The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
#91
Die forehand van Goffin doet pijn aan de ogen. Kan nooit goed gaan zo, ondanks dat Bagh ook wel duidelijk minder wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#92
Ai, rebreak. Maak het af, dikke.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Kom maar op met die break hebben we alle zooi weer in een week
Kei Nishikori





Reply
#94
En dan ook nog 5 bps missen op 4-4, wow.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Wat een lijnrechters! Matchfixing
Reply
#96
Gewoon 0 1e services in de TB van Baghdatis    Eusa_clap
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
Mooi, gerechtigheid.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad jaar deel 2
Reply
#99
Goffin van **5-2 naar 5-7. Hoe dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(09-02-2016, 03:57 PM)Ad Wim Wrote: Gisteren, een insider over Gasquet:

he woke up yesterday with abs pain and they thought he had torn a muscle. He couldn't serve in warm up 90 minutes before the match, and had an MRI 1 hour before the match. They thought he would have to withdraw until the MRI showed it wasn't torn. He got back to the stadium 20 minutes before the final was due to start, which is why it didn't start on time. He couldn't serve properly in his first few service games and was 0-3 down after 10 minutes. But he hung on and really gutted out this win. Once his muscles were fully warmed up near the end of the 1st set, he was able to play and serve more freely.

Hij heeft zich afgemeld met als reden "ziek"...

daar is niet tegen te managen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goffin gaat even tot juli op de zwarte lijst. Slechte keus ook gewoon, trouwens. Of op z'n minst matig.
Reply
En groin injury. Goede verliezers zijn jullie (buurs en speltman) weer, zoals gewoonlijk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baghdatis ook dramatisch trouwens, ik heb gekeken vanaf 4-4 derde set. Maar dat was bij allebei niet veel. Goffin slappe hap ongelofelijk dat die zo hoog staat.
Reply
Ik heb ook behoorlijk wat van die partij gezien. 1e set was amateuristisch van goffin. Zo had Buurs hem ook gepakt. Set 2 en 3 matig niveau, wel gelijkwaardig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laat Gulbis de nipte underdog-dag maar compleet maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou helemaal slecht zijn. Gekke is dat je niet weet bij wie van die 2 de sleutel ligt. Beide wisselvallig. Al zijn de toppen van gulbis maar heel schaars en z'n dalen vrij diep. 
La Monf in redelijk normale vorm wint dit gewoon.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom zetten ze telkens de mooie pot als eerst met daarna een zaadpot in de avondsessie? Zou ik altijd omdraaien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gulbis kan wel wat leuks doen als ie eenmaal wat potjes heeft gewonnen.
Zie dit als 50-50.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Monfils wel favoriet, maar Gulbis kan als hij zijn dag heeft zeker winnen. En van La Monf weet je ook nooit hoe z'n pet staat, maar als die verkeerd staat en die van Ernests ook, is de Let denk toch de grootste klungel.
Reply
Gulbis begint sterk. Ik voel de bui al hangen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gelukkig ook een cruciaal potje die goed valt. Nu door La Monf.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helaas, maar Simon pakt hem wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Millman en Fritz prima, Smyczek zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
8 potten vandaag in Rotterdam. De spelers die voor mij moeten winnen zijn in alle 8 wedstrijden favoriet. Dat geeft de burger moed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk: 

RBA-Sousa: 80-20
Muller-Cilic: 25-75
Pospisil-Zverev: 50-50
Haase-Simon: 15-85
Monfils-Coric: 70-30
Dodig-Kohl: 25-75
Donskoy-Chardy: 20-80
Kuz-Troicki: 35-65
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
RBA, Cilic, Kohlscheiber, Chardy, Kuznetsov, Haase, Coric, Zverev! 6 uit 8 moet lukken!
Reply
(10-02-2016, 11:56 AM)Ad Wim Wrote: Ik denk: 

RBA-Sousa: 80-20
Muller-Cilic: 25-75
Pospisil-Zverev: 50-50
Haase-Simon: 15-85
Monfils-Coric: 70-30
Dodig-Kohl: 25-75
Donskoy-Chardy: 20-80
Kuz-Troicki: 35-65

Ik hoop het en dan Zverev winnen. 

RBA vind ik alleen wel erg positief evenals Simon. Haase toch in eigen land en Simon vorige week niet top.
Kei Nishikori





Reply
RBA is dé man in vorm, lijkt me finale nu Goffin en Gasquet weggevallen zijn.
Heeft vorige week ook niet heel veel energie verspild, en speelt volgende week niet.

Haase geef ik puur 15% door dat ie 1x per jaar nog iets laat zien, anders was het nog minder geweest. Die is echt niks meer en Simon doet het hier vaak goed, en was goed op de AO.
Verder heb je aan De Bakker gezien wat Nederlanders in eigen land 'presteren'...

Denk eigenlijk dat Kohl nog iets te positief was, in retrospectief.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook weer mee eens. En Bautista begint ook nog eens goed.

Helaas mis ik door GGL en Gasquet sowieso de bovenste halve finalist. Hopelijk wordt dat geen Troicki of Mahut.
Kei Nishikori





Reply
Kohl op schema, maar die is volgens mij minder belangrijk.
RBA van 3-0 naar 3-3.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: