The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2016
#1
Deadline donderdag 22 uur, zie ik nu. Dat blijft zo?
Woensdagmiddag begint het in principe al en loting is vanmiddag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Gaan we weer...
Kei Nishikori





Reply
#3
Vraag gewoon of het zo blijft aangezien het vorige week veranderd werd.
En snap ook niet waarom het niet dinsdagavond is, maar besef dat het te laat is om daar nu discussie over te beginnen.
Dat doe ik dan ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
(21-03-2016, 11:20 AM)Ad Wim Wrote: Vraag gewoon of het zo blijft aangezien het vorige week veranderd werd.
En snap ook niet waarom het niet dinsdagavond is, maar besef dat het te laat is om daar nu discussie over te beginnen.
Dat doe ik dan ook niet.

Ik ben het juist volledig met je eens
Kei Nishikori





Reply
#5
Dat vermoedde ik al, maar zo leek het niet uit je opmerking.
Vroeg me het qua planning gewoon af, aangezien ik vandaag en morgen weinig tijd heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
(21-03-2016, 11:28 AM)Ad Wim Wrote: Dat vermoedde ik al, maar zo leek het niet uit je opmerking.
Vroeg me het qua planning gewoon af, aangezien ik vandaag en morgen weinig tijd heb.

Tja...gewoon deadline eerste wedstrijd. Loting is altijd wel redelijk op tijd. Kan iedereen die werkt dinsdagavond doen en andere eventueel woensdagochtend.
Kei Nishikori





Reply
#7
Zonder dat ik deze discussie op wil rakelen en de hele organisatie over me heen krijg, want dat is absoluut niet mijn intentie, snap ik niet dat de deadline bij IW wel voor de eerste partij lag en bij Miami niet, zelfs nog een dag later. Dat is het enige, maar is ook wel overkomelijk want in een normale week zijn/worden er ook al wedstrijden gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ik denk dat ik nu snap waar t fout is gegaan. Ik denk dat ik bij de regels per ongeluk IW en Miami heb omgedraaid. IW zou donderdag 22 uur moeten zijn en Miami woensdag 22 uur, zo is het volgens mij de afgelopen jaren ook geweest.

Denk dus dat woensdag 22 uur beter is...zolang we dat aanpassen voor de mail denk ik niet dat dat zo'n probleem is
Reply
#9
Kan wellicht geen kwaad om het direct alvast even te mailen?
Kei Nishikori





Reply
#10
Als je het nu communiceert en nog even duidelijk in de mail zet is er niks aan de hand. Zullen er niet veel zijn die donderdag pas voor het eerst een team neerzetten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Prima, goede oplossing.
Denk dat het gros inderdaad ook kijkt naar wat er in de mail staat i.p.v. wat er in de regels staat.
Denk dat er morgen ook niet zoveel MD-partijen gespeeld worden, aangezien ze ook nog een hele quali-ronde af moeten werken en al die qualis ook in de 1e ronde moeten spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
MD begint pas woensdagmiddag Nederlandse tijd.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Ja, was even in de war. Vond het ook al gek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
DB is open!
Reply
#15
Leuke puzzel. Iets andere dynamiek nu oa federer en Ferrer terug zijn. Meer budget oa.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
Eerste wedstrijd van Fed gelijk tegen Potro naar alle waarschijnlijkheid... Cool
Reply
#17
Geen eenvoudige week...
Die Djoker kost gewoon even 16.540  Eusa_clap
Kei Nishikori





Reply
#18
Dit wordt weer een complete crapshoot. Kijken of ik dit keer wel overeind blijf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Crapshoot = Haggie week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#20
Crapshoot als in alle kleintjes komen ver?(haggieweek)
Of crapshoot als in Russische roulette en er is geen pijl op te trekken wie een goede week gaat draaien?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#21
Laatste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(22-03-2016, 12:42 PM)buurs Wrote: Crapshoot = Haggie week

Beter focus je je eens niet zoveel op mij. Ik ben toch geen concurrent. Maak zelf nu eens een keer een goed team!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
Eens heggie  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#24
(22-03-2016, 07:06 PM)buurs Wrote: Eens heggie  Wink

Eigenlijk ben je net zoals Nadal. Net niet zo goed als jezelf denkt Cool .
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#25
Is het mogelijk de q's toe te voegen aub
Kei Nishikori





Reply
#26
Net gedaan Smile
Reply
#27
Klizan staat er nog in. Die moet vervangen worden door Sousa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
Thanks, done
Reply
#29
Haase ook niet
Kei Nishikori





Reply
#30
Wil er iemand nog tips hoe je een team maakt in een crapshoot als deze?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: