The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs (TMS)
Easy naar 4-4, eens kijken of CC voorspellende gaven heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Door z'n service naar 5-4, maar Isner speelt echt niet geweldig.
Je zou zeggen, Federer pakt hem wel in de TB, maar tegen Isner toch maar liever niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelooflijk dit. Feli cc met de juiste keuzes, maar hoe het allemaal loopt deze week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zondag 14.30 is het geluk wellicht op, fey heeft ook al genoeg geluk gehad dit jaar!
Reply
Beest NID. Big John is wel heerlijk hoor. Baan ligt hem goed. Is traag, krijgt veel tijd om aan te leggen en z'n gebrekkige voetenwerk te corrigeren. 

Tov ad een mooie opsteker. 2-1 m'n troeven vandaag. Nishi is balen maar met een Murray on fire wrs de minst belangrijke vd 3. 

Even bepalen wie Ferrer-Isner nu moet winnen. Diegene die het meest kans heeft tegen Murray. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Als Murray wint van Gasquet en van de winnaar van isner/Ferrer dan kom ik op 460 punten van ad. Dat is te doen bij de Finals. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een kans had die Anderson op mp. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Anderson mist structureel dat soort kansen in mijn beleving, niks geks dus.
Reply
De frustratie is weer een beetje gaan liggen.
Van de 8 kwartfinalisten heb ik alleen Gasquet (heb ik) en Nadal (had ik heel lang, maar ingeruild voor Tsonga en kleintjes) overwogen.
Dus ik kan mezelf ook niet zo heel veel verwijten.
Federer is in topvorm sinds Halle (Shanghai uitgezonderd), en ik zag geen serieuze alternatieven die nu in de QF staan. Ferrer vond ik te duur en te riskant, Isner en Murray niet eens aan gedacht, Berdych ook te duur voor max QF, Nadal te riskant in zijn matige vorm, en Wawrinka te onzeker.

Daarom is het soms ook zo lastig om te verdedigen, omdat je het meest zekere team moet nemen, en cc bij wijze van spreken vrij kan gokken.
Dat valt nu compleet verkeerd. Het is zaak om hem voor te blijven voordat de WTF start, zodat ik het daar in eigen hand heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat voorblijven zal wel lukken toch? Ik zie Isner of Ferrer het toernooi niet winnen. En dat is wel nodig om je in te halen.

Meest logische scenario is dat Murray zowel Gasquet als Isner/ferrer pakt. Dan kom ik op 460 punten geloof ik. Dat is overbrugbaar. En dat was het doel vooraf deze week. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja klopt, een van die jongens moet winnen en Gasquet niks meer winnen, dan haal je me in.
Maar je weet het nooit in Bercy en hoe het de laatste weken gaat.

Ik heb ergens liever dat je kort achter me staat dan dik achter me staat.
Waarschijnlijk ga je bij een kleine achterstand voor Berdych ipv Ferrer of zo.
Als het iets groter is, ga je waarschijnlijk voor Djokovic en als die alles wint, en voor mij valt het slecht, kun je best een gat slaan.
Dus dat is enger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(06-11-2015, 01:27 PM)Ad Wim Wrote: Ja klopt, een van die jongens moet winnen en Gasquet niks meer winnen, dan haal je me in.
Maar je weet het nooit in Bercy en hoe het de laatste weken gaat.

Ik heb ergens liever dat je kort achter me staat dan dik achter me staat.
Waarschijnlijk ga je bij een kleine achterstand voor Berdych ipv Ferrer of zo.
Als het iets groter is, ga je waarschijnlijk voor Djokovic en als die alles wint, en voor mij valt het slecht, kun je best een gat slaan.
Dus dat is enger.

Gewoon hetzelfde team als CC kiezen en klaar ben je...
Uit je beredenering denk ik af te lezen dat jij zijn team weet dus dan is de winst binnen Wink
Kei Nishikori





Reply
(06-11-2015, 01:27 PM)Ad Wim Wrote: Ja klopt, een van die jongens moet winnen en Gasquet niks meer winnen, dan haal je me in.
Maar je weet het nooit in Bercy en hoe het de laatste weken gaat.

Ik heb ergens liever dat je kort achter me staat dan dik achter me staat.
Waarschijnlijk ga je bij een kleine achterstand voor Berdych ipv Ferrer of zo.
Als het iets groter is, ga je waarschijnlijk voor Djokovic en als die alles wint, en voor mij valt het slecht, kun je best een gat slaan.
Dus dat is enger.

Zal erg afhangen van het budget welke opties aantrekkelijk zijn. Wel of geen Djoko zal daar ook wel weer het vraagstuk zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We gaan gewoon weer verder. Gasquet mist een paar sps, waaronder een easy, in de TB en verliest hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm, wint weliswaar de set, maar mist dan meteen 2 bps.
Deze winnen en dan kan ik volgens mij niet meer ingehaald worden deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Breakt ie toch op 1-1, krijgt gps, maar wordt terug gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan alsnog verliezen, weer zo close. Echt de hele week al zulke partijen, man man man.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Down en out na de 85848484848e choke dit jaar. Dit was FTM dan.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima Andy. Morgen tanken graag. Denk nou aan die DC. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer indrukwekkend. M'n berichten over hem van begin van de week komen aardig uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Stan. 

Vanaf hier mag Beest het afmaken. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cc mag een staatslot kopen, absurd hoe iedere partij zijn kant opvalt (en dus niet de mijne), maar gefeliciteerd met de winst deze week!
Reply
(07-11-2015, 11:07 AM)NickHop27 Wrote: Cc mag een staatslot kopen, absurd hoe iedere partij zijn kant opvalt (en dus niet de mijne), maar gefeliciteerd met de winst deze week!

Ik ben ook niet ontzien hoor. Monfils 6-2 4-0 voor en nog verliezen. Nishi die 1e set onterecht verliest en dan geblesseerd raakt. Troef van 4000 euro. 

Maar Ferrer en Isner hebben het goed gedaan inderdaad. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer eraf. Zat in beide sets toch een stuk meer in. 
Eerste set mist ie een 0-40 op 4-3*. 2e set van 3-1 naar 3-6. 

Maar de doelstelling voor deze week is behaald. Laat maar komen die finals!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
460 punten, geeft me wel vertrouwen. 
Zelfs als er twee poulewedstrijden verkeerd vallen, of een finalist, is de voorsprong nog afdoende. 
Eerst maar eens de loting en het budget afwachten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals ik al in m'n eerste post zei. Djoko gewoon weer de beste en enige zekere keuze. 1000 punten gegarandeerd. Met de rest van je budget pak je wat opvullertjes. Altijd een punt of 1400. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(07-11-2015, 06:31 PM)Ad Wim Wrote: 460 punten, geeft me wel vertrouwen. 
Zelfs als er twee poulewedstrijden verkeerd vallen, of een finalist, is de voorsprong nog afdoende. 
Eerst maar eens de loting en het budget afwachten.

40% van de totale waarde van de deelnemende spelers staat me bij?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Djokovic joh. 6 TMSs en in de finale van de andere twee.
3 GSs en in de finale van de andere. Wat een seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongenaakbaar. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: