The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
#91
Hogenkamp gaat ook goed. 6-4 2-1 en break voor.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#92
Veel belangrijke potjes nu. Hup kudla vooral, vergeet het net uit te serveren. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
En verliest dan natuurlijk de set, godverdomme joh!
Zo belangrijk deze, met een kwakkelende Nishikori. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Nishikori ging gewoon strompelend van de baan, die gaat echt niet ver komen.
Zo belangrijk dat Kudla dan gewoon wint. Man wint al 9 graspotten, Cuevas wil hier zo snel mogelijk weg.
Kom op nou, man!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Kudla is los, come on! Geef het maar weg, Pablo.

Gasquet heerlijk easy en Wawrinka ook prima in straight.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
(29-06-2015, 05:43 PM)Ad Wim Wrote: Mooi gevecht tussen de twee mannen die hun laatste Wimbledon spelen.

Stopt Nieminen ook?
Reply
#97
Ja, na Stockholm 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
(29-06-2015, 07:29 PM)Ad Wim Wrote: Zo belangrijk dat Kudla dan gewoon wint. Man wint al 9 graspotten, Cuevas wil hier zo snel mogelijk weg.
Kom op nou, man!

Dat wist ik dus gewoon niet, dat Kudla al 2 challengersfinales heeft gespeeld.... Blush
Reply
#99
En je was zo goed bezig...
Je wordt een beetje een andre zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Werpt ctm toch z'n vruchten af. Break voor in de 5e. Finish it. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zou mooi zijn als Zverev, Janowicz en Baghdatis nog even verliezen.
En als Kudla het afmaakt, mist net virtueel mp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja hoor, lekker hoor!

Baghdatis is opeens weer fit, aansteller.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jano er ook al bijna uit, matig zo de eerste dag. Kudla dan toch een missertje, hoewel Nishi over 2 dagen misschien weer fit is.
Bagh moet nog maar even winnen om het nog iets te laten zijn vandaag.
Reply
Als Zverev toch nog even die 5e set van gabash zou kunnen winnen. 

En Bagh is los!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kudla hoeft pas over 4 dagen tegen Nishikori, maar hij lijkt me wel favoriet tegen Zverev/Gaba.

Janowicz is wel heel lelijk en onverwacht, maar met Anderson in de volgende ronde had ik die toch ook niet gehad voor dat geld.

Baghdatis kan nog wel een missertje van mij worden, als ie fit blijft.
Dan maar hopen dat Mahut gelijke tred houdt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zverev overleeft bps op 3-3 en 4-4...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zverev mist 15-40 en daarmee 2 mps. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(29-06-2015, 08:50 PM)Ad Wim Wrote: Ja hoor, lekker hoor!

Baghdatis is opeens weer fit, aansteller.

Idd knap als je volgens eigen zeggen een paar dagen geleden nog je kuitspier hoorde knappen.... Bduh
Reply
3-0 ilhan in de 4e. Dat zou een verrassing zijn zeg. Wel een lekkere. 
Maar Bagha en Zverev zijn belangrijker. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(29-06-2015, 09:35 PM)Kraai Wrote:
(29-06-2015, 08:50 PM)Ad Wim Wrote: Ja hoor, lekker hoor!

Baghdatis is opeens weer fit, aansteller.

Idd knap als je volgens eigen zeggen een paar dagen geleden nog je kuitspier hoorde knappen.... Bduh

Dat las ik dus ook. Young is natuurlijk totaal geen graadmeter, maar helaas is Millman dat ook niet, en Goffin ook nauwelijks. 180 punten zou wel heel vervelend zijn. Laat die spier maar weer opspelen in de volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Zverev!
Reply
Lekker Kudla en Zverev.
De vijfsetters vallen goed op dag 1.
7 uit 7. Kijken of ik morgen de 100% kan vasthouden.
Reply
Gatdamme, kut einde van de dag zo, maar nog weinig aan de hand. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gelijk belangrijke pot voor mij vandaag....ik heb Muller ingeschat op 180 p  Cool
Geloof niet dat Tsonga topfit is.
Reply
Lijkt me zeker niet, aangezien ie voor alle drie de tussenweken op gras ingeschreven stond en alle drie heeft gecancelled.

Mijn aandacht gaat vooral uit naar Dolgo. Die wilde ik eigenlijk niet omdat ie underdog is tegen Karlovic (al is die zelden goed hier) en ik in dat stuk al Istomin heb, maar had toch meer vertrouwen in hem dan in bijv Zverev. Dus haal iig die 45 punten maar binnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier wel Tsonga! Kan excelleren op gras
Kei Nishikori





Reply
Nou Tsonga pakt de tb..maar best is het niet...allemaal wat voorzichtig/op zeker. 
Kei Nishikori





Reply
Die Karlovic verliest ook gewoon die TB van Ymer. Dat is een junior man. Kom eens op. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dolgo prima.
Karlo eraf zou om meerdere redenen heel fijn zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(30-06-2015, 01:57 PM)Ad Wim Wrote: Dolgo prima.
Karlo eraf zou om meerdere redenen heel fijn zijn.

Dat snap ik. Karlo ontzettende troef. Maar die gasten die alleen kunnen serveren zoals hij en Groth bijv zijn zó afhankelijk van die ene mb. Die kunnen echt van iedereen winnen én verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: