The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
Lekker Nick! Voor Kyrgios en Gasquet teken ik. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wawrinka al helemaal niet in de problemen geweest.
Maar nogmaals, hoop je hier echt op? Dan is het wel logisch dat je klaagt ja. Dat is hetzelfde als dat ik morgen ga klagen als Djokovic van Tomic wint, omdat ie bij elk eerste bp toeslaat...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goffin prima, maar die was NID, net als Wawrinka. En Gasquet favoriet. Kyrgios wel duidelijk underdog.
Gasquet en Krygios beiden voor eindelijk weer eens een echt goede dag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kyrgios weer zo een drama game...
Evveneens als Dimitrov maar dat komt me beter uit  Smile
Kei Nishikori





Reply
Prima David ! Eusa_clap
Reply
Baghdatis voor 90 punten is prima dus hoeven we niet over te klagen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Allez Richard, nog 1!

Bizar, als je naar de stats kijkt is het gelijkwaardig. Maar het scoreverloop is wel vrij duidelijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoe bedoel je cruciale tb nu, come on Kyrgios!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vamoooos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nice Nick!
Kei Nishikori





Reply
jeetje Gasquet nu ook de break in de derde...Dat gaat wel heel voorspoedig. ziet er niet eens geweldig uit, maar ik zie niet alles van die partij
Kei Nishikori





Reply
Check die stats, totaal gelijkwaardig. Misschien Dimitrov zelfs iets beter. Gasquet gewoon goed op de juiste momenten.
Dimitrov had natuurlijk ook 0 vertrouwen, dat helpt dan niet.

Maar lekker hoor dit, partij van de dag iig goed.
En lekker snel, dus energie gespaard.

Wawrinka ook lekker vlotjes, maar dat was wel verwacht.
Lees wel dat Goffin moeilijk goed was, dus dat wordt nog lastig in de volgende ronde, maar dat is voor later zorg.

Nu Kyrgios nog voor een topdag, met Kudla dan nog als eventuele bonus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat is die Raonic toch matig zeg  Bier
Kei Nishikori





Reply
Tja, ik blijf zeggen dat het geen grasspeler is en heb hem daardoor nooit overwogen, en was Kyrgios voor mji een must-pick.
Mooie 4e ronde daar. Dit rechtvaardigt dan weer opeens het niet nemen van Djokovic. Dure missers hoor anders, 540 punten voor 2855 euro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad jaar
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Pijnlijk dit. Heb Kyrgios weliswaar ook voor de zekerheid, maar dit wordt waarschijnlijk nog slechter dan RG.
Reply
Even schakelen weer. Heerlijk potje Kyrg-Rao. Nu Djo-Tom saaie drollen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Anderson, ontzettende drol

Poeh Poeh 234234324 setpoints later toch maar de set
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Als Wawrinka en Gasquet volgende ronde nou even winnen, kan het echt een leuk toernooi worden en kunnen er flinke tikken uitgedeeld worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Au. Schade beperken, al was dat eigenlijk al het geval.
Reply
Hup Kudla
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Djoko...kan het nog saaier? Sleepy
Wat een verschil met Brown gisteren...
Reply
Lekker Cilic! Lekker Giraldo
Kei Nishikori





Reply
Cilic is zoveel beter he dan Isner. Serveren eigenlijk hetzelfde en Cilic wint elke rally. Maakt amper een ue. Hopelijk gewoon 7-6 7-6 6-4 dit. 

Kudla serveerde bij 6-2 *6-5 voor de 2e set en de beslissing maar is sindsdien helemaal de weg kwijt. Kutzooi. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-07-2015, 02:12 PM)Ad Wim Wrote:
(03-07-2015, 02:03 PM)andre Wrote:
(03-07-2015, 08:55 AM)Ad Wim Wrote: Heeft tot nu toe nauwijks mee gezeten dit toernoo, maar op zich valt de schade nog mee. Bij buurs zit het onwijs mee, maar dat is logisch, CC heeft een paar goede keuzes gemaakt, bij die gekke koploper zit het ook mee en arjen lijkt een goede keus gemaakt te hebben met Djokovic.

Dat zie ik niet. Het gaat zoals het gaat, maar als je het dan hebt over spelers waarbij het meezit zijn het spelers als Kudla, Giraldo, Verdasco en Karlovic. Daarvan heeft Buurs er niet meer dan jij. Bij Ward zit het mee i.v.m. het terugtrekken van Ferrer, maar dat was voor de deadline al bekend. 

Dit klopt sowieso al niet. Buurs had van die 4 voordeel bij Karlovic en Kudla, ik alleen bij Kudla.
En vergeet je Baghdatis, Matosevic, Istomin en in mindere mate Sugita niet even nu, waar buurs allemaal profijt bij had en ik niet?

Als je een kansloze nederlaag van een minkukel als Sugita als pech gaat betitelen, dan snap ik het. 
Bij mij ligt het niet aan pech hoor, ik heb gewoon verkeerde keuzes gemaakt. Bij de bookies stond Dimitrov als favoriet tegen Gasquet, maar wat mij betreft was dat nergens op gebaseerd. Dimitrov is dus een slechte keuze, en het is geen pech dat hij tegen de quotes in verliest.
Reply
(03-07-2015, 04:12 PM)centre court Wrote: Ad jaar

Daar ben ik het dan mee eens, en dat komt door de goede keuzes die hij maakt. Ik vind alleen jammer dat hij dan niet gewoon accepteert dat hij door goede keuzes hoog staat, maar de nadruk legt op pech. Terwijl door het jaar heen de pech en het geluk ongeveer uitmiddelt, dat is een statistische logica.
Reply
Dit is echt weggegeven Marin
Kei Nishikori





Reply
Isner Cilic echt een wedstrijd die morgen verder gaat... 
Reply
Klasse Kudla!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(03-07-2015, 07:15 PM)andre Wrote:
(03-07-2015, 02:12 PM)Ad Wim Wrote:
(03-07-2015, 02:03 PM)andre Wrote:
(03-07-2015, 08:55 AM)Ad Wim Wrote: Heeft tot nu toe nauwijks mee gezeten dit toernoo, maar op zich valt de schade nog mee. Bij buurs zit het onwijs mee, maar dat is logisch, CC heeft een paar goede keuzes gemaakt, bij die gekke koploper zit het ook mee en arjen lijkt een goede keus gemaakt te hebben met Djokovic.

Dat zie ik niet. Het gaat zoals het gaat, maar als je het dan hebt over spelers waarbij het meezit zijn het spelers als Kudla, Giraldo, Verdasco en Karlovic. Daarvan heeft Buurs er niet meer dan jij. Bij Ward zit het mee i.v.m. het terugtrekken van Ferrer, maar dat was voor de deadline al bekend. 

Dit klopt sowieso al niet. Buurs had van die 4 voordeel bij Karlovic en Kudla, ik alleen bij Kudla.
En vergeet je Baghdatis, Matosevic, Istomin en in mindere mate Sugita niet even nu, waar buurs allemaal profijt bij had en ik niet?

Als je een kansloze nederlaag van een minkukel als Sugita als pech gaat betitelen, dan snap ik het. 
Bij mij ligt het niet aan pech hoor, ik heb gewoon verkeerde keuzes gemaakt. Bij de bookies stond Dimitrov als favoriet tegen Gasquet, maar wat mij betreft was dat nergens op gebaseerd. Dimitrov is dus een slechte keuze, en het is geen pech dat hij tegen de quotes in verliest.

Nu reageer je alleen op Sugita, die ik al in mindere mate noemde. De rest laat je achterwege. Jammer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: