The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#1
Alvast de voorpret opstarten?

Met Federer als 3e geplaatst kan het heel interessant worden.
Djokovic nog wel topfavoriet, denk ik, maar niet in topvorm en 2x in de finale verloren van concurrenten.
Federer en Murray in topvorm, Nishikori als leuke uitdager in goede vorm. US Open toch vaak verschillende winnaars de laatste jaren, geen duidelijke dominantie.

Mooiste voor FTM zou zijn als Federer bij Djoko zou zitten.
Anders vrees ik dat het saai wordt. Maar misschien moet ik dat juist wel koesteren...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Wordt Fed nu niet 2de geplaatst?
Reply
#3
Federer is tweede geplaatst, en dus was z'n toernooizege extra belangrijk, waardoor hij Djokovic niet in de halve finale kan treffen.
In een best-of-5 loopt zo'n partij toch anders dan gisteren...
Reply
#4
De topper zonder Murray aan z'n kant zal interessant worden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
(24-08-2015, 12:43 PM)Kraai Wrote: Wordt Fed nu niet 2de geplaatst?

Ja klopt, bleek een heel ingewikkelde rekensom, maar ik dacht dat ie het sowieso niet meer kon halen.
Het blijft dan nog steeds belangrijk voor FTM, want je kunt waarschijnlijk niet Djoko plus een van de andere twee nemen en zelfs Federer en Murray samen betekent al dat je een hoop moet laten liggen.
Het wordt dan leuk als Federer en Murray bij elkaar zitten in de helft, dan heb je volgens mij de meeste interessante scenario's.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Djokovic sinds 2007 telkens minimaal halve finale gehaald (5 finales), dat is echt heel knap, maar slechts 1x gewonnen, dat is dan weer weinig.
En voor dit geld moet ie wel winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Gaat weer hard in de kwalificaties...Alleen Bertens nog over
Kei Nishikori





Reply
#8
Nadal Coric en Murray Kyrgios in de 1e ronde. Popcorn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Toploting voor een leuke FTM-week: Djoko supereasy, want bij Nadal en Ferrer en Nishi.
Dus die wordt nu heel interessant, maar superduur.
Murray erg lastig met tricky eerste ronde en Wawrinka. Dus die is verre van een zekerheid zo, ook leuk.
Federer bij tricky Isner en Berdych, maar op zich prima loting.
Nishi heeft het easy met Ferrer en Simon, dus die wordt heel interessant zo. Maar hoe fit is ie?

Succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Loting is ingevoerd, db is open. Q's volgen zodra ze in het schema staan.
Reply
#11
Klasse hoor, weer lekker snel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Op papier heeft Federer trouwens wel echt een lastige loting in de eerste rondes.
1e ronde de hoogtse ongeplaatste speler, dan Baghdatis die tricky kan zijn, dan Kohlschreiber die een reus kan doden, dan Isner/Karlovic waar je liever niet tegen speelt.
Maar uiteraard tikt ie die gewoon allemaal van de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Mooie loting om een gok te wagen en 1.000 punten in te lopen of te verliezen!
Reply
#14
(28-08-2015, 03:33 PM)Ad Wim Wrote: Op papier heeft Federer trouwens wel echt een lastige loting in de eerste rondes.
1e ronde de hoogtse ongeplaatste speler, dan Baghdatis die tricky kan zijn, dan Kohlschreiber die een reus kan doden, dan Isner/Karlovic waar je liever niet tegen speelt.
Maar uiteraard tikt ie die gewoon allemaal van de baan.

Dit is echt zo een bericht dat je achteraf kan zeggen...zie je dat ik zei dat Federer makkelijk doorloopt naar halve finale...maar bij uitschakeling zie je dat ik zei dat hij het lastig ging krijgen. 

Pracht loting... Benieuwd wie hier goed presteert met ftm 
Kei Nishikori





Reply
#15
Beetje zand in de ogen strooien, kolemans.

Ben ook erg benieuwd naar de keuzes. Ik ben er, op een paar kleine beslissingen na, wel uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Bij mij geen Djokovic
Ik ga eens voor Murray en Federer, denk toch dat dit de halve finale wordt en de winnaar van de US Open zit erbij, maar welke van de twee...
En daarna nog 2 opvullers uit het bovenste gedeelte. Twee spelrs die veelal goed presteren daar. Cilic en Bautista Agut maar.

Ik weet niet hoe dit uitpakt, maar wel leuk uit te proberen in een jaar waarin het algemeen klassement niet telt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#17
Ik uiteraard ook geen Djokovic.
Ik denk dat de combinatie Federer-Nishi de beste is in mijn positie, om misschien zelfs überhaupt. Daarnaast nog wat interessante dark horses als Tsonga en Gasquet, en voor de rest opgevuld met kleintjes.

Ben heel benieuwd. Dit is een van de laatste toernooien waar ik het nog goed kan verkloten.
Vorig jaar gebeurde het hier, en bij RG ging het ook verre van goed, dus ik ben heel benieuwd hoe het er over twee weken voor staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ad heeft Nishikori. De man die twijfelt over zijn deelname Wink 
En dan sta je eerste...
Reply
#19
Wow, wat een verschillen toch nog. Had niet verwacht dat buurs nu al zou forceren, en de combi Federer-Nishi is zeer zeldzaam. Ben benieuwd of dat komt doordat mensen willen forceren of er geen heil in zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
(30-08-2015, 10:02 PM)maartendinkelman Wrote: Ad heeft Nishikori. De man die twijfelt over zijn deelname Wink 
En dan sta je eerste...

Heb je hem weer eens persoonlijk gesproken, kenner?
En vorig jaar dacht ie van tevoren dat ie geen partij zou winnen...

Is natuurlijk gewoon veruit de favoriet voor de SF, is in vorm en heeft laten zien hier Djokovic te kunnen verslaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Succes tegen Paire Wink 
Reply
#22
Federer of Murray was de belangrijkste afweging. Toch maar weer voor de GOAT. 
Ik ga voor een groepje subtoppers ipv Nishi. Is imo geen jongen voor een GS. Daar is z'n fysiek te onzeker voor. Us open vorig jaar lijkt een incident te zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Succes Ad!

Nishi lijkt me vooraf niet verstandig, maar zal in dit Ad jaar wel weer de finale halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
Ik heb Murray eigenlijk nooit overwogen. Niet eens vanwege Kyrgios, want die is de weg kwijt, maar meer vanwege Wawrinka en dat ik hem echt de underdog vind tegen Federer.
Murray was niet eens in echt goede vorm in Montreal, Federer wel echt in Cincy.
Djokovic is favoriet, maar Federer niet ver daaronder. Vandaar dat Federer voor mij een zekerheid was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Nishikori was voor mij niet per se een zekerheid, ook gezien zijn prijs, maar door het gebrek aan goede alternatieven was het voor mij een weloverwogen keuze. Ik mis nu eigenlijk alleen Johnson, Mathieu (kwam helaas niet uit), Querrey en een paar onzeker kleintjes. Dan kom je niet aan die 6000 en eindig je met een hele hoop paupers waar je niet van op aan kan.
Dan ga ik liever voor de grotere jongen, dat ging vorige week ook goed, maar zeker op een GS. En zijn loting is wel zo eenvoudig, dat hij ook niet op 100% de SF kan halen. En als ie dan weinig energie hoeft te verspillen, wil ik het nog wel zien tegen Djokovic op deze baan. Het is fysiek altijd een risico met hem, maar het gaat nu exact hetzelfde als vorig jaar, dus daar houd ik me maar aan vast.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Had hele tijd federer in mijn team, maar moet toch 1000 punten goedmaken, dus maar de switch naar murray gemakt, omdat ik er vanuit ging dat jij federer ging spelen. Nishikori had ik niet verwacht. Ik gok juist met tsonga en monfils op een early exit van Nishikori, maar die Fransen zijn ook niet te vertrouwen.
Reply
#27
Nishi withdrawals of US open with knee injury!
Reply
#28
(30-08-2015, 10:22 PM)GAE Wrote: Had hele tijd federer in mijn team, maar moet toch 1000 punten goedmaken, dus maar de switch naar murray gemakt, omdat ik er vanuit ging dat jij federer ging spelen. Nishikori had ik niet verwacht. Ik gok juist met tsonga en monfils op een early exit van Nishikori, maar die Fransen zijn ook niet te vertrouwen.

Dat snap ik ook, en dat is buurs' gedachte ook geweest, denk ik.
Federer is de 'veilige' keuze, Murray de opportunistische.
Wordt iig een vrij belangrijk potje, mocht het die SF worden.

Ik zat ook te denken om Nishi niet te nemen, omdat ik zeker wist dat buurs hem niet zou hebben, dus puur verdedigend. Maar dan zou ik niet achter mijn team staan. Dan maar liever op mijn eigen manier, die ik het hele jaar al gebruik: een mix tussen grote en kleine jongens, ten onder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Het wordt iig echt een leuke US Open om te volgen. Nishikori is belangrijk, maar uiteindelijk gaat het meer om Murray/Federer. Mijn twee naaste belagers hebben allebei Murray, dus als Federer de finale haalt, is mijn toernooi al geslaagd, kun je nagaan als ie wint.

Succes allemaal, game on!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Een snelle check leert me dat Nishi, Gasquet, Murray en Querrey me pijn kunnen doen. Paupers Donskoy, Youzhny en Sela moeten er direct in R1 in uit. 

Troeven zijn uiteraard Federer, maar ook Anderson, Chardy, Sock en Dolgo oa. 

Daarnaast ben ik de enige in de top 70 met Verdasco. held!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: