The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Moskou, Stockholm, Wenen
#1
De db is open. Q's volgen later.
Reply
#2
Eitje
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Mwah, ik zie nog wel een belangrijke en ingrijpende keus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Last minute Thiem toch maar eruit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Wow zie toch echt wel weer veel mogelijkheden om in te lopen op de koploper. Heeft diverse spelers die ik niet eens heb overwogen. En dat is knap. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Ai, zat nog in vakantiemodus, vergeten eem team te maken. 
Reply
#7
(19-10-2015, 10:11 PM)GAE Wrote: Ai, zat nog in vakantiemodus, vergeten eem team te maken. 

Balen man. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#8
(19-10-2015, 10:02 PM)centre court Wrote: Wow zie toch echt wel weer veel mogelijkheden om in te lopen op de koploper. Heeft diverse spelers die ik niet eens heb overwogen. En dat is knap. 

Zoals?

Voor mij was het alleen maar wel of geen Ferrer, maar zeker toen Sousa wegviel, waren de alternatieven niet zo interessant. En wil toch de man.met de grootste kans op dr meeste punten niet missen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
(19-10-2015, 10:02 PM)centre court Wrote: Wow zie toch echt wel weer veel mogelijkheden om in te lopen op de koploper. Heeft diverse spelers die ik niet eens heb overwogen. En dat is knap. 

Ad is een enorme choker  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Nieuwe ronde nieuwe kansen, het vakantiedebacle is voorbij en nu hopen op een wat betere week! Geen Ferrer hier, wel favoriet imo voor de winst, maar dan moet Anderson het 1X doen aub!
Reply
#11
Tampie week Eusa_clap
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
In het reglement kloppen de punten voor Valencia en WTF Londen niet volgens mij
Reply
#13
(19-10-2015, 10:21 PM)Ad Wim Wrote:
(19-10-2015, 10:02 PM)centre court Wrote: Wow zie toch echt wel weer veel mogelijkheden om in te lopen op de koploper. Heeft diverse spelers die ik niet eens heb overwogen. En dat is knap. 

Zoals?

Voor mij was het alleen maar wel of geen Ferrer, maar zeker toen Sousa wegviel, waren de alternatieven niet zo interessant. En wil toch de man.met de grootste kans op dr meeste punten niet missen.

Nou Monfils uit het niets weer terug is vaak geen succes. Verwacht dat Bellucci hem pakt. Maar kan ook zomaar 90 punten pakken. 
Vesely, Nieminen, PHM en Millman zijn underdog in hun eerstvolgende partij. Vesely met 45 punten al redelijk richting rendabel maar denk dat Anderson hem wel pakt. De andere 3 vind ik slechte keuzes. 
Ferrer kan 500 pakken en dan is ie een topkeuze die ik niet kan overtreffen. Maar indoor is niet z'n beste ondergrond en hij heeft een pittige loting met Ramos, GGL, Fog, Tsonga, Ivo/Isner/Anderson. Ik durfde hem niet aan. Juist omdat er wel veel goede alternatieven waren. 
Reply
#14
Tegen oa Ferrer zet ik Cilic, RBA, Bolelli, Fognini en Isner. 

In Moskou zie ik Cilic-RBA de finale worden. Zonder twijfel eigenlijk. 
Bolelli van m'n laatste geld, denk dat ie wel 45 punten pakt, maar had ik ook wel anders kunnen besteden. 
Fog gewoon prima in vorm en moet tegen PHM en Steppie om 90 punten te pakken. Dat moet toch lukken als ie niet afzegt. 
Isner Heeft een lastige loting maar kan net als Ferrer ook zomaar het toernooi winnen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#15
Er is maar 1 iemand zeker dit jaar, en dat is Djokovic. De rest is allemaal zo onzeker als de pest.
Cilic heeft 3 weken achter elkaar gespeeld en is niet eens heel erg in vorm. RBA is gewoon nooit een zekerheid, om het over Fognini en Isner op Europese indoortoernooien niet te hebben.

Dus om mijn keuzes slecht te noemen, terwijl Nieminen dik favoriet is en voor 20 al rendabel is, Vesely een must-pick is en PHM een prima kans heeft, gaat wat ver.
En vorige week schold je nog op Cilic omdat ie een mp overleefde tegen Wu en nu wint ie opeens een toernooi?
Mathieu en Monfils niet overwegen in zo'n week spreekt niet voor je.

Volgens mij wordt dit een tussenweek, met een switch van continenten en grotere weken hierna. Dus zou het niet gek vinden als jongens die de hele Asian Swing hebben gespeeld, of vorige week ver kwamen en de komende weken ook spelen, deze week niet ver komen.
Ik heb bijna al m'n geld in het dikste toernooi gestoken, omdat die net zo sterk is als de andere twee.
Monfils pakt er 90 en kan dan een vermoeide Tsonga pakken, en Ferrer is favoriet in Wenen en heeft niet superveel gespeeld en redelijk wat rust gehad na vorige week.
En sinds wanneer is Ramos, GGL, Fog een lastige loting voor hem indoors?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
Angry  zie nu pas dat Wenen een 500 is. Weinig tijd voor een goede voorbereiding, en dat blijkt.... Volgens mij had ik dan ongeveer 70% in Wenen moeten investeren, 25% in Moskou en 5% in Stockholm. Maar ik heb deze week niks berekend en gewoon wat spelers aangeklikt om 19:00 vanavond. Hopelijk valt het mee.
Reply
#17
(19-10-2015, 10:35 PM)NickHop27 Wrote: In het reglement kloppen de punten voor Valencia en WTF Londen niet volgens mij


Thanks, fixed
Reply
#18
Coric is er vast uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Lajovic eikel! Iedereen wint van Haase op ATP niveau maar hij niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#20
Lekker Sock! (al had ik liever een dikkere uitslag gezien)
Reply
#21
Isner nu live op Fox. Eens even kijken hoe goed ie is. Wellicht een paar tbs, maar tegen de Schepper mag 6-4 6-4 ook wel gewoon. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Muller van 5-1 naar 5-6. Daar moet iets aan de hand zijn. Stille week!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#23
(20-10-2015, 03:10 PM)Stille Wrote: Muller van 5-1 naar 5-6. Daar moet iets aan de hand zijn. Stille week!

Hoop het niet. Heb daar liever Muller tegen Millman. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Isner presteert nooit iets meer aan het eind van het jaar, dus ik zou me nog niet rijk rekenen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Wat is daar nou gebeurt op court 1 in Stockholm. Gofmaffia aan het livewedden?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
Het loopt weer allemaal niet echt lekker. Paar 50/50 potjes die verkeerd vallen, close potjes die net verkeerd vallen.
Maar goed, dit is nog allemaal niet zo belangrijk gelukkig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
(20-10-2015, 04:13 PM)Ad Wim Wrote: Het loopt weer allemaal niet echt lekker. Paar 50/50 potjes die verkeerd vallen, close potjes die net verkeerd vallen.
Maar goed, dit is nog allemaal niet zo belangrijk gelukkig.

Ik naam aan dat je je alleen nog op mij richt? En evt Buurs? Dan is er toch nog niets noemenswaardigs gebeurd? Dat gasten als Ram en Struff verliezen interesseert me nu niet zo meer. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#28
Nee klopt, maar dat geld had toch ook anders besteed kunnen worden, althans dat gevoel beklijft dan wel.
Maar zoals ik al zei, het is nog niet zo belangrijk. Zolang Beest en Clownfils maar winnen vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Almagro als lucky loser tegen Nieminen. Prima. H2H ook nog eens 4-1 voor de Spanjaard. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Hmm, dat is alweer niet gunstig. Munoz was een walk-over.
Gaat er ook nog eens iets echt mee zitten deze weken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: