The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
#31
We zullen zien met Murray, hij is de laatste jaren zeker stabieler geworden en in het voordeel is dat bij GS het om 3 gewonnen sets gaat.
En atuurlijk hoorst hij bij de favorieten, zo bedoelde ik mijn vraagtekens ook niet, maar als ik moet kiezen gaat mijn gevoel toch uit naar Federer.

Maar dat maakt dit spel ook zo mooi, verschillende gedachten. En ik ben het wel met Ad eens dat je vooraf moet zeggen hoe je er over denkt, want achteraf heeft iedereen gelijk.
Dus finale: Djoko - Federer
En met FTM ga ik voor een team zonder Djoko, aangezien ik twee spelers niets aan vindt Smile
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#32
Ferrer afgemeld; is vervangen door Vanni.
Reply
#33
Ik was er eerst van overtuigd voor een team zonder Djoko te gaan. Daadwerkelijk een team maken blijkt echter verschrikkelijk lastig inderdaad. Zo weinig echt goede alternatieven.

Federer-Murray is voor FTM natuurlijk eigenlijk een must-pick voor Murray. Federer toonde in de persconferenties echter wel erg veel zelfvertrouwen. Niks voor hem dat soort grootspraak dus hij moet wel erg veel vertrouwen hebben.
Reply
#34
Genoeg alternatieven wat mij betreft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Genoeg te kiezen. Wordt een leuk toernooi.
Reply
#36
Hup Stanimal!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Waw meteen exit tegen Sousa. Weer die Sousa die het gaat doen. Net als vorige week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
(28-06-2015, 06:59 PM)Mac Wrote: Ik was er eerst van overtuigd voor een team zonder Djoko te gaan. Daadwerkelijk een team maken blijkt echter verschrikkelijk lastig inderdaad. Zo weinig echt goede alternatieven.

Federer-Murray is voor FTM natuurlijk eigenlijk een must-pick voor Murray. Federer toonde in de persconferenties echter wel erg veel zelfvertrouwen. Niks voor hem dat soort grootspraak dus hij moet wel erg veel vertrouwen hebben.

Was een beetje zand in de ogen strooien eerder, maar dat eerste was het precies.
Met alleen Murray en Nadal, zonder verdere toppers kwam je echt op te veel onzekere jongens uit, ook al kwam dat team prima uit mijn model. Maar dan zat je met jongens als Kokkinakis, Groth, Baghdatis, Gulbis, Ward, etc. Jongens die er ook allemaal 1e ronde uit kunnen liggen.
Met Djoko moest je te veel jongens laten liggen (Gasquet, Kyrgios, Nadal, etc) dus dat was voor mij ook geen optie.
Ben dus maar voor een tussenweg gegaan en voor de onwijs makkelijke loting van Wawrinka. Niet echt vertrouwen in hem, aangezien gras duidelijk zijn minste ondergrond is, maar hopelijk voelt ie zich onoverwinnelijk.

Wel een leuke Wimbledon zo, kan alle kanten op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Buurs durft weer, met Murray, Federer en Nadal...

En Tampie supergroot team, maar geen Kudla en Istomin? 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Vesely zal het toch nu een keer wél voor me doen? Of zal Lorenzi en Ward/Vanni nog teveel voor hem zijn?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
Ik had helaas weinig tijd en eerst m'n huidige team neergezet.

Kwam daarna telkens niet uit met een groter team.
Laat Federer het dan maar een keer voor mij doen, al heb ik nooit veel vertrouwen in hem  Eusa_think
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Met m'n laatste centen nog lopen kutten met Mahut of Baghdatis, en Matosevic of Berrer. En kreeg Ward er met geen mogelijkheid tussen gefietst. Dus ben uiteindelijk niet heel blij met m'n team.
Hopelijk gaat het om kruimels en kan Mahut stunten tegen Berdych. En komt Baghdatis helemaal niet opdagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Murray 100 %
Wawrinka puur door loting.
Anderson en Dimitrov zijn troeven hier! 
Reply
#44
Ik heb wel bewust risico genomen met Wawrinka. Die kan er serieus 2e ronde af tegen Becker of zo, en dan hoor je me ook niet. Maar vond het wel interessant, mocht ie de SF halen, wat Djokovic dan doet en denkt. Die mag er natuurlijk morgen meteen al af tegen Kohl, dat vergroot meteen de kansen.
En Raonic is niet fit genoeg en de rest moet Wawrinka met redelijke vorm toch gewoon kunnen hebben, zeker in best-of-5. En hij had vorig jaar toch ook al eens QF hier, dus wie weet. SF vind ik iig zeer reëel, en dan ben ik al uitermate tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Wawrinka en Murray stonden er vrijdagmiddag direct in!
Djokovic te duur en te saai, en ik zie hem niet winnen. Pittige loting ook.
verder leuk om een keer voor kleintjes en kleinere top30 spelers te gaan ipv een Nadal die me altijd naait, Isner die hier altijd slecht is of Anderson die in dezelfde categorie valt.
Reply
#46
alleen federer in de finale geeft mij op voorhand een goede week...

hopelijk is baghdatis niet voldoende hersteld en is tsonga wel fit genoeg...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
M'n opzet had ik al snel staan. Murray, Nadal aangevuld met semi dure jongens als Kyrgios Karlovic Verdasco en Gasquet én een hoop goedkope jongens die goed zijn op gras of simpelweg een goede loting hebben voor 45 of 90 punten. 

Met m'n laatste geld nog beetje lopen kutten. Baghdatis Hewitt Mato en Brown wisselden elkaar af. Voor Bagh en Brown gegaan, ook al is de kans groter dat ze 1e ronde niet overleven dan bij die andere 2. Mato niet nemen voor 360 tegen een pauper Brit deed wel pijn. Maar die Mato is zelf zo slecht dat ie dat best nog kan verliezen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
Snelle blik op de statistieken in de top 20 leert mij:

- Opvallend weinig Istomin, terwijl ie 550 kost, makkelijke 1e ronde heeft en Tsonga niet fit is.
- Veel Dimitrov, terwijl ie volgens mij veel te duur is voor zijn huidige vorm en het me onwaarschijnlijk lijkt dat ie opeens weer zijn vorm vindt.
- Heel weinig Gasquet, terwijl dat toch een erkend grasspeler is, maar dat zal met Dimitrov te maken hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Maar eens voor de hth gegaan...daarom geen Dimi en isner maar gasquet en Cilic! 

Wawrinka gaat voor al die geweldige slagen hier net te weinig tijd krijgen en Federer pakt Murray en Djoko op weg naar zijn laatste Grand Slam
Kei Nishikori





Reply
#50
Inderdaad, laten we de 4-0 h2h niet vergeten, al is dat wel enige tijd geleden.

En dat met Wawrinka heb ik precies hetzelfde. Hij is niet de fitste en krijgt daardoor inderdaad weinig tijd voor zijn uithalen op gras. Aan de andere kant is de US Open misschien nog wel sneller met het trage gras van tegenwoordig en daar heeft ie toch ook al QF en SF gehaald. En vorig jaar hier QF. Dus ik heb nog wel vertrouwen. En ik heb het idee dat ie niet meer zo dik is als vroeger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Verrassende keuzes, wordt een heel leuk toernooi. Ik had wel meer Djoko verwacht, en zeker Wawrinka een mooie keus. Hij was naar mijn mening te duur voor zijn graskwaliteiten; al heeft hij met zijn loting een SF spot voor het grijpen.

Federer ook verrassend veel gekozen, voor mij waren Murray en Nadal de grootste mustpicks. QF tegen elkaar en Murray naar de finale, hopelijk daar winnend van Djoko; al is dat niet eens zo heel relevant aangezien Djoko zo weinig is gekozen.

Er kunnen hier flinke klappen vallen, mooi om te zien.

Over Istomin; die zat rendements technisch wel boven de streep maar paste niet lekker met zijn prijs en is in de uiteindelijke selectie daardoor eruit gevallen. Gaat wel 45 oprapen maar de 90 ook niet zomaar met Muller/Tsonga natuurlijk. Door mijn keus voor Dimitrov/Kyrgios in plaats van een topper kwam ik wel tot veel kleintjes dus dat zal nog wel wat frustratie gaan opleveren.
Reply
#52
Buurs met Murray, Nadal en Federer. Dat snap ik niet helemaal. Dan had ik toch echt voor Djoko/Murray gegaan.
Reply
#53
Maar wat aangeklikt eigenlijk. Murray was net zoals meerdere mensen direct * klik*
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#54
Mooie pot om mee te beginnen...als Djoko wordt uitgeschakeld voor de halve finale is het vandaag
Kei Nishikori





Reply
#55
(29-06-2015, 08:06 AM)_Tampie Wrote: Buurs met Murray, Nadal en Federer. Dat snap ik niet helemaal. Dan had ik toch echt voor Djoko/Murray gegaan.

Ik baal ook van m'n keuze voor Federer 

Ik had eigenlijk maar een kwartier om er serieus naar te kijken.
Had niet genoeg tijd om naar alternatieven te kijken

Djokovic kun je naar mijn mening alleen maar mee verliezen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#56
Djoko was wel een serieuze optie voor mij. Maar de alternatieven hebben een ongeveer gelijke verwachtingswaarde, iets hoger zelfs. Maar zelfs bij een iets lagere vewachtingswaarde had ik voor de alternatieven gegaan denk ik, omdat je met Djoko 1500 punten kan verliezen tegenover 500 winnen.

Murray was een nobrainer, bij Murray/Djoko zou ik voor Pospisil / Dolgo / Ward / Mato zijn gegaan denk.
Dan zullen we zien welke keuze de beste was.
Reply
#57
(29-06-2015, 08:00 AM)_Tampie Wrote: Verrassende keuzes, wordt een heel leuk toernooi. Ik had wel meer Djoko verwacht, en zeker Wawrinka een mooie keus. Hij was naar mijn mening te duur voor zijn graskwaliteiten; al heeft hij met zijn loting een SF spot voor het grijpen.

Federer ook verrassend veel gekozen, voor mij waren Murray en Nadal de grootste mustpicks. QF tegen elkaar en Murray naar de finale, hopelijk daar winnend van Djoko; al is dat niet eens zo heel relevant aangezien Djoko zo weinig is gekozen.

Er kunnen hier flinke klappen vallen, mooi om te zien.

Over Istomin; die zat rendements technisch wel boven de streep maar paste niet lekker met zijn prijs en is in de uiteindelijke selectie daardoor eruit gevallen. Gaat wel 45 oprapen maar de 90 ook niet zomaar met Muller/Tsonga natuurlijk. Door mijn keus voor Dimitrov/Kyrgios in plaats van een topper kwam ik wel tot veel kleintjes dus dat zal nog wel wat frustratie gaan opleveren.

Vond Nadal niet de grootste must-pick. Kan toch van een hard-hitter met een goede dag verliezen, bijv Brown.
En echt maar 20% in de QF dus wat mij betreft echt z'n max. Maar toch wel een lekkere, zo goed als zekere, 360 punten voor 3000 euro.

Ik denk trouwens wel dat het meevalt qua klappen, zeker vergeleken met RG. Hier zal het om honderden punten gaan, ervanuit gaande dat er geen superverrassende SF of zelfs finalist of zelfs winnaar komt. Dus bij een finale Djoko-Fed/Murray. Als Fed wint, doet buurs heel goede zaken, maar ook alleen hij, dus geen gigantische verschuivingen.

En idd bizar van Buurs, zei ik al. Dit doe je volgens mij alleen als je zeker weet dat degene onderin wint en je staat dik bovenaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(29-06-2015, 09:22 AM)_Tampie Wrote: Djoko was wel een serieuze optie voor mij. Maar de alternatieven hebben een ongeveer gelijke verwachtingswaarde, iets hoger zelfs. Maar zelfs bij een iets lagere vewachtingswaarde had ik voor de alternatieven gegaan denk ik, omdat je met Djoko 1500 punten kan verliezen tegenover 500 winnen.

Murray was een nobrainer, bij Murray/Djoko zou ik voor Pospisil / Dolgo / Ward / Mato zijn gegaan denk.
Dan zullen we zien welke keuze de beste was.

Voor mij ook. Uit mijn model kwamen de drie opties Djoko, Wawrinka, alleen maar paupers (uiteraard allemaal met Murray) alle drie binnen 100 punten uit.
Doorslag voor geen Djoko was voor mij dat ik te veel must-picks moest laten liggen en dat het gek is dat ik op RG al over hem twijfelde en hij hier wat mij betreft een stuk minder favoriet is (maar een veel makkelijkere loting heeft).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Djokovic ontloopt weliswaar z'n grootste concurrenten (behalve angstgegner Wawrinka), maar kan op gras van een grotere groep spelers verliezen.
Vorig jaar pakte hij de titel, maar had hij moeite met o.a. Stepanek en Cilic. In dat geval kun je imo ook verliezen van Kohlschreiber, Tomic en Anderson.
Al zullen de laatste twee op het moment komen dat Djokovic zich in het toernooi heeft gespeeld.
Reply
#60
1 nederlaag neemt niet weg dat ie natuurlijk de man van dit seizoen is.
En hij heeft hier al twee keer gewonnen en vaker diep gekomen.
Ook al is gras zijn minste ondergrond, hij is en blijft wel favoriet voor de titel en zeker voor de finale en al helemaal voor de SF.
Als ie nou nog bij gasten als Kyrgios, Gasquet, Nadal, etc. zou zitten, maar van Anderson, Tomic, etc. wordt ie volgens mij niet warm of koud.
Kohli is een vervelende eerste horde, maar over best-of-5 moet dat ook gewoon lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: