The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
Mooi, Kudla belangrijker omdat daarmee ook Zverev exit is. Maar Baghdatis zit me nog steeds niet lekker tot ie er overmorgen uit gaat. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(01-07-2015, 05:53 PM)centre court Wrote: Was er even tussenuit maar heeft Zverev nou vergeten die set uit te serveren?

Beetje maar....
Pffffffff wat een drol !  FU
Kreeg eerst al setpoint bij 3-5 op service van Kudla en levert dan idd zijn service in op 4-5 en daarna de set in de tiebreak
Reply
Cc-dag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk dat de organisatie ook zo enthousiast is en lekker bijwerkt
Kei Nishikori





Reply
De kleintjes renderen te weinig, dus het is tijd voor de middelgrote jongens om te gaan stunten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat jij zegt ad!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ideeal voor Tsonga vnadaag tegen Ramos. Eerst goed wedstrijdritme op kunnen doen en nu lekker trainingspotje.

Benieuwd of Haase het Murray moeilijk kan maken, is hem wel al eens vaker gelukt.

Verder verwacht ik wel wat van Federer-Querrey en Berdych-Mahut.  
Kei Nishikori





Reply
Belangrijkste jongens vandaag zijn Karlovic, Pospisil en Vesely. De eerste 2 zijn nipt de underdog, Vesely is nipt favoriet. Ik wil er zeker 2 vd 3 door hebben. En Mahut er uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(02-07-2015, 12:07 AM)centre court Wrote: Wat jij zegt ad!

Te beginnen met Mahut en Dolgo vandaag. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(02-07-2015, 08:30 AM)centre court Wrote: Belangrijkste jongens vandaag zijn Karlovic, Pospisil en Vesely. De eerste 2 zijn nipt de underdog, Vesely is nipt favoriet. Ik wil er zeker 2 vd 3 door hebben. En Mahut er uit. 

Karlovic underdog?
Vesely mag voor de verandering eens winnen vandaag. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik vind Karlo ook underdog...en de bookies ook
Kei Nishikori





Reply
Op basis waarvan dan? Ik zeg 60-40 Karlo.

Vandaag trouwens nog een beetje stilte voor de storm. Wat een potten komen er morgen aan: Kyrgios-Raonic, Gasquet-Dimitrov en Kudla-Giraldo. Bij allemaal staat er onwijs veel op het spel. Als er daarvan 2 van de 3 goed vallen, begint het er goed uit te zien. Laat dat dan maar de laatste twee zijn. Volgens mij zijn Gasquet en Kudla daarin ook gewoon duidelijk favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk op basis van de return kwaliteiten van Dolgo
Reply
(02-07-2015, 08:15 AM)kooltje Wrote: Ideeal voor Tsonga vnadaag tegen Ramos. Eerst goed wedstrijdritme op kunnen doen en nu lekker trainingspotje.

Benieuwd of Haase het Murray moeilijk kan maken, is hem wel al eens vaker gelukt.

Verder verwacht ik wel wat van Federer-Querrey en Berdych-Mahut.  

Je vergeet de leukste pot van de dag...Nadal-Brown Cool 
Brown is qua spel de leukste speler om te zien spelen vind ik...neem aan dat hij service-volley gaat spelen op zowel eerste als tweede service en Nadal totaal geen rallies en ritme gaat geven...te hopen dat hij niet te zeer onder de indruk is van het Centre Court...Nadal gaat wel winnen maar moeizaam.
En Haase zal het Murray best lastig maken maar daar blijft het bij.
Reply
Dolgo wordt ook relatief vaak gebroken omdat ie DF slaat of de gekste dingen doet. Dat is tegen Ivo natuurlijk killing want die break je niet zo makkelijk. Dolgo ook niet een echte hitte speler. Gisteren 48 euro gepakt met Unibet (winst mattek sands, watson en vandeweghe) dus ik ga er vandaag voor. Misschien zet ik wel op Coric in
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vind Murray nog erg matig spelen, dus als Haase alles raakt, kan dat nog best spannend worden.
Van Brown verwacht ik weinig, hoe slecht Nadal ook is momenteel.
Nadal kan lekker 5 meter achter de baseline staan om te retourneren en vind het niet eens zo erg dat ie geen ritme krijgt, denk ik.
Misschien pakt Brown een set, maar meer niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(02-07-2015, 10:23 AM)Ad Wim Wrote: Vind Murray nog erg matig spelen, dus als Haase alles raakt, kan dat nog best spannend worden.
Van Brown verwacht ik weinig, hoe slecht Nadal ook is momenteel.
Nadal kan lekker 5 meter achter de baseline staan om te retourneren en vind het niet eens zo erg dat ie geen ritme krijgt, denk ik.
Misschien pakt Brown een set, maar meer niet.

Toch is elke set extra spelen met deze temperaturen een aanslag op je lichaam
Kei Nishikori





Reply
Millman, drol. 
Reply
(02-07-2015, 10:44 AM)kooltje Wrote:
(02-07-2015, 10:23 AM)Ad Wim Wrote: Vind Murray nog erg matig spelen, dus als Haase alles raakt, kan dat nog best spannend worden.
Van Brown verwacht ik weinig, hoe slecht Nadal ook is momenteel.
Nadal kan lekker 5 meter achter de baseline staan om te retourneren en vind het niet eens zo erg dat ie geen ritme krijgt, denk ik.
Misschien pakt Brown een set, maar meer niet.

Toch is elke set extra spelen met deze temperaturen een aanslag op je lichaam

Klopt, maar juist Nadal (en in mindere mate ook Murray) kunnen prima tegen de hitte.
Djokovic heeft daar meer last van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Today

A warm and muggy start and rather cloudy with showery rain spreading to some areas, with a few thundery showers. Becoming drier and brighter later in the day. Another very warm day, not quite as hot as Wednesday.
[*]Tonight
A night with clear periods and light winds. Staying warm and muggy in towns and cities but a bit cooler in the countryside.

23 graden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In de Volkskrant een stuk over dat tennis een perfecte kijksport is, iig veel beter dan dat overschatte wielrennen.
Zo waar!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk dat vandaag winnen:

Vesely
Fognini
Troicki
GOAT

Tsonga
Dolgo
Seppi
Murray

Berdych
Rosol
Monfils
Simon

Gayliciano
Bautista
Groot
Federer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(02-07-2015, 11:32 AM)Ad Wim Wrote: In de Volkskrant een stuk over dat tennis een perfecte kijksport is, iig veel beter dan dat overschatte wielrennen.
Zo waar!

Dat is toch puur een mening. 
Ik ben de gek die overal naar kijkt. Maar snap dat er mensen zijn die wielrennen saai vinden de eerste 195 kilometer van de 200. Maar ook op tennis zijn dingen aan te merken,  met name het vaak voorspelbare verloop met alle toppers die eenvoudig winnen. 
Kei Nishikori





Reply
VK geeft dus ook goede, feitelijke argumenten.
Ik heb altijd al gezegd dat ik tennis de beste kijksport vind (los van de Amerikaanse sporten, maar die zijn nu eenmaal klein hier in NL), ook beter dan voetbal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Momenteel liggen de covers op de banen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(02-07-2015, 11:54 AM)Ad Wim Wrote: VK geeft dus ook goede, feitelijke argumenten.
Ik heb altijd al gezegd dat ik tennis de beste kijksport vind (los van de Amerikaanse sporten, maar die zijn nu eenmaal klein hier in NL), ook beter dan voetbal.

Stuk gelezen op: http://www.volkskrant.nl/media/waarom-is...~a4092477/

Ik ben niet overtuigd...Blijft voor mij een persoonlijk iets. 
Kei Nishikori





Reply
Is ook geen geweldig stuk, maar journalisten zijn altijd slecht in tennis verslaan.
Maar ik vind de grondslag, en de reacties van 'BN'ers' wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben het met je eens Kooltje.
De beleving is echt voor een ieder anders.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Covers off
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Start vertraagd door regen, maar de covers gaan er nu af, dus waarschijnlijk over een kwartier de eerste partij.
Hup Vesely!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: