The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Valencia
#61
Ach ach wat een armoe. Ook Cilic een set en een break voor tegen Nadal. En ook hij verliest. Gaat nu erg moeilijk worden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#62
Vamos! Lekker dit.

Cilic 1 set en een beetje heel goed, Nadal vrijwel kansloos, maar toen Nadal terugbrak naar 2-2 2e set, kwam hij er veel beter in, maakte veel meer returns en ging Cilic steeds meer missen.
Was ook zijn vijfde week achter elkaar, vind het al heel wat dat ie twee potten won.

Nu ook door Nadal en Johnson.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Nadal 13-0 voor in h2h tegen Gasquet en in zijn laatste 8 ontmoetingen niet eens een set verloren.
Dan moet ie in zijn matige vorm morgen toch ook wel kunnen winnen, zou je zeggen, al is het waarschijnlijk weer in 3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Weer eens een Fed-Nadal finale... Cool
Reply
#65
Effe van 14 naar buiten de top 20 zakken. Stille week !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#66
(30-10-2015, 10:29 PM)centre court Wrote: Ach ach wat een armoe. Ook Cilic een set en een break voor tegen Nadal. En ook hij verliest. Gaat nu erg moeilijk worden. 

Toch een ad jaar. Het komt deze week allemaal terug in de reeks wedstrijden van Nadal. 
Ook Gasquet laat het weer hopeloos afweten. 
1e set van 4-2 naar 4-6. 
2e set 5-3 voor, verzaakt als ie voor de set serveert en komt in de tb ook nog eens 6-4 voor maar verliest hem. 

Nadal had gewoon alle 4 z'n partijen verloren als ie niet zo'n mentaal beest was geweest. Wordt morgen vreselijk afgemeerd door Fedex maar heeft voor ad de punten al weer binnen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Maar dat weet je en erken je hierboven toch? Dus is het dan een ad-jaar als ie die partijen eruit trekt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Het is al een ad jaar. Deze week komt het door die potten van Nadal weer naar voren. Maar het is je meer dan gegund en ik ga er dus ook niet over zaniken. 
Daarnaast ga ik in Parijs nog 1 keer alles of niets. M'n voorsprong op de nummer 3 acht ik daar groot genoeg voor. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Johnson die een mp mist met een eenvoudige bal die ie 2 cm uit slaat, is dat ook ad-jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
En dan nog 3 op 6-3, waarbij RBA op 6-5 een onmogelijke returnwinner slaat.
En op 7-6 nog eentje, waar ie gewoon in de rally zit.
Op 8-7 nog eentje op eigen service.

In totaal 6 mps gemist. In een pot om niet alleen 60 punten, maar waarschijnlijk 160.
En tegen iemand die ik heel lang in m'n team had.

Dus ad-jaar, tja...
Als je Nadal noemt die een keer een paar sps overleeft, neem dan ook dit soort potten mee, waarin een troef van mij 6 mps mist.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Laten we niet vergeten dat het ook gewoon een Buursjaar is. Die maakt alleen zulke slechte teams dat het geluk hem niet in de absolute top kan brengen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#72
Heerlijk opportunistisch weer om het een Ad-jaar te noemen als Nadal in het eennalaatste toernooi een paar potjes eruit sleept (en dan Johnson idd niet noemen terwijl dat meer pech is dan dat Nadal 'geluk' had). En dan daarna zeggen 'maar het is je wel gegund', dat geloof ik wel maar je eerste opmerking doet daar enorm afbreuk aan. 

Maar goed, het is die eeuwige discussie weer. Lekker subjectief allemaal en iedereen praat in zn eigen straatje. 
Reply
#73
Dat het een ad jaar is zeggen we het hele jaar al. De stand spreekt ook voor zich. 

En het is natuurlijk ook gewoon geluk dat Johnson na vorige week nu wéér zo ver komt.  Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Dus dan is het waar?
Woorden van een slechte verliezer, denk dat OD dat bedoelt.

Ik weet wel beter en snap dat het frustratie is.
Maar over het hele jaar genomen middelt het zich altijd uit, zo ook bij mij.
Genoeg partijen te noemen waarbij het ook flink tegen heeft gezeten, net als bij iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Pak uiteindelijk 255 punten op de nummer 2, maar blijft toch een wrange smaak achter.
Last-minute keuze Fognini ipv RBA kost 150 punten, en dan ook nog Johnson gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Die ad... Nog niet goed? Ongelooflijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: