nu toe nauwijks mee gezeten dit toernoo, maar op zich valt de schade nog mee. Bij buurs zit het onwijs mee, maar dat is logisch, CC heeft een paar goede keuzes gemaakt, bij die gekke koploper zit het ook mee en arjen lijkt een goede keus gemaakt te hebben met Djokovic.

Dat zie ik niet. Het gaat zoals het gaat, maar als je het dan hebt over spelers waarbij het meezit zijn het spelers als Kudla, Giraldo, Verdasco en Karlovic. Daarvan heeft Buurs er niet meer dan jij. Bij Ward zit het mee i.v.m. het terugtrekken van Ferrer, maar dat was voor de deadline al bekend. 
Reply
Ja mee eens hoor. Op voorhand geloofde ik echt in 180 (met mijn aanname dat z'n blessure meeviel), omdat hij Goffin al twee keer dik van de baan heeft gemept dit jaar. Maar Goffin is in vorm en Baghdatis heeft imo te veel moeite gehad in de eerste rondes.
Reply
(03-07-2015, 02:03 PM)andre Wrote:
(03-07-2015, 08:55 AM)Ad Wim Wrote: Heeft tot nu toe nauwijks mee gezeten dit toernoo, maar op zich valt de schade nog mee. Bij buurs zit het onwijs mee, maar dat is logisch, CC heeft een paar goede keuzes gemaakt, bij die gekke koploper zit het ook mee en arjen lijkt een goede keus gemaakt te hebben met Djokovic.

Dat zie ik niet. Het gaat zoals het gaat, maar als je het dan hebt over spelers waarbij het meezit zijn het spelers als Kudla, Giraldo, Verdasco en Karlovic. Daarvan heeft Buurs er niet meer dan jij. Bij Ward zit het mee i.v.m. het terugtrekken van Ferrer, maar dat was voor de deadline al bekend. 

Dit klopt sowieso al niet. Buurs had van die 4 voordeel bij Karlovic en Kudla, ik alleen bij Kudla.
En vergeet je Baghdatis, Matosevic, Istomin en in mindere mate Sugita niet even nu, waar buurs allemaal profijt bij had en ik niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fuck, 1e zwakke game bij Kyrgios en weg set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een game van kyrgios... Angry
Kei Nishikori





Reply
Gelukkig begint Gasquet goed, en dat is sowieso de partij van de dag, aangezien zijn tegenstander ook best vaak gekozen is.
Dat is bij de andere partijen niet zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-07-2015, 02:17 PM)Ad Wim Wrote: Gelukkig begint Gasquet goed, en dat is sowieso de partij van de dag, aangezien zijn tegenstander ook best vaak gekozen is.
Dat is bij de andere partijen niet zo.

Dimi 64 en Raonic 57x dus dat is niet heel verschillend. Wel de bovenste met Dimi. 
Kei Nishikori





Reply
Dimitrov matige keuze. 
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jezus gewoon 4 cruciale potten tegelijk nu. We kunnen vnv inderdaad rustig bbqen en of bier drinken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-07-2015, 02:22 PM)kooltje Wrote:
(03-07-2015, 02:17 PM)Ad Wim Wrote: Gelukkig begint Gasquet goed, en dat is sowieso de partij van de dag, aangezien zijn tegenstander ook best vaak gekozen is.
Dat is bij de andere partijen niet zo.

Dimi 64 en Raonic 57x dus dat is niet heel verschillend. Wel de bovenste met Dimi. 

En Raonic niet tot nauwelijks in de top, dat scheelt wel even.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Fernando, weg met Wawrinka.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En ik zet de klaagmodus even aan want dat helpt goed tot nu toe deze week. 

Zo'n Bagha, grasspeler bij uitstek, daarvan verwacht je toch meer tegen goffin? Heeft m ook nog eens een paar keer flink gepakt dit jaar. 

Kom eens op Kyrgios. Iets meer flair mag wel tegen die dooie Canadees. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Baghdatis was flink de underdog, dus zo gek is dit niet. Bagh is geen grasspeler bij uitstek en Goffin finale Rosmalen.
Je kunt niet echt klagen als Verdasco, Bagh en Kyrgios verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-07-2015, 02:27 PM)Haggie Wrote: Kom op Fernando, weg met Wawrinka.

Daar heb ik wel vertrouwen in. Als die bolle niet 100% gefocust is dan blijft er weinig van over. En op gras kan ie sowieso al weinig. Enige wat wellicht negatief mee kan spelen is de fysieke gesteldheid van Nando. Toch al 2 zware potten gehad. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan zou ik nu je spaargeld erop zetten met een quote van 6.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-07-2015, 02:27 PM)centre court Wrote: En ik zet de klaagmodus even aan want dat helpt goed tot nu toe deze week. 

Zo'n Bagha, grasspeler bij uitstek, daarvan verwacht je toch meer tegen goffin? Heeft m ook nog eens een paar keer flink gepakt dit jaar. 

Kom eens op Kyrgios. Iets meer flair mag wel tegen die dooie Canadees. 

Het zou bijna helpen met Baggie, maar mist 2 bp en verliest de set! Sad
Reply
Voor Kyrgios is de lol er al af haha...hij vindt er niks aan tegen Raonic
Kei Nishikori





Reply
Hop, binnen een minuut set Wawrinka en Gasquet.
Alleen klote dat Kyrgios 3 bps mist voor de ommekeer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Manman kut verdasco. Geen moment in de problemen maar bij 4-5 ineens van 30-0 naar break tegen en set weg. 

Alleen gasquet presteert. Is te weinig vd 4. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schelddag zoals we die weer kennen Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kyrgios gooit racket op de grond, die vervolgens in het publiek komt met een aardige vaart...Denk niet dat hij dat nog een keer moet doen
Kei Nishikori





Reply
(03-07-2015, 02:50 PM)kooltje Wrote: Kyrgios gooit racket op de grond, die vervolgens in het publiek komt met een aardige vaart...Denk niet dat hij dat nog een keer moet doen

Moet die beter gooien.. voor 10.000 euro wil ik m best een lesje geven Wink
Reply
Krijgen die mannen even een bps zeg. Maak ze nou eens dan! 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-07-2015, 02:50 PM)centre court Wrote: Manman kut verdasco. Geen moment in de problemen maar bij 4-5 ineens van 30-0 naar break tegen en set weg. 

Alleen gasquet presteert. Is te weinig vd 4. 

Heb je serieus vertrouwen in Verdasco?! Wees blij dat ie 90 punten heeft.
Set 1 was ook een heel duidelijk verhaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bam, lekker Nick!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jaaa break Kyrgios! Hij gaat er vol voor
Kei Nishikori





Reply
(03-07-2015, 02:53 PM)Ad Wim Wrote:
(03-07-2015, 02:50 PM)centre court Wrote: Manman kut verdasco. Geen moment in de problemen maar bij 4-5 ineens van 30-0 naar break tegen en set weg. 

Alleen gasquet presteert. Is te weinig vd 4. 

Heb je serieus vertrouwen in Verdasco?! Wees blij dat ie 90 punten heeft.
Set 1 was ook een heel duidelijk verhaal.

Wat was er duidelijk aan? 1e bp van waw wat ie kreeg. Verdasco mist ook in set 2 de eerste kansen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: