The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2016
#1
Na een mooi 2015 seizoen is de inschrijving inmiddels alweer geopend voor 2016. Ondanks het steeds groter wordende deelnemersveld blijven de oudgedienden toch de top van de ranglijst beheersen. De concurrentie wordt echter steeds groter en er beginnen ook steeds meer andere fanatieke subleagues te ontstaan.

Site
De grootste verandering dit seizoen zit hem in de site. De site is volledig "responsive" gemaakt. Deze term zegt misschien niet iedereen iets maar het houdt in dat de site zich aanpast aan de device waar je de site op bekijkt. Dit betekent dat de site het nu een stuk beter zal doen op mobieltjes en tablets. Het gepriegel op je mobiel om in te loggen of om een speler aan te klikken zal een stuk minder zijn.

Ik heb dit natuurlijk maar op een zeer beperkt aantal devices kunnen testen dus het kan zeker zijn dat er in het begin nog wat bugs zijn. Mocht dit zo zijn hoor ik dit graag, vermeld er aub dan wel goed bij welk merk/type (of bij een pc op welke resolutie) en uiteraard op welke pagina.


Regels
Hier kan ik kort over zijn, die worden niet veranderd.
Vorig jaar zijn we natuurlijk begonnen met een test waarbij de TMS'en een afwijkende deadline hadden van maandag 10 uur. In het begin zorgde dit zeker voor veel verwarring en voor lege teams. Aan het eind van het seizoen ging dit echter wel een stuk beter. We gaan het dus nog een seizoen proberen op deze manier.


Team
Ik ben verheugd om te melden dat het adminteam dit jaar hetzelfde zal blijven!


Succes dus weer allemaal! Hopelijk weer een goed jaar met veel hoogtepunten,dieptepunten en scheldpartijen over 3e set tiebreaks die verkeerd vallen.
Reply
#2
Ook al ben ik dit jaar, net als elk jaar, weer kansloos voor de prijzen, ik ben er weer bij Smile Big Grin
Reply
#3
Als ik mijn team vergelijk met CC, krijg ik bij CC een leeg team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
(25-01-2016, 10:41 AM)Ad Wim Wrote: Als ik mijn team vergelijk met CC, krijg ik bij CC een leeg team.

Dat is bij iedereen die alle spelers nog heeft. Om het niet zo pijnlijk te maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
Ah, is dat het. Dan zal het nu wel snel zichtbaar zijn.
225 wordt het, prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
(25-01-2016, 10:51 AM)Ad Wim Wrote: Ah, is dat het. Dan zal het nu wel snel zichtbaar zijn.
225 wordt het, prima.

Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
Dat is omdat je vergelijkt met Center Court ipv Centre Court
Reply
#8
speelt ie met twee teams mee die gluiperd Wink
Kei Nishikori





Reply
#9
Ik heb een parodie account.  Hakkuh

Wel zonde dat hij/zij dan geen team maakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Team van Teddy_BG ziet er vreemd uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Iets voor de toekomst Mac:

Je kunt nu wel filteren op subleague in 'Aantal keer gekozen'.
Maar als je dan op een speler klikt, krijg je alsnog het overzicht van alle managers die hem wel/niet hebben.
Kan het ook zo zijn dat je dan alleen de managers uit de subleague ziet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Vind ik een mooie!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
Scenario calculator werkt niet goed Mac. 2 spelers pakt ie niet, waardoor bij mij tenminste, het niet klopt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#14
Lijkt bij mij goed te gaan...welke spelers gaan fout dan?
Reply
#15
Croatia 13
Running Ronny
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#16
Heej Mac, 

Is het niet mogelijk een scenariocalculator te genereren voor de deadline?
Kei Nishikori





Reply
#17
En of de SC ook een totaal stand in het algemeen klassement kan berekenen. Dat zou top zijn!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#18
@Kooltje: welk scenario wil je berekenen dan? Alleen voor je eigen hoeveelheid punten? Punten van anderen mag je op dat moment nog niet zien natuurlijk.
Kun je dan niet veel beter een Excelletje maken waar je gewoon de punten invult, dat is volgens mij stuk sneller en flexibeler dan elke keer dat gepriegel met mensen doorklikken en terugzetten een ronde.

@Stille: daar ben ik tijdje geleden mee bezig geweest maar was lastiger dan ik dacht. Ga er nog wel een keer naar kijken maar dit kan nog wel even duren.
Reply
#19
(10-03-2016, 12:15 PM)Mac Wrote: @Kooltje: welk scenario wil je berekenen dan? Alleen voor je eigen hoeveelheid punten? Punten van anderen mag je op dat moment nog niet zien natuurlijk.
Kun je dan niet veel beter een Excelletje maken waar je gewoon de punten invult, dat is volgens mij stuk sneller en flexibeler dan elke keer dat gepriegel met mensen doorklikken en terugzetten een ronde.

@Stille: daar ben ik tijdje geleden mee bezig geweest maar was lastiger dan ik dacht. Ga er nog wel een keer naar kijken maar dit kan nog wel even duren.

Ja dat bedoelde ik wel inderdaad Mac. Geautomatiseerd altijd handiger voor iemand als ik Wink
Kei Nishikori





Reply
#20
Een lui iemand, bedoel je dus... Wink
Reply
#21
@ Mac

Wanneer je bij iemand zijn team gaat kijken krijg je dit wel in zijn profiel te zien. Zodra je echter klikt op bekijk team kom je altijd weer bij je eigen team uit. Geen probleem want wanneer je op de weekscore klikt kun je het wel zien, maar het klopt niet Smile
Kei Nishikori





Reply
#22
Thanks, daar zal ik vandeweek even naar kijken!
Reply
#23
Als ik bij gekozen spelers van deze week selecteer op FTM forum subleague, dan zie ik in die lijst dat Gulbis 2x gekozen zou zijn in dit subklassement. Dit klopt niet, want ik tel hem sowieso al in 9 van de geselecteerde teams. Rara?
Reply
#24
Standen bijhouden is niet best de laatste tijd. Maakt het juist leuk met veel potjes om te volgen.

Niet handiger om Ad of iets dergelijks dit even te laten doen?!
Kei Nishikori





Reply
#25
Atlanta en Tampie zijn zelf nooit meer op het forum.
Ze hebben ook een matig jaar.
Ik hoop dat dit geen invloed heeft op hun aanwezigheid van de scores bijhouden. 
Vorig jaar gebeurde dit veel vaker en veel beter.
Reply
#26
Ik wil met alle liefde toegevoegd worden aan het uitslagen invoer team. Ben er vaak zat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
(01-07-2016, 12:10 AM)kooltje Wrote: Standen bijhouden is niet best de laatste tijd. Maakt het juist leuk met veel potjes om te volgen.

Niet handiger om Ad of iets dergelijks dit even te laten doen?!

Anders doe je het even zelf, vriend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Alleen ik persoonlijk heb gister al 2x geupdate, hoe vaak verwacht je dat t gedaan wordt?
Ik zie alleen dat ik inderdaad een paar wedstrijden over het hoofd gezien heb, is gewoon wat lastiger tijdens een GS waar heel veel partijen in verschillende rondes gespeeld worden.
Reply
#29
(01-07-2016, 07:26 AM)maartendinkelman Wrote: Atlanta en Tampie zijn zelf nooit meer op het forum.
Ze hebben ook een matig jaar.
Ik hoop dat dit geen invloed heeft op hun aanwezigheid van de scores bijhouden. 
Vorig jaar gebeurde dit veel vaker en veel beter.

Ik lees hier nog wel met enige regelmaat, maar vluchtig.
En momenteel erg veel andere prioriteiten, dus van mijn kant zijn er weinig updates.
Reply
#30
(01-07-2016, 09:05 AM)centre court Wrote: Ik wil met alle liefde toegevoegd worden aan het uitslagen invoer team. Ben er vaak zat.

Sluit ik me bij aan. Toch een drukke kantoorbaan. Kleine moeite om soms een uitslag door te voeren en prettige afwisseling van excel sheets en BI.
Reply


Forum Jump: