The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
#31
Come on Marchenko. Mijn gok!
Reply
#32
(08-02-2016, 04:00 PM)centre court Wrote:
(08-02-2016, 10:02 AM)Stille Wrote: Juist leuk voor FTM omdat het zo onvoorspelbaar is. Ik ga er morgenavond heen, woensdag overdag en wellicht ook nog zaterdag.

Morgenavond Gulbis-Monfils en Robredo-Klizan. Leuke pot die eerste, daarna snel naar huis.

(08-02-2016, 06:25 PM)Stille Wrote: Woensdag middag waarschijinlijk Bautista-Sousa, Gasquet-Chardy. Dat zijn toch wel aardige potjes
Zelf hoop ik ook voor Pospisil- Zverev
Reply
#33
Die is ook woe middag, denk C1
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#34
Wat is er woensdag avond dan volgens jullie? Cilic?
Reply
#35
Hop, 26x Coric!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
(09-02-2016, 12:11 AM)maartendinkelman Wrote: Wat is er woensdag avond dan volgens jullie? Cilic?

Ik denk Haase- Simon
Reply
#37
Verdasco heeft zich afgemeld.
53x gekozen. Ook door de koploper!
Reply
#38
En Mahut ook nog door, heerlijk.

Maar alles valt en staat met Gasquet deze week. Lang getwijfeld, maar denk dat ie niet ver komt. Had in Montpellier alweer last van z'n rug.
Troicki ook niet heel blij mee, maar je moet wat als ie zich misschien afmeldt.
En geen Goffin, vond ik te link. Maar kan zomaar toernooi winnen.
Monfils heb ik geen vertrouwen in, en lijkt me met Simon als topfavoriet ook max 90.

Heb sowieso heel veel gewisseld gisteren overdag. Eigenlijk alleen maar Simon, Vesely, Dodig en Cilic als zekerheidjes. Misschien maar goed dat ik vanaf 20 uur niet meer gekeken heb. Ben heel benieuwd hoe het gaat deze week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
(08-02-2016, 11:03 PM)kooltje Wrote: 179x Nishikori haha

Hup Baghdatis en GGL !

Wat te denken van Nadal en Ferrer meer dan 100x...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
(09-02-2016, 08:27 AM)Ad Wim Wrote: En Mahut ook nog door, heerlijk.

Maar alles valt en staat met Gasquet deze week. Lang getwijfeld, maar denk dat ie niet ver komt. Had in Montpellier alweer last van z'n rug.
Troicki ook niet heel blij mee, maar je moet wat als ie zich misschien afmeldt.
En geen Goffin, vond ik te link. Maar kan zomaar toernooi winnen.
Monfils heb ik geen vertrouwen in, en lijkt me met Simon als topfavoriet ook max 90.

Heb sowieso heel veel gewisseld gisteren overdag. Eigenlijk alleen maar Simon, Vesely, Dodig en Cilic als zekerheidjes. Misschien maar goed dat ik vanaf 20 uur niet meer gekeken heb. Ben heel benieuwd hoe het gaat deze week.

Was inderdaad zeker geen makkelijke FTM loting in Rotterdam. Ik wel voor Gasquet gegaan met GGL als back-up daar. Echter nu al bang voor die gekke Mahut die niet presteert wanneer ik hem hen, maar nu heb ik hem niet. 
Baghdatis duidelijk voor in de HTH tegen Goffin en ik schat dat de baan hem iets beter ligt en wat ritme opgedaan vorige week. 

Monfils volledig mee eens, al kan hij ook zomaar het toernooi winnen, CC heeft hem wel bijvoorbeeld. 

Uit de andere toernooien verwacht ik hooguit wat halve finales als maximale.
Kei Nishikori





Reply
#41
Marchenko prima. De eerste horde was een lastige.
Al heb ik Nishioka ook lang in mijn team gehad.

Simon vorige week ziek. Dan lijkt hij mij geen favoriet voor de titel. Voor mij zijn dat Gasquet, RBA en Cilic
Reply
#42
Ad leg mij is uit waarom je 2400 stuk gooit in 1 kwart van Memphis? Millman, Fritz en Johnson
Kei Nishikori





Reply
#43
Komt de finalist uit wat mij betreft. Johnson mustpick en Millman in vorm.
Fritz was een opvuller, maar is on fire.
In principe zijn dit al 145 punten, niet gek voor dat geld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Laffe Ad Tongue
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
(09-02-2016, 09:25 AM)maartendinkelman Wrote: Marchenko prima. De eerste horde was een lastige.
Al heb ik Nishioka ook lang in mijn team gehad.

Simon vorige week ziek. Dan lijkt hij mij geen favoriet voor de titel. Voor mij zijn dat Gasquet, RBA en Cilic

Simon ziek wist ik niet.
Maar dan nog heeft ie een week gehad om te herstellen, en doet ie het vaak goed hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Wel een beetje een nadeel dat ik niet thuis was, want ik had liever Marchenko gehad (stond die een set voor?), dan Millman.
Maar goed, dan had ik misschien Coric of Mahut niet gehad.

Memphis is wel echt een challenger, naast Nishikori, dus die finalist moet je daar imo wel hebben. Daarom best veel geïnvesteerd daar.
Hopelijk wordt het niet Becker of zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Marchenko is pas om 22.30 begonnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
De volgende uit Stille's pretteam de baan op : Muller
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#49
GGl meteen gebroken...Even rechtzetten aub
Kei Nishikori





Reply
#50
Lekker Muller FU
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#51
Hup Seppi en Chung, zou een leuk begin zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Seppi won al drie keer van Muller dus dat lijkt me niet echt verrassend

Dat Chung nu ineens al net zoveel games heeft als vorige week vind ik daarentegen zwaar irritant
Kei Nishikori





Reply
#53
Vond Seppi-Muller 50-50, dus inderdaad niet verrassend.
GGL had ik toch wel op 75%, maar dat blijft een wisselvallige speler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Tuurlijk joh, sps missen op 5-3 en dan opeens 5-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Prima, nog net op tijd herstel
Kei Nishikori





Reply
#56
Knappe comeback! Verkeerde partij op CC
Reply
#57
Dit keer maar wel gewoon de set uitmaken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Chung wel, maar Seppi niet. Hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Hup seppi en chung
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#60
Die Chung joh, wtf?!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: