The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal (TMS)
#1
De DB is open, succes met de teams. De Q's komen er later nog bij.
Reply
#2
Oei. Dit is weer van een iets andere orde dan de laatste weken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Ja! Dit slaat ten minste ergens op. De afgelopen maand is geen managen te noemen. Leuke draw. 
Reply
#4
Omdat? Afgelopen week was moeilijker en meer managen dan dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Hier kun je natuurlijk alle kanten mee op. Djokovic met een grote kans als winnaar, maar niet zo veel mee te verdienen. Murray die afgelopen week snel verloor, maar het 2e toernooi van een serie meestal veel beter is. Subtoppers die onzeker en redelijk duur zijn, maar ook kunnen verrassen. En mindere spelers die niet veel kosten, maar waarschijnlijk ook niet heel ver komen.
Reply
#6
(08-08-2015, 07:16 PM)Ad Wim Wrote: Omdat? Afgelopen week was moeilijker en meer managen dan dit.

Dit een week is dat de grote jongens er zijn en dat echt iedereen er voor gaat. Het andere is gokken wie er eventueel gaat tanken. Jij mag denken dat je het geweldig doet met Kohlschreiber afgelopen week. In mijn ogen puur geluk. De week ervoor had ik hem en raakt hij geen pepernoot.
Reply
#7
Compleet subjectief. Net alsof ze er deze week niet voor gingen. Heb je ze gesproken?
Het gaat juist om deze weken omdat ze onvoorspelbaar zijn. Dat Djoko volgende week gaat winnen kan m'n oma nog voorspellen. Afgelopen week was het veel moeilijker te voorspellen en dus in mijn ogen veel meer managen. Plus twee toernooien van verschillende waarden en grootte. Eentje wel wat gespeeld, andere niet, wat voor tactiek kies je dan, etc. Blijf jij maar denken dat het gokken is. Wel heel opvallend dan dat in de top 25 van de week 4 uit de top 5 algemeen staan. Of staan die ook allemaal door geluk zo hoog?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad en CC staan in ieder geval hoog omdat ze er dag en nacht mee bezig zijn  Eusa_clap
Al is het een knappe prestatie van je ad.
Ik speel nu voor derde jaar mee, maar heb jou nog nooit zo hoog zien staan. Je was nog niet eens op de eerste bladzijde te vinden.
Reply
#9
Ook dat klopt al niet. Goede posts man, ga zo door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Murray en een hoop verrassende namen! Zin in. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Geen Djokovic in de top 6.
Kon ook eigenlijk niet, want dan moest je Murray laten liggen, die duidelijk favoriet is voor de finale met een vermoeide Nishikori en een matige Nadal.
Djoko zal wel winnen, maar vorig jaar werd hier zijn terugslag ingezet, dat risico kun je niet lopen. Heeft al zoveel gespeeld dit jaar.

Verder een leuke week, want de opvulling heeft veel verschillende teams opgeleverd.
Heel veel mensen voor onzekere subtoppers gegaan. Ik eigenlijk alleen voor Tsonga en voor de rest opgevuld met qualis.
Hup Murray, Tsonga, en bijna alle qualis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Buurs gaat vol voor een vroege exit van Murray. Dat zal ook wel gebeuren dus. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
(10-08-2015, 10:09 AM)centre court Wrote: Buurs gaat vol voor een vroege exit van Murray. Dat zal ook wel gebeuren dus. 

Ik verwacht niet dat hij heel ver komt.

Ik denk kwart, maar aangezien jij en Ad hem hebben zal hij wel winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Onbegrijpelijk. Als je geen Djokovic hebt, moet je Murray hebben imo.
Zo duidelijk de favoriet voor de finale, en die 600 punten kun je dan niet missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Snelle analyse van de top 6 leert mij:

- Weinig Murray: gae, buurs en arjen missen hem.
- Weinig Nadal: gae en arjen hebben hem niet. Vond die twee beiden absolute must-picks in een team zonder Djoko.
- Nauwelijks qualis, terwijl er voor mij echt veel interessante jongens tussen zitten. Misschien vanochtend niet meer gekeken?
- Voor de rest redelijk gelijkwaardig en heeft de een Tsonga, waar de ander Raonic heeft bijv.
Ik heb Tsonga puur genomen door zijn goede prestaties in het verleden hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Ik vind de favorietenstatus voor de finale voor Murray enigszins overdreven, zeker na vorige week.

Toch nog 38x Anderson (4x in de top6) na z'n dramatische optreden vorige week en 12-0 achterstand tegen Berdych... slecht huiswerk.
Reply
#17
(10-08-2015, 10:18 AM)Ad Wim Wrote: Snelle analyse van de top 6 leert mij:

- Weinig Murray: gae, buurs en arjen missen hem.
- Weinig Nadal: gae en arjen hebben hem niet. Vond die twee beiden absolute must-picks in een team zonder Djoko.
- Nauwelijks qualis, terwijl er voor mij echt veel interessante jongens tussen zitten. Misschien vanochtend niet meer gekeken?
- Voor de rest redelijk gelijkwaardig en heeft de een Tsonga, waar de ander Raonic heeft bijv.
Ik heb Tsonga puur genomen door zijn goede prestaties in het verleden hier.

Wat zie jij in de Q's dan? Verwacht je dat ze allemaal gaan winnen (muv Kudla-Young die tegen elkaar spelen) ?
Reply
#18
(10-08-2015, 10:19 AM)NickHop27 Wrote: Ik vind de favorietenstatus voor de finale voor Murray enigszins overdreven, zeker na vorige week.

Toch nog 38x Anderson (4x in de top6) na z'n dramatische optreden vorige week en 12-0 achterstand tegen Berdych... slecht huiswerk.

ik heb anderson gekozen, omdat hij zich de laatste maanden enorm heeft verbeterd. Vooral z'n netspel.
Berdych verloor daarentegen dik op wimbledon en heeft sindsdien niet meer gespeeld.
Ik heb veel confrontaties tussen Berdych en Anderson gezien en het scheelde altijd weinig.
Ik denk dat Anderson 45% kans heeft.

mijn keuze is dus gebaseerd op kennis ipv huiswerk. we zullen zien  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
(10-08-2015, 10:16 AM)Ad Wim Wrote: Onbegrijpelijk. Als je geen Djokovic hebt, moet je Murray hebben imo.
Zo duidelijk de favoriet voor de finale, en die 600 punten kun je dan niet missen.


als je een week geleden van Gabashvilli verliest kan je in mijn ogen ook van Monfils, Tsonga/Cilic en Nadal/Nishikori verliezen. Ik vond hem te onzeker, dus hopen op een vroege exit.
Reply
#20
Djoko vond ik te duur. Daarom Murray. Die nederlaag van vorige week kan ik wel doorheen kijken. Favoriet voor de finale voor mij. 
Verder redelijk evenwichtig met flinke verschillen. Ik ga bijv voor Johnson ipv Querrey, voor Kudla ipv Young En Dolgo ipv Sock. 

Tsonga kan mij pijn doen maar die gaat toch zonder ritme niet winnen van Coric, RBA én Cilic?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
En die q's hebben in het algemeen een lastige 1e ronde. Kudla en Young tegen elkaar (50:50), Dolgo tegen Dimitrov (35%), Gulbis tegen Thiem (35%), Lu tegen Pospisil (30%), Chung tegen L. Mayer (50%), Youzhny tegen Troicki (35%). Vind ik niet genoeg, zeker omdat ze ook niet zo snel een QF halen.
Reply
#22
(10-08-2015, 10:26 AM)buurs Wrote:
(10-08-2015, 10:19 AM)NickHop27 Wrote: Ik vind de favorietenstatus voor de finale voor Murray enigszins overdreven, zeker na vorige week.

Toch nog 38x Anderson (4x in de top6) na z'n dramatische optreden vorige week en 12-0 achterstand tegen Berdych... slecht huiswerk.

ik heb anderson gekozen, omdat hij zich de laatste maanden enorm heeft verbeterd. Vooral z'n netspel.
Berdych verloor daarentegen dik op wimbledon en heeft sindsdien niet meer gespeeld.
Ik heb veel confrontaties tussen Berdych en Anderson gezien en het scheelde altijd weinig.
Ik denk dat Anderson 45% kans heeft.

mijn keuze is dus gebaseerd op kennis ipv huiswerk. we zullen zien  Wink

Zoveel sets heeft Anderson anders niet gewonnen op hardcourt (1 om precies te zijn).
Ook tel ik niet heel veel spannende partijen, maar dat Anderson zichzelf heeft verbeterd is zeker waar.
Een h2h van 12-0 is toch wel een belangrijke factor vind ik, maar we zullen het inderdaad zien als het er al van komt.
Zowel Anderson als Berdych kunnen zomaar eerder verliezen.
Reply
#23
Berdych is zo vast als een huis dit seizoen. Als hij in het 2e of 3e kwart was, had ik hem zeker gekozen.
Reply
#24
(10-08-2015, 10:27 AM)GAE Wrote:
(10-08-2015, 10:16 AM)Ad Wim Wrote: Onbegrijpelijk. Als je geen Djokovic hebt, moet je Murray hebben imo.
Zo duidelijk de favoriet voor de finale, en die 600 punten kun je dan niet missen.


als je een week geleden van Gabashvilli verliest kan je in mijn ogen ook van Monfils, Tsonga/Cilic en Nadal/Nishikori verliezen. Ik vond hem te onzeker, dus hopen op een vroege exit.

Ik hecht niet zoveel waarde aan zo'n opwarmtoernooi, eerste toernooi op HC in maanden.
Liever dat ie zoiets vorige week heeft dan deze week. Bovendien heeft hij echt een eitje tot de SF, weinig echt gevaarlijke jongens die op een dag hem kunnen overpoweren, zoals Wawrinka, Berdych, Isner, Raonic. En dan heeft ie ook nog een uitstekend record hier. Voor mij geen twijfel over.
Hij is iig een stuk zekerder en constanter dan de jongens eronder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
(10-08-2015, 10:38 AM)andre Wrote: Berdych is zo vast als een huis dit seizoen. Als hij in het 2e of 3e kwart was, had ik hem zeker gekozen.

Niet de laatste maanden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Wat een spanning! Heeft Ad een baan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#27
(10-08-2015, 10:20 AM)NickHop27 Wrote:
(10-08-2015, 10:18 AM)Ad Wim Wrote: Snelle analyse van de top 6 leert mij:

- Weinig Murray: gae, buurs en arjen missen hem.
- Weinig Nadal: gae en arjen hebben hem niet. Vond die twee beiden absolute must-picks in een team zonder Djoko.
- Nauwelijks qualis, terwijl er voor mij echt veel interessante jongens tussen zitten. Misschien vanochtend niet meer gekeken?
- Voor de rest redelijk gelijkwaardig en heeft de een Tsonga, waar de ander Raonic heeft bijv.
Ik heb Tsonga puur genomen door zijn goede prestaties in het verleden hier.

Wat zie jij in de Q's dan? Verwacht je dat ze allemaal gaan winnen (muv Kudla-Young die tegen elkaar spelen) ?

Nee, ik heb er zelfs niet 1 als favoriet. Maar gezien hun prijs en dat zij al wat ritme hebben op deze banen, zijn ze allemaal interessant wat mij betreft.
Bovendien heeft geen een er een onmogelijke tweede ronde.

Zeker Gulbis, want ik verwacht dat Thiem tankt of niet komt opdagen.
Dimitrov is natuurlijk ook helemaal niks, en heeft last van z'n schouder, dus gaf Dolgo 40% en dan is ie ook gewoon rendabel bij mij voor die 670.
Young-Kudla 50-50, maar Young staat volgens mij iets van 10-1 voor in H2H. En Young in vorm ook gewoon een gevaarlijke jongen voor een eerste HC-partij van Berdych.
Mayer is zo onzeker als wat op HC, dus Chung geef ik echt 40% daar.
Youzhny was de grootste twijfel, door zijn dramajaar, maar die won twee nette quali-potjes en Troicki verloor vorige week direct.

Kortom, allemaal meer dan 35% kans en dan is het voor die prijs interessant. Bovendien mis ik nu weinig dat ik echt nog wilde hebben, eigenlijk alleen Stakh, maar die paste op geen manier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Kudla bij Unibet favoriet tegen Young. Ik ben het met ze eens. Oa Ad Buurs en Gae gaan bewust voor Young. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Echt 50-50 voor mij. Kudla is iets beter in vorm de laatste maanden, maar dit is Young's seizoen en hij was in het voorjaar al heel goed op US HC.
En hij staat dus echt 6-1 voor in H2H en heeft een hogere top wat mij betreft. denk ook dat Young Berdych eerder pakt dan Kudla.
Maar waarschijnlijk gaat het dus om kruimels.

Ik word trouwens in de SC gewoon 1e, zelfs bij winst Djokovic.
Dat is niet vaak zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
GVD, vergeten, wat een kutzooi.  Doh
Reply


Forum Jump: