The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati (TMS)
#1
De database is geopend, succes allen! Qualifiers worden later toegevoegd.
Reply
#2
Kijk, deze week is nou echt lastig en dus leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Succes kerel  Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Succes adje! Je kan het Wink
Reply
#5
Hij heeft nog de hele nacht om te puzzelen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#6
Nishikori heeft zich teruggetrokken.
Reply
#7
Tactiek in weken niet zo easy geweest. Slechts over details moeten nadenken. 

Lu en Kudla ipv Kohl bijv. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
Deze week maar eens voor de buurs-methode gekozen.
Wilde eigenlijk Federer, want vind hem eigenlijk nipt topfavoriet, maar het is me iets te onzeker allemaal.
En er is wel echt weer een hoop te kiezen, zeker met al gespeelde partijen.
Met pijn in het hart, en tegen m'n gevoel in. Gebeurt niet vaak.
Dus ja, een laf team deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Buurs toch weer geen Murray, hoe is het toch mogelijk?
Dat doe je alleen als je wilt gokken/forceren.
Berdych is een prima keus, maar Murray moet je gewoon hebben voor dat geld. Ook al gaat ie zich sparen. Met die loting is SF wel heel aannemelijk, en dan is ie al rendabel.

Verder geen heel boeiende week, helaas. Tsonga moet er zsm uit. Interessante keuze, maar zag dat ie echt nooit iets gepresteerd heeft hier. Maar 90 punten haalt ie wel.
Isner en Nadal mogen er ook uit, en Kudla moet van Pospisil winnen. En Berdych mag weer falen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Isner meest gekozen?? 
Volgens mij is die helemaal gesloopt toch na 3 zware weken .... Huh
Reply
#11
(17-08-2015, 10:11 AM)Ad Wim Wrote: Buurs toch weer geen Murray, hoe is het toch mogelijk?
Dat doe je alleen als je wilt gokken/forceren.
Berdych is een prima keus, maar Murray moet je gewoon hebben voor dat geld. Ook al gaat ie zich sparen. Met die loting is SF wel heel aannemelijk, en dan is ie al rendabel.

Verder geen heel boeiende week, helaas. Tsonga moet er zsm uit. Interessante keuze, maar zag dat ie echt nooit iets gepresteerd heeft hier. Maar 90 punten haalt ie wel.
Isner en Nadal mogen er ook uit, en Kudla moet van Pospisil winnen. En Berdych mag weer falen.

Ik probeer inderdaad te forceren en gok op max een halve finale van Murray.

Helaas trekt Nishi zich voor de deadline terug.

Ik heb m'n volledige team gericht op een afmelding/vroege uitschakeling van Djoko en Nishi...
Daarom geen ruimte voor Murray.

Ik heb als laatste Berdych erin gegooid voor oa Karlo/Kwerrie en Boredo.

Hopelijk haalt Berdych iig de halve finale.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Berdych en Nadal als troeven, lijkt me een mooie finale.
Reply
#13
Net zoals ik vorige week juist Murray wilde, liet ik hem deze keer graag links liggen. Vorige week zit je met die wanprestatie in Washington in het achterhoofd en prompt wint hij het toernooi. Ik hoop nu dus op een vroege uitschakeling, kan zo maar. Opnieuw finale kan ook, dat zou pijnlijk zijn. Van Federer kun je ook niet op aan na een aantal weken rust, dus Nadal daar gekozen die hopelijk weer wat meer kan dan vorige week.

Berdych gekozen in plaats van Isner, komt helemaal door de afmelding van Nishi en lijkt me een logische keuze. Hopelijk haalt hij de SF en misschien zelfs meer als Djoko het geen twee weken kan. Maar vermoedelijk pakt Djoko gewoon de titel, ik zou er vrede mee hebben.
Reply
#14
Op zich heeft Berdych het wel in zich om de finale te halen. Hij heeft de kwaliteit en ik verwacht niet veel van Djokovic deze week.
Maar hij is wel echt dolende de laatste maanden, dus het zal van ver moeten komen. Maar van jou snap ik het, leuke keus.

De draw was op zich lastig met het zwaartepunt onderin. Van Nishi wist ik wel dat ie zich terug ging trekken en Wawrinka is ook verre van zeker. Dus weinig echt groots te kiezen bovenin.
Uiteindelijk waren de keuzes toch niet al te moeilijk. Gisterenmiddag was het nog kiezen tussen Murray en Federer, maar na zijn winst, was Murray een zekerheid. En zeker toen de qualis geplaatst werden, kon je niet beiden nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
(17-08-2015, 10:49 AM)buurs Wrote:
(17-08-2015, 10:11 AM)Ad Wim Wrote: Buurs toch weer geen Murray, hoe is het toch mogelijk?
Dat doe je alleen als je wilt gokken/forceren.
Berdych is een prima keus, maar Murray moet je gewoon hebben voor dat geld. Ook al gaat ie zich sparen. Met die loting is SF wel heel aannemelijk, en dan is ie al rendabel.

Verder geen heel boeiende week, helaas. Tsonga moet er zsm uit. Interessante keuze, maar zag dat ie echt nooit iets gepresteerd heeft hier. Maar 90 punten haalt ie wel.
Isner en Nadal mogen er ook uit, en Kudla moet van Pospisil winnen. En Berdych mag weer falen.

Ik probeer inderdaad te forceren en gok op max een halve finale van Murray.

Helaas trekt Nishi zich voor de deadline terug.

Ik heb m'n volledige team gericht op een afmelding/vroege uitschakeling van Djoko en Nishi...
Daarom geen ruimte voor Murray.

Ik heb als laatste Berdych erin gegooid voor oa Karlo/Kwerrie en Boredo.

Hopelijk haalt Berdych iig de halve finale.

Als je verwacht dat Djoko en Nishi slecht zijn of niet komen dan wordt Murray toch alleen maar interessanter?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
(17-08-2015, 11:02 AM)_Tampie Wrote: Net zoals ik vorige week juist Murray wilde, liet ik hem deze keer graag links liggen. Vorige week zit je met die wanprestatie in Washington in het achterhoofd en prompt wint hij het toernooi. Ik hoop nu dus op een vroege uitschakeling, kan zo maar. Opnieuw finale kan ook, dat zou pijnlijk zijn. Van Federer kun je ook niet op aan na een aantal weken rust, dus Nadal daar gekozen die hopelijk weer wat meer kan dan vorige week.

Berdych gekozen in plaats van Isner, komt helemaal door de afmelding van Nishi en lijkt me een logische keuze. Hopelijk haalt hij de SF en misschien zelfs meer als Djoko het geen twee weken kan. Maar vermoedelijk pakt Djoko gewoon de titel, ik zou er vrede mee hebben.

Murray toch wel lang rust gehad na Wimbledon en echt heel erg in vorm, eigenlijk degene van wie je het best weet dat ie in vorm is. Ik zou het niet heel gek vinden als ie het inderdaad niet 2 volle weken volhoudt, maar voor dit geld kun je hem bijna niet laten liggen. Rond de US Open is ie ineens een stuk duurder (en 2e geplaatst).
Djokovic matig afgelopen week en van Federer weet je het niet. De rest daaronder is of niet fit (Nishi, Waw), of erg uit vorm (Berdych).
Vergeet niet dat Berdych vorige week van Young verloor en al 3 maanden niet echt meer presteert. Vind ik hem toch te duur voor.

Federer al 6x gewonnen hier, toch wel een beetje zijn toernooi. Dus ik denk dat hij wint (tegen Nadal wordt het echt 6-4 6-2).
Maar dat dacht ik vorige week van Djoko ook. En het is te riskant en de alternatieven waren te interessant.
Maar zat erg dichtbij om Federer te nemen. Opvallend dat niemand uit de top 10 hem heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
For the record, het was voor mij Federer of: Chardy, Kohl, Kudla, Klizan, Tomic, Mahut, Kyrgios, Sock, Dolgo, Dimitrov.
In mijn schema kwamen deze alternatieven op 50 punten in verwachtingswaarde meer uit.
En reëel kwam ik op iets van 500 punten. Daar moet Federer dus de finale voor halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(17-08-2015, 11:07 AM)centre court Wrote:
(17-08-2015, 10:49 AM)buurs Wrote:
(17-08-2015, 10:11 AM)Ad Wim Wrote: Buurs toch weer geen Murray, hoe is het toch mogelijk?
Dat doe je alleen als je wilt gokken/forceren.
Berdych is een prima keus, maar Murray moet je gewoon hebben voor dat geld. Ook al gaat ie zich sparen. Met die loting is SF wel heel aannemelijk, en dan is ie al rendabel.

Verder geen heel boeiende week, helaas. Tsonga moet er zsm uit. Interessante keuze, maar zag dat ie echt nooit iets gepresteerd heeft hier. Maar 90 punten haalt ie wel.
Isner en Nadal mogen er ook uit, en Kudla moet van Pospisil winnen. En Berdych mag weer falen.

Ik probeer inderdaad te forceren en gok op max een halve finale van Murray.

Helaas trekt Nishi zich voor de deadline terug.

Ik heb m'n volledige team gericht op een afmelding/vroege uitschakeling van Djoko en Nishi...
Daarom geen ruimte voor Murray.

Ik heb als laatste Berdych erin gegooid voor oa Karlo/Kwerrie en Boredo.

Hopelijk haalt Berdych iig de halve finale.

Als je verwacht dat Djoko en Nishi slecht zijn of niet komen dan wordt Murray toch alleen maar interessanter?

Juist, of Federer.
Wederom een vage redenatie.
En jammer dat ie niet die alternatieven heeft genomen, hoe kom je bij Robredo, en in mindere mate Karlo en Querrey?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Murray en Federer beiden nemen was voor mij sowieso geen optie, voor die prijs is een SF niet voldoende. Een zoals gezegd heb ik in beiden geen groot vertrouwen en dus voor de kleinere jongens gegaan. Hopelijk heb ik daar de finalist bij zitten.

Best een laf team natuurlijk, met allemaal kleine jongens zodat je nooit veel kan verliezen.
Reply
#20
Ja, tenzij je dus voor hun gezamenlijke prijs de zekere toernooiwinnaar hebt.
maar daarvoor is het niet zeker genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ben je aan het doen, Kohl?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(17-08-2015, 05:49 PM)Ad Wim Wrote: Ben je aan het doen, Kohl?

Hetzelfde als een week of 4 geleden?
Reply
#23
Hij verloor dit jaar al eens van sousa...

Fish gaat opweg naar een zege! 
Kei Nishikori





Reply
#24
Niet hetzelfde als 2 weken geleden.
Was ook dik favoriet en heeft het hier eerder goed gedaan.
Was er ook niet zo zeker van, maar van Sousa op HC verliezen is niet best.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Set, lekker!

Die Troicki is ook lekker in vorm...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Ik ga maar eens niet zoveel klagen deze week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Nou vooruit dan, 1x. Kut Sousa!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Ad heeft Kohl, dus ik maak me niet druk  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#29
Dan juich ik te vroeg dus! 
Ad heeft deze week Kohl? Dan wint Kohl! 
Reply
#30
Thanks for nothing, kut Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: