The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells 2016
#1
Edit Mac:Let op deadline is donderdag 20 uur!!


Loting vannacht en deadline morgenavond.
Lukt het jullie om de DB morgenochtend open te gooien?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Is de loting niet 'al' om 22 uur ofzo vanavond?
Maar ja hoor tot nu toe is het elk jaar gelukt om de database 's ochtends vroeg open te hebben. Moet dit jaar ook lukken
Reply
#3
Sorry, klopt. Dacht dat ik ergens 8PM zag, maar zie nu 3PM.
Is nog steeds wel middernacht, volgens mij, maar acceptabeler.

Top!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Loting is 00.00 uur (9 uur tijdverschil t/m zondag, daarna is het 8 uur verschil)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Allemaal de koppies weer leeg om achter het baakse duo aan te gaan?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
De database gaat zsm open in de ochtend, alles staat klaar maar Mac moet nog even ergens naar kijken als hij wakker is.
Reply
#7
De database is open!
Vanwege de late draw hebben we toch besloten om eens af te wijken en naar donderdag 20 uur te gaan met de deadline, dan begint de 1e wedstrijd.
Reply
#8
Interessante week met vrijwel alle subtoppers onzeker of te duur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik verwacht buiten de 7/8 mustpicks veel verschillen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
(09-03-2016, 04:41 PM)Ad Wim Wrote: Interessante week met vrijwel alle subtoppers onzeker of te duur.

Pfff zeg dat wel
Kei Nishikori





Reply
#11
Klopt een aantal q's niet, of zijn jullie daar nog mee bezig?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Niet dat ik weet, welke kloppen niet Ad?
Reply
#13
Ik heb ze even nagelopen, maar de draw is gelijk aan die op de ATP site voor zover ik dat heb kunnen beoordelen.
Reply
#14
Toen ik keek stond er alleen nog (q) tegen Lajovic en stond Harrison tegen Kuznetsov.
Maar nu ziet het er goed uit inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
De stukken van Nadal tot Simon en van Gasquet tot Cilic zijn zeer interessant.
Kunnen wel 12 verschillende mensen als QF uit komen.

Verder kom ik totaal niet uit, dus ben flink aan het hannessen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#16
(10-03-2016, 03:05 PM)Ad Wim Wrote: Toen ik keek stond er alleen nog (q) tegen Lajovic en stond Harrison tegen Kuznetsov.
Maar nu ziet het er goed uit inderdaad.

ok, dan heeft 1 vd andere admins het al opgelost intussen.

jammer dat djoko en Murray precies in het budget past, ik vrees toch wel dat dit team veel zal voorkomen.
dat maakt het een saaie week, aangezien je hier nooit op kunt winnen en dit voor 70% zeker de finale wordt.
Reply
#17
Apart team zou dat zijn. Absoluut de grootste kans op de weekwinst. Maar de winst die je boekt zal niet groot zijn. Daarnaast ben je de lul als Djoko niet wint. Maar die kans is wel zo klein.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
Is djoko/Murray dan een laf team of juist een gedurfd team?
Reply
#19
(10-03-2016, 05:26 PM)_Tampie Wrote:
(10-03-2016, 03:05 PM)Ad Wim Wrote: Toen ik keek stond er alleen nog (q) tegen Lajovic en stond Harrison tegen Kuznetsov.
Maar nu ziet het er goed uit inderdaad.

ok, dan heeft 1 vd andere admins het al opgelost intussen.

jammer dat djoko en Murray precies in het budget past, ik vrees toch wel dat dit team veel zal voorkomen.
dat maakt het een saaie week, aangezien je hier nooit op kunt winnen en dit voor 70% zeker de finale wordt.

En het feit dat ze ondanks zware DC partij toch veel betrouwbaarder zijn dan de categorie subtoppers daaronder, die ook nog eens veelal tegen elkaar spelen in de kwart.
Kies dan de juiste maar... Toch stiekem wel aan het rekenen voor een team zonder Djokovic. Wellicht niet zakelijk, maar wel veel leuker!
Reply
#20
(10-03-2016, 06:05 PM)_Tampie Wrote: Is djoko/Murray dan een laf team of juist een gedurfd team?

Gedurfd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Zo, ik ben eruit en moet er ook zo vandoor.
1 must-pick laten liggen, anders kwam ik echt niet uit de puzzel.
Ben benieuwd naar de keuzes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(10-03-2016, 06:19 PM)Ad Wim Wrote:
(10-03-2016, 06:05 PM)_Tampie Wrote: Is djoko/Murray dan een laf team of juist een gedurfd team?

Gedurfd. +1
Reply
#23
Geen Andy hier
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#24
Zeer tevreden met de andere teams!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Wawrinka als monstertroef. Lang getwijfeld, maar geloof niet in Gasquet op een of andere manier, en kwam ook echt niet aan goede alternatieven voor dat geld. Dat zit je al snel aan jongens als Berrer, Millman en zo. Of Simon of Dimitrov. Dan liever Wawrinka in vorm die rust heeft gepakt.
En ik denk dat Wawrinka sowieso sf haalt en goede kans op finale.

Ik mis nu alleen Thiem, maar kwam echt niet uit. En in principe lijkt me 180 zijn Max en moet ie het maar laten zien op hc tegen serieuze jongens.

Hup Coric!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Idd Az. Hup Coric.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Waar is iedereen?
Opvallend dat zo weinig mensen Gasquet hebben.
En ook Nadal had ik wel wat meer verwacht in zijn hc-toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Fritzie & Chung zijn de eerste kleine verrassingen.
Kuznetsov prima voor de eerste puntjes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
(11-03-2016, 07:55 AM)Ad Wim Wrote: Waar is iedereen?
Opvallend dat zo weinig mensen Gasquet hebben.
En ook Nadal had ik wel wat meer verwacht in zijn hc-toernooi.

Dolgo!

Ik vraag me eerder af waarom zo weinig Murray.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
(10-03-2016, 09:20 PM)Ad Wim Wrote: Wawrinka als monstertroef. Lang getwijfeld, maar geloof niet in Gasquet op een of andere manier, en kwam ook echt niet aan goede alternatieven voor dat geld. Dat zit je al snel aan jongens als Berrer, Millman en zo. Of Simon of Dimitrov. Dan liever Wawrinka in vorm die rust heeft gepakt.
En ik denk dat Wawrinka sowieso sf haalt en goede kans op finale.

Ik mis nu alleen Thiem, maar kwam echt niet uit. En in principe lijkt me 180 zijn Max en moet ie het maar laten zien op hc tegen serieuze jongens.

Hup Coric!

Wawrinka leuke keuze inderdaad. Kan echter ook wat kilootjes te zwaar terugkomen en eerste ronde eraf gaan. Ik zelf echter ook niet happy mijn team.
Kei Nishikori





Reply


Forum Jump: