The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rotterdam / Memphis / Buenos Aires
Nico wint alsnog
Kei Nishikori





Reply
Gewoon in 2?
Reply
Klasse Almagro, nu Simon nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is altijd wel fijn aan Haase, als ie in de tb komt, weet je de uitslag wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
TB naar Simon, toch is dat ook een slappe drol op de meeste momenten
Kei Nishikori





Reply
Speelt echt slecht, van wat ik zie.
Zie sowieso alleen maar fouten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goede 2e set van Simon. Haase nergens meer, maar dat is logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Gael. Sluit de dag dan ook nog even goed af!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aardige Ad week aan het worden...

Zou Coric die vervolgen?!
Op zich mag hij best winnen
Kei Nishikori





Reply
Hoop het, Kolemans. Dan kan er weinig meer fout.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een ontzettende lul is die monfils toch. Serveert voor de wedstrijd maar verliest dan 3 games op rij en daarmee de set. Zal nu wel blessee zijn en verliezen. Tegen fucking coric ook. Had er tegen de bakker al af gemoeten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Querrey. Rest was niet zo belangrijk.
Gaat toch weer om Rotterdam vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Kuku en Querrey inderdaad. 

Hup Chung, Chardy en Marcos met name.
Kei Nishikori





Reply
Vooral de eerste twee heel belangrijk: Mahut en Troicki. Als die beiden winnen, lijkt het een topweek te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Chardy Chung. Ad heeft genoeg Wink
Reply
(11-02-2016, 10:54 AM)Ad Wim Wrote: Vooral de eerste twee heel belangrijk: Mahut en Troicki. Als die beiden winnen, lijkt het een topweek te worden.

Niet teveel willen zei je gisteren nog. En dit zou echt teveel zijn
Kei Nishikori





Reply
Gisteren ging in Rotterdam alles volgens de odds. Dat was prima aangezien 7 vd 8 "mijn" spelers waren. 
Nu 5 potten in Rotterdam. In de 4 voor mij belangrijke potten zijn de spelers die moeten winnen favoriet. Hup Chardy, Troicki, RBA en Simon derhalve. 
Bagh en Klizan beide paar keer gekozen. Liever Klizan dan maar. Daar had gewoon Goffin moeten staan natuurlijk. Die had zo 300 punten op kunnen rapen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(11-02-2016, 11:06 AM)kooltje Wrote:
(11-02-2016, 10:54 AM)Ad Wim Wrote: Vooral de eerste twee heel belangrijk: Mahut en Troicki. Als die beiden winnen, lijkt het een topweek te worden.

Niet teveel willen zei je gisteren nog. En dit zou echt teveel zijn

1 om 1 vind ik prima, als ie maar de SF haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Chardy, HTH gewoon op 4-0 zetten
Kei Nishikori





Reply
Van mij mag het volgens de H2H gaan, dan haalt Simon iig de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chardy 10x beter haha.....lachwekkend! Dit kwart gaat heel vervelend worden
Reply
Lachwekkend verloop van deze set weer. Komt te vaak voor dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Niet te veel op de dinkelman-tour he, cc. Je bent beter dan dat.
En vergeet niet dat Chardy gisteren mp overleefde tegen Donskoy...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
aij ook de break in de tweede. Gevaarlijke klant die Mahut

Vorige week had ik hem in eigen land en was het niks  Sad
Kei Nishikori





Reply
(11-02-2016, 01:14 PM)Ad Wim Wrote: Niet te veel op de dinkelman-tour he, cc. Je bent beter dan dat.
En vergeet niet dat Chardy gisteren mp overleefde tegen Donskoy...

Gaat me niet om chardy verder. Mahut had 4 returnpunten gemaakt in 5 games van chardy. Werkt dan enkele bps weg, ook op 5-5 en breakt dan zelf op 6-5 voor de set op z'n eerste bp. Dat vind ik vervelend en als dat te vaak gebeurd dan zeg ik er wat van. 

Mahut kan in dit gekke toernooi zomaar de finale halen. Beperkte gozer maar indoor soms goed. Daarom zijn dit dure potjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0 uit 7 en 2 uit 2. Lesje effectiviteit. Kan een duur potje worden tegen de odds, h2h en elke verwachting in dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(11-02-2016, 01:19 PM)kooltje Wrote: aij ook de break in de tweede. Gevaarlijke klant die Mahut

Vorige week had ik hem in eigen land en was het niks  Sad

Dat heb ik met Monfils.
Mahut indoor altijd gevaarlijk en had nu ook al 2 quali-potjes gewonnen.

Moet wel toegeven dat ik hem erin had gezet in de veronderstelling dat we nog wel 1 set zouden zien op maandagavond (die hij dan zou winnen).
Maar was er niet vanaf 20 uur en zag om 23 uur dat ik hem nog had. Had alleen heel snel even gekeken hoe het bij Coric stond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(11-02-2016, 01:33 PM)centre court Wrote: 0 uit 7 en 2 uit 2. Lesje effectiviteit. Kan een duur potje worden tegen de odds, h2h en elke verwachting in dit.

Niet tegen elke verwachting in; bookies gaven 40-60.
Maar wel een gelukkig verloop, mij hoor je niet klagen. Zolang hij of Troicki maar SF haalt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bizar trouwens dat Wawrinka en Berdych volgende week wel spelen in Marseille.
Heeft Krajicek al zijn geld uitgegeven aan Federer? Dan hou je toch nog wel wat over voor een van die 2?
En als speler speel je toch ook liever een 500 dan een 250? Hadden ze ook nog een week extra rust gehad voor Dubai.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Denk dat de Kraai zich volledig op Federer heeft gericht. Dan kom je aan de beurt als ie als nog niet komt. Zoals nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: