The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Valencia
#31
Ook wel een paar matige keuzes.
Nadal SF en er is wel een soort van vorentscheidung.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
6 uit 6 voor mij vandaag Eusa_clap Eusa_clap Eusa_clap  verloren helaas Blush Blush
Reply
#33
(28-10-2015, 12:50 AM)Ad Wim Wrote: Ook wel een paar matige keuzes.
Nadal SF en er is wel een soort van vorentscheidung.

Absoluut een paar matige keuzes maar ik moet ook ergens gokken. Daarom redelijk goedkope jongens met een hoge top zoals Jano dimi en muller. Pakt helaas allemaal nog niet zo lekker uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Dimitrov en Cilic snap ik, zeker als je verwachtte dat ik Nadal zou hebben, maar dat is bijna genoeg toch? Dan pak je bij falen Nadal al honderden punten. 
Gasten als Dolgo, Muller en Vesely vind ik slechte keuzes, en dan mis je ook nog een kanshebber in Valencia uit het rijtje Paire, Bautista, Fognini. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Ik wilde gewoon veel in Basel hebben. Ook juist de goedkopere jongens die snel rendabel zijn. Dat zo'n Dolgo dan geblesseerd raakt kan ik ook niks aan doen. Anders had ie minimaal 45 punten met kans op meer. Daar moeten die zogenaamde kanshebbers in Valencia al 2 potjes voor winnen. En ik moet nog zien of die jongens die jij noemt het weekend halen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Maar Dolgo had 5x eerste ronde exit de afgelopen weken, dan had ik dus eerder Lajovic genomen voor ook nog eens de helft van de prijs.

Dat zijn ook risico's want niet de meest stabiele jongens, maar met een vermoeide Ferrer en verder alleen maar soortgelijke jongens, komt de finalist onderin wat mij betreft uit Fognini-Bautista (López nooit goed hier) en maakt Paire goede kans in zijn vorm.

Maar we zullen het zien. Voorlopig draait alles om Nadal-Dimitrov vanavond, al lijkt de Stier me wel gewoon heel dik favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Prima Steve, lekker je vorm doortrekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
(28-10-2015, 02:25 PM)Ad Wim Wrote: Prima Marin, lekker je vorm doortrekken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#39
Prima ontwikkelingen allemaal, maar het gaat nog steeds om straks. Zowel in de kuip als in Basel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Gaat die Nadal nog een keer serveren?
En Dimitrov gaat toch niet opeens nu een keer een goed resultaat neerzetten dit jaar? En voor het eerst in 7x van Nadal winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Komt goed terug maar dan op 3-2 2 bps missen. Kom op, lul.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Mooi, uiteindelijk op het eind toch wel vrij easy. Hij een stapje erbij en Dimitrov faalt, zoals het hele seizoen al. Kan hem ook niks schelen, zo lijkt het.

Neem toch aan dat een uitgebluste Cilic ook moet lukken, en dan is het al prima.

Ferrer trekt zich, niet onverwacht, terug dus nog meer druk op mijn jongens daar.
Had dit ook van Cilic gehoopt, maar 90 punten is nog acceptabel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
(28-10-2015, 07:09 PM)Ad Wim Wrote: Prima ontwikkelingen allemaal, maar het gaat nog steeds om straks. Zowel in de kuip als in Basel.

Eerlijk verdeeld. Kan ik goed mee leven. Nu 8 november nog, dan mag jij ftm winnen.  Bier
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
(29-10-2015, 01:07 AM)centre court Wrote:
(28-10-2015, 07:09 PM)Ad Wim Wrote: Prima ontwikkelingen allemaal, maar het gaat nog steeds om straks. Zowel in de kuip als in Basel.

Eerlijk verdeeld. Kan ik goed mee leven. Nu 8 november nog, dan mag jij ftm winnen.  Bier

En toen werd je wakker!
Reply
#45
(29-10-2015, 09:31 AM)NickHop27 Wrote:
(29-10-2015, 01:07 AM)centre court Wrote:
(28-10-2015, 07:09 PM)Ad Wim Wrote: Prima ontwikkelingen allemaal, maar het gaat nog steeds om straks. Zowel in de kuip als in Basel.

Eerlijk verdeeld. Kan ik goed mee leven. Nu 8 november nog, dan mag jij ftm winnen.  Bier

En toen werd je wakker!

Vrij realistisch scenario dunkt me. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Fognini in de bocht weer? Tegen fucking Zverev...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Godver, heb ik hem als troef als ie weer eens een wanprestatie levert. Zolang getwijfeld tussen hem en rba...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Volgens mij zei je me vorige week nog dat Fognini indoor altijd een risico is. Heb 'm deze week ook niet overwogen in het kleinste toernooi.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
En toen haalde ie QF tegen prima tegenstanders. Hij had hier dus ook prima sf of meer kunnen halen. Maar idd een risico. Beter voor de degelijke rba kunnen gaan. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Maar die heeft zondag nog in Moskou gespeeld. Vond ik ook wel een risico. Maar die moet nu met Rublev en Zverev toch wel HF kunnen halen helaas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
In alle hectiek van gisteren avond gemist dat Waw er gewoon uitgemept is door Ivo. Laatste keer dat ik bereik had stond Waw een set en een break voor. Had de uitslag daarna niet meer gezien. Met terugwerkende kracht extra zonde dat Dimi de break voorsprong in de 3e set tegen nadal niet kon afmaken. Winnaar had/heeft prima kans op 300 punten nu. Zal nu tussen Nadal en Cilic gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Nou het was zeker hectisch op de Koerbelt in Rijssen Angry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
(29-10-2015, 03:11 PM)centre court Wrote: Maar die heeft zondag nog in Moskou gespeeld. Vond ik ook wel een risico. Maar die moet nu met Rublev en Zverev toch wel HF kunnen halen helaas.

Dat was ook mijn afweging, en dat Fognini een potje minder hoefde te spelen. 
Zo'n paupertoernooi met Ferrer die waarschijnlijk niet zou komen en López die hier nooit iets doet dat elke speler met een beetje kwaliteit hier kon winnen. Helaas verkeerder gegokt in derde kwart, maar dan moet Johnson daar maar finale halen. En Paire even wakker worden. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
(29-10-2015, 05:13 PM)Ad Wim Wrote:
(29-10-2015, 03:11 PM)centre court Wrote: Maar die heeft zondag nog in Moskou gespeeld. Vond ik ook wel een risico. Maar die moet nu met Rublev en Zverev toch wel HF kunnen halen helaas.

Dat was ook mijn afweging, en dat Fognini een potje minder hoefde te spelen. 
Zo'n paupertoernooi met Ferrer die waarschijnlijk niet zou komen en López die hier nooit iets doet dat elke speler met een beetje kwaliteit hier kon winnen. Helaas verkeerder gegokt in derde kwart, maar dan moet Johnson daar maar finale halen. En Paire even wakker worden. 

Paire wordt heus niet wakker, Sousa is mijn dark horse (die verpest het altijd). Haha
Reply
#55
Met Paire vraag je er ook om trouwens, maar puur genomen voor de gok dat hij het toernooi kan winnen. Je moet wat..
Reply
#56
Prima uitslagen. Nu rublev Ivo en sock nog even. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Tjonge, denk je vanochtend nog dat je deze week de genadeklap kunt geven, een paar uur later is het opeens weer matig allemaal.
Paire had van Sousa, Cuevas en Pospisil moeten winnen om de finale te halen. Allemaal gasten die ruim onder hem staan en ie in zijn vorm van moet winnen. Maar zoals Nick zegt, je weet dat dit het risico is met hem, net als met Fognini. Maar met zo'n open schema maakt dit het wel heel zuur, vooral als je tot 20 uur RBA in je team had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Cilic-Nadal gaat deze week beslissen. En als Nadal wint dan beslist ie ook ftm in ad z'n voordeel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
Dat laatste lijkt me te vroeg. Op een wtf alleen al kun je zo 600 punten verschil maken.
En dan hebben we ook nog een tms volgende week waar je vorige keer honderden punten won. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Prima Johnson. Nu de match of the day. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: