The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
#61
Wimbledon is begonnen!

Voor nu Hup: Kyrgios, Kokki, Cilic en Matosevic
Kei Nishikori





Reply
#62
Schwartzman is gewoon kleiner dan Rochus joh, wat een midget!
Reply
#63
Daar gaan we. Hup Kyrgios en Matosevic. Kokk mag er af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Kyrgios heeft een lekker trainingspotje zo.
Matosevic vroege break ingeleverd, helaas. Toch wel fijn als hij even die 45 punten binnen raapt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Verdasco moet Klizan en Sela verslaan voor 90 punten(en daarmee rendabel) maar voorlopig is het allemaal teveel gevraagd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Voor hem is toch een hoop te veel gevraagd dit jaar?
Matosevic prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Verdasco doet het toch prima. Kyrgios winT!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#68
Cilic mag Isner pakken.
Hopelijk drukken Mayer en Matosevic nog even door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Moeizaam bij Djoko?

Die Mato, verliest gewoon derde set Smile

Kokki zo een belangrijke tiebreak. Volgende ronde is makkelijker, dus belangrijk!
Reply
#70
Kokk zo'n jongen die ik zeker had gehad bij een groot team, maar haalde niet de cut bij een kleiner team. Dus graag verliezen.
Matosevic moet verdomme nog een paar keer goed serveren en we hoeven hem niet meer te volgen. Lekkere opvuller voor 45, meer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
geweldige tb van Mayer helaas
Kei Nishikori





Reply
#72
Matosevic leek down and out, breakt dan toch weer naar 2-0 in de 5e, maar wordt meteen terug gebroken, verdomme.

MTF heeft het erover dat het trager dan ooit oogt. Gunstig voor Krentenbol!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Heeft die Djoko dan geen enkel ritme nodig...das toch oneerlijk   Wink
Kei Nishikori





Reply
#74
Verdasco miste in de 4e set 11 bps in 5(vd6) servicegames van Klizan. Krijgt er zelf geen één tegen en verliest dan de tb terwijl hij meerdere keren een mb voorsprong had. Kan allemaal hier. Nu in de 5e set. 

Broady zal het wel even afmaken toch? Speelt die ouwe nu al 2 sets lang weg. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Kokki eraf in drie sets...niet verwacht, slechte keuze dus
Kei Nishikori





Reply
#76
Was ook wel de underdog, maar in 3 vind ik ook verrassend.

Matosevic is zoooo frustrerend. Het gaat om kruimels, zeker als Berrer ook verliest, maar ik kan dat maar moeilijk scheiden.
Gewoon kut dit.

Verlies van Kokki maakt gelukkig wel wat goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Op 5-4 mist ie nog even een 0-30. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#78
Mato gaat gewoon verliezen FU
Reply
#79
(29-06-2015, 03:44 PM)kooltje Wrote: Kokki eraf in drie sets...niet verwacht, slechte keuze dus

was mijn laatste keuze... en dus niet de beste.
Reply
#80
Maar goed, zoals ik al zei een groot team is ook veel frustratie (want veel kneuzen die dit soort acties hebben).
Reply
#81
Klopt, dan krijg je dit, terwijl een paar keer zo'n goedkope jongen naar 45 punten zoveel kan schelen.
Matosevic kan ook niks meer, maar was flink favoriet bij de bookies en als je dan 2-0 in sets voor staat tegen iemand die ook niks kan, en hij is relatief weinig gekozen, is het wel even klote ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
klizan mist bp bij 6-6... dan weet je het wel
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#83
Die Klizan is toch een man van glas? Wanneer zakt ie eens door z'n hoeven dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Klasse Nando. Thiem is de volgende. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#85
Cc week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#86
Die cc heeft zijn geluk en euforie al op gebruikt zo in de eerste uurtjes van het toernooi.

Ebden prima, maar ook NID. De mensen die hem niet hebben, zullen aan het eind van het jaar niet meer in de top 10 staan.

Haas in vorm, mag ie Raonic pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Mooi gevecht tussen de twee mannen die hun laatste Wimbledon spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Heerlijk dat sport 1. Zeker 6/7 kanalen met tennis. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Je bedoeld FOX sports neem ik aan?
Reply
#90
Foutje! Wat jij zegt Kraai. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: