The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bastad / Bogota / Umag
#1
De db is open! Q's volgen later. Succes met de teams.
Reply
#2
Umag is ook 250 toch? Staat dan verkeerd bij ftm. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Klopt is inmiddels aangepast.
Reply
#4
Leuk dat er eens weinig gespeeld is op de deadline.
Ook nog post-DC, dus kan best interessant worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Q's in Bastad zijn geplaatst:
http://www.atpworldtour.com/en/scores/cu.../316/draws
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Allez Monfils en Bautista!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Oh iedereen met karlo...kan die het tegenwoordig twee weken achter elkaar? 
Kei Nishikori





Reply
#8
Hoop verschillen toch.
Veel mensen in de top gaan voor kleine paupers, waar ik voor de wat grotere jongens ga.
Hup grote jongens!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
(20-07-2015, 10:03 PM)kooltje Wrote: Oh iedereen met karlo...kan die het tegenwoordig twee weken achter elkaar? 

Met een bye hoeft ie misschien donderdag pas weer en eitje in de 1e ronde. En dit is toch wel een beetje zijn toernooi met een overwinning en finale de laatste 2 jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Mooi team Ad Wim! 
Reply
#11
(21-07-2015, 12:09 AM)andre Wrote: Mooi team Ad Wim! 
Niet gedacht, maar hij gaat voor een klein team 
Kei Nishikori





Reply
#12
En dan had ik Goffin eigenlijk ook nog willen hebben. 
Hopelijk heb ik de juiste grote jongens en gaan niet opeens jongens als Monaco, Robredo, Mannarino en Seppi weer presteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Fijn dat Umag 250 blijkt te zijn. Enkel uitslagen gecheckt en niet meer naar mn team gekeken. Nu gaat het nergens om, aangezien ik voor plek 70 ga, maar wel slordig zo in de zomer wanneer mensen juist amper tijd hebben. Iets met huiswerk en verstand zal wel het antwoord zijn en dat is ook deels waar.
Reply
#14
(21-07-2015, 08:07 AM)kooltje Wrote:
(21-07-2015, 12:09 AM)andre Wrote: Mooi team Ad Wim! 
Niet gedacht, maar hij gaat voor een klein team 

Zverev, Berrer, Ramos, Gulbis, Carreno, Groth, Ebden, Lajovic, Baghdatis, Coric stonden allemaal op m'n lijstje, en een of meerderen hiervan zullen ook wel ver komen, maar ze zijn ook te onzeker om erop te kunnen bouwen. Volgens mij mis ik weinig kleintjes die op voorhand echt ver kunnen komen.
Monfils en Bautista hebben geen fantastisch seizoen, maar wel de kwaliteit en loting om de finale te halen. Geen DC gespeeld en best aardig in vorm ook. En vanaf de SF worden de punten pas echt verdeeld in zo'n toernooi. Bautista is nu nog maar 1400 en toen ie nog 2000 kostte, werd ie al vaak gekozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad is er 24 uur mee bezig geweest
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Ad, alvast gefeliciteerd met de weekwinst!  Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#17
Ik heb wat goedkope gokjes ingebouwd met Ymer, PHM en Millman 
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Troeven zijn Gulbis, Groth, Lajovic, Berrer, Tomic, Monaco, Bellucci en Falla. 

Ik moet uitkijken voor Bagh, Gimeno, Marchenko, Ito, Sugita en Bedene. Voornamelijke kleine rukkers dus. Belangrijk dat die hooguit 1 potje winnen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
PHM mist 4/5 sp...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Ben ik niet meer je rivaal?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
(21-07-2015, 01:24 PM)Ad Wim Wrote: Ben ik niet meer je rivaal?

Jazeker wel. Maar zowel Bautista als Monfils weinig gekozen in de top 10. Daar baseerde ik m'n uitspraken op. En ik snap ook wel dat Monfils me meer pijn kan doen dan fucking Marchenko oid. Ging puur om de aantallen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
(21-07-2015, 01:06 PM)buurs Wrote: PHM mist 4/5 sp...

raakt er ook twee...zeurpiet
Kei Nishikori





Reply
#23
Zverev pielt zich eruit. Overleefde net bps en wint nu de set.

PHM mooie keus, ik durfde het niet aan en ben voor Almagro gegaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
De Buursweek is nu al weer volledig in de maak. Reister mist op 4-4 2e set 4 bps voor de beslissing en pakt vervolgens geen game meer. En PHM verslaat verrassend Chardy. Dat laatste is overigens prima voor Gulbis. Die heeft weer eens een droomloting, Ilhan/PHM/Robredo voor een HF plek. Maar hij zal het wel weer verkloten. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#25
Dat dus.

Maar ik moet me toch op mijn eigen spelers richten deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Gulbis kan natuurlijk ook opeens weer tennissen. Begint frustrerend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Mijn eerste speler in actie: Bellucci.
Eens kijken hoe het met de buurs-week zit. Als Ymer dit wint, weten we genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Gulbis gaat hier gewoon het toernooi winnen !  wat speelt die man goed zeg
Reply
#29
Klasse Gulbis...dat geeft hoop!

Hup Ymer! 
Kei Nishikori





Reply
#30
Gulbus inderdaad een groot gevaar, voor de rest ben ik niet zo bang. 
Reply


Forum Jump: