The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open
#61
Eusa_think  hier ook een valse start van het jaar.... Tja, gokje.
Reply
#62
Prima Nando. Hup Monfils.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
Meeste mensen zonder Djokovic gaan nu al in de soep.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#64
Hewitt begint nu, misschien wel z'n laatste wedstrijd ooit. Hoop dat ie nog een paar rondjes meepakt
Reply
#65
2e ronde tegen Beest zou een mooi eind zijn. Mits ie er een gevecht van kan maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Anderson geeft wel ff op.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
Verdasco wel overwogen. Maar hij verliest net zo makkelijk weer in de volgende ronde. Nu wel jammer dat ik Monfils niet heb. Al is hij net zo onbetrouwbaar als Verdasco.
Reply
#68
Monfils heb ik hoge verwachtingen van. Zijn er toch niet veel op z'n pad naar 360 punten die hem kunnen pakken. 
Als ie maar fit blijft is ie ze allemaal de baas.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
Weinig spannends vandaag, behalve misschien dat Simon 5 sets nodig had. Basic ook volledig kansloos tegen Berdych, begrijp dat Haase hiervan verloren heeft.
Reply
#70
Prima Tsonga en Kyrgios. Almagro slechte keus al kan ik met 45 punten nog leven.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#71
Die Halys is denk ik bekend bij de CTM-ers? Leuke speler hoor. Wordt wel gesloopt maar staat zeker niet slecht te spelen.
Reply
#72
Speelde vorig jaar leuk op Roland garros
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#73
Die heeft wel potentie ja. Nog erg jonge gast.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#74
Het verloopt allemaal vrij voorspoedig. Ook te verwachten tot aan ronde 3 en 4. Daar moeten troeven als Raonic Monfils Isner Kyrgios Tomic Sock Tsonga Dimi pas echt aan de bak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#75
Yep ..vanaf vrijdag gaat het interessant worden met o.a. Fed-Dimi en Berdych-Kyrgios
Reply
#76
Monfils Raonic Isner weer 9-0. Prima wakker worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#77
Zo'n Verdasco, daar ga je toch kapot aan?
Reply
#78
Wederom geen verrassingen, laat het nu maar eens beginnen.
Jammer dat ik Monfils niet heb, maar zolang de rest ook blijft winnen, is het prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
(21-01-2016, 08:35 AM)Overdune Wrote: Zo'n Verdasco, daar ga je toch kapot aan?

Wat een draak is dat he. Niet voor te stellen bijna. Maar hij kan het.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Di CC gaat hier 4 KF hebben. Ik zie niet in wie Djokovic, Monfils, Raonic en Isner voor de KF gaan stoppen.
Staan als een malle te spelen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#81
(21-01-2016, 08:35 AM)Overdune Wrote: Zo'n Verdasco, daar ga je toch kapot aan?

De ultieme fikser. Die TB ook, slaat ie vanaf 2-3 2 x een DF achter elkaar....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#82
Cc heeft goede keuzes gemaakt die tot nu toe goed uitpakken, vooral door die kleintjes te vermijden. Hij heeft tot nu toe de beste papieren, maar nu wordt het pas interessant.

Isner is geen zekerheid tegen Lopez en tegen Ferrer underdog. Monfils kan elk moment gaan clownen. Raonic is in principe underdog tegen Wawrinka en krijgt het tegen Troicki al lastig. En Tomic pakt er 180.
Denk dan eerder dat Kyrgios QF haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Kyrgios zal toch wel van Berdych verliezen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
Wawrinka en Ferrer halen natuurlijk nid de kwartfinale

Wawrinka nid halve finale
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#85
Kyrgios kan dat zomaar eens gaan winnen. Won 3 potjes in Hopman Cup (waaronder tegen Murray) en heeft nu ook al weer potjes makkelijk gewonnen. Avondpartij in de RLA met het publiek erachter. Ik sta er niet gek van te kijken als Kyrgios wint.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#86
We gaan het zien, mannen.
Reply
#87
(21-01-2016, 01:41 PM)centre court Wrote: Kyrgios zal toch wel van Berdych verliezen?

40-60 wat mij betreft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#88
Tegen zowel Ad, Buurs, Andre als Atlanta vanaf nu Monfils en Isner vs Kyrgios en Tomic. Mooi overzichtelijk.

In de volgende ronde alleen Kyrgios underdog in z'n wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#89
Ik denk 90 punten in jouw voordeel. Maar kan nog alle kanten op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ik denk Kyrgios 90, Isner en Tomic 180 en Monfils 360. Dat is ook volgens de huidige odds lijkt me. 

Dan 225 in mijn voordeel.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: