The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros
#31
(22-05-2016, 08:28 PM)andre Wrote: De Grandslams zijn eigenlijk het makkelijkste.

en saai qua FTM
Kei Nishikori





Reply
#32
(22-05-2016, 09:59 PM)centre court Wrote: Waw voor goffin Raonic en Gaba last minute.

Oei dat is gewaagd! Zo zeker is Waw niet vind ik. Maar ja je weet nooit met hem.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#33
Kyrgios def Murray svp
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Dit wordt geen stille week maar een 2 weken stille feest....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
(21-05-2016, 09:07 AM)Ad Wim Wrote: 16 partijen gespeeld, kan buurs' team wel uittekenen.

En had je dit verwacht?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#36
(22-05-2016, 10:14 PM)buurs Wrote:
(21-05-2016, 09:07 AM)Ad Wim Wrote: 16 partijen gespeeld, kan buurs' team wel uittekenen.

En had je dit verwacht?
Opmerking van Ad was niet juist...je hebt geen keus en moet forceren.
Wawrinka is een geweldige gok ipv al "jouw" zekerheidjes. 2000? 10? 180? met hem weet je het echt niet
Kei Nishikori





Reply
#37
Gelukkig heb ik niet echt een standaard team. Monaco is volgens mij nog blessee, anders had hij niet voor Ferrer durven gaan.
Reply
#38
Hij is ik. Zit op mijn telefoon momenteel. Iets minder overzichtelijk.
Reply
#39
Weinig verschillen dus, wel of niet wawrinka het belangrijkste.
Reply
#40
Wow, zoveel Wawrinka, zelfs door de normaliter laffe managers. Zou mij verbazen als ie z'n prijs waarmaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Wawrinka wint RG!   Hakkuh
Reply
#42
(22-05-2016, 11:12 PM)Ad Wim Wrote: Wow, zoveel Wawrinka, zelfs door de normaliter laffe managers. Zou mij verbazen als ie z'n prijs waarmaakt.

Ik zie hem simpelweg niet verliezen voor de HF. Ik zou niet weten van wie. Hij heeft echt de beste loting van allemaal. 
Dat z'n vorm niet geweldig is weet ik ook. Al komt ie wel gewoon uit een toernooiwinst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
Vorig jaar was ie nog onwaarschijnlijker en toen won ie (en had ik hem ook Smile ).
Reply
#44
(22-05-2016, 11:25 PM)centre court Wrote:
(22-05-2016, 11:12 PM)Ad Wim Wrote: Wow, zoveel Wawrinka, zelfs door de normaliter laffe managers. Zou mij verbazen als ie z'n prijs waarmaakt.

Ik zie hem simpelweg niet verliezen voor de HF. Ik zou niet weten van wie. Hij heeft echt de beste loting van allemaal. 
Dat z'n vorm niet geweldig is weet ik ook. Al komt ie wel gewoon uit een toernooiwinst.

Hij is typisch zo iemand die beter speelt in grote toernooien, ik heb er wel vertrouwen in.
Reply
#45
Ik heb Pouille als dark horse. Had hem al tijden in mn hoofd en met deze loting moet hij KF kunnen halen.
Reply
#46
(22-05-2016, 11:50 PM)Overdune Wrote: Ik heb Pouille als dark horse. Had hem al tijden in mn hoofd en met deze loting moet hij KF kunnen halen.

Hij is maar 4x gekozen in de FTM Forum Subleage. Dat verbaast mij wel, want ik ben het met Overdune eens dat hij ver kan komen. Erg goede loting de eerste en tweede ronde, dus ik verwacht minstens 90 punten. Daarna tegen Raonic (3e ronde) en Cilic (4e ronde) is hij zeker niet kansloos op gravel.
Reply
#47
Zei er nou iemand dat 90% voor Djokovic zou gaan? 
Bijna goed  Big Grin
Reply
#48
Zelfs verrassend weinig Djoko overall, 78x maar. Bijna niemand in de top.
Reply
#49
(23-05-2016, 12:51 AM)Jornstars Wrote: Zei er nou iemand dat 90% voor Djokovic zou gaan? 
Bijna goed  Big Grin

Het is een spel he
Kei Nishikori





Reply
#50
Mooi, hoe mensen hun keuze goed praten.
ik moet het nog zien. Waar was ie dan op het laatste grand slam? Of op de grote toernooien de afgelopen weken?
Dat ie zoiets kan winnen, kun je niet voor altijd blijven zeggen.

Hij heeft een makkelijke loting en zou in principe de sf moeten halen ja. Maar dan is ie niet dik rendabel en door hem kun je een hoop anderen niet nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
(22-05-2016, 11:50 PM)Overdune Wrote: Ik heb Pouille als dark horse. Had hem al tijden in mn hoofd en met deze loting moet hij KF kunnen halen.

Snap de keuze, maar laat het maar eeens zien op een gs. 
En als je Raonic hebt, is het geen optie. Die is verdomde weinig gekozen zeg. Als je het hebt over altijd goed op grote totoernooien en een goede loting...
En dan heb ik hem maar 80% tegen Pouille gegeven. Dan nog is het een van mijn grootste mustpicks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
(22-05-2016, 11:25 PM)centre court Wrote:
(22-05-2016, 11:12 PM)Ad Wim Wrote: Wow, zoveel Wawrinka, zelfs door de normaliter laffe managers. Zou mij verbazen als ie z'n prijs waarmaakt.

Ik zie hem simpelweg niet verliezen voor de HF. Ik zou niet weten van wie. Hij heeft echt de beste loting van allemaal. 
Dat z'n vorm niet geweldig is weet ik ook. Al komt ie wel gewoon uit een toernooiwinst.

Hij is niet slechter in vorm dan vorig jaar gezien z'n resultaten..
Heeft de ideale mogelijkheid zich via de eenvoudige route in vorm te tennissen.
En als hij eenmaal in de halve staat is hij een geduchte kanshebber voor de finale of zelfs prolongatie van de titel ! Smile
Reply
#53
(23-05-2016, 08:14 AM)Ad Wim Wrote: Mooi, hoe mensen hun keuze goed praten.
ik moet het nog zien. Waar was ie dan op het laatste grand slam? Of op de grote toernooien de afgelopen weken?
Dat ie zoiets kan winnen, kun je niet voor altijd blijven zeggen.

Hij heeft een makkelijke loting en zou in principe de sf moeten halen ja. Maar dan is ie niet dik rendabel en door hem kun je een hoop anderen niet nemen.

Zeker waar, maar het goedpraten van keuzes is nu eenmaal menselijk en logisch, anders had je de feitelijke keuze niet gemaakt.
Succes!
Reply
#54
(23-05-2016, 08:31 AM)Ad Wim Wrote:
(22-05-2016, 11:50 PM)Overdune Wrote: Ik heb Pouille als dark horse. Had hem al tijden in mn hoofd en met deze loting moet hij KF kunnen halen.

Snap de keuze, maar laat het maar eeens zien op een gs. 
En als je Raonic hebt, is het geen optie. Die is verdomde weinig gekozen zeg. Als je het hebt over altijd goed op grote totoernooien en een goede loting...
En dan heb ik hem maar 80% tegen Pouille gegeven. Dan nog is het een van mijn grootste mustpicks.

Ja Raonic ook hier 1 van de zekerheidjes. Weinig in de top 20 gekozen en daarachter wel heel veel, opvallend. 

Verder vond ik Sijsling zo goed en Kyrgios zo slecht dat ik Kyrgios niet aan durfde hahaha
Kei Nishikori





Reply
#55
Kyrgios liep weer eens ouderwets te emmeren dat het een lieve lust was. Officiële waarschuwing gekregen van de umpire wegens onsportief gedrag (richting ballenjongen). Samen met Tomic is hij onder toezicht van de Australische bond, als ze hun gedrag niet veranderen op en buiten de baan, mogen ze niet mee naar Rio.
Reply
#56
(23-05-2016, 08:38 AM)NickHop27 Wrote:
(22-05-2016, 11:25 PM)centre court Wrote:
(22-05-2016, 11:12 PM)Ad Wim Wrote: Wow, zoveel Wawrinka, zelfs door de normaliter laffe managers. Zou mij verbazen als ie z'n prijs waarmaakt.

Ik zie hem simpelweg niet verliezen voor de HF. Ik zou niet weten van wie. Hij heeft echt de beste loting van allemaal. 
Dat z'n vorm niet geweldig is weet ik ook. Al komt ie wel gewoon uit een toernooiwinst.

Hij is niet slechter in vorm dan vorig jaar gezien z'n resultaten..
Heeft de ideale mogelijkheid zich via de eenvoudige route in vorm te tennissen.
En als hij eenmaal in de halve staat is hij een geduchte kanshebber voor de finale of zelfs prolongatie van de titel ! Smile

Vorig jaar nog SF in Rome en beter in de eerdere TMS op hc. Maar hij heeft het wel in zich, maar ook om van Rosol te verliezen. Dat risico wilde ik niet nemen, en had ik ook niet bij een aantal gezocht. 
Plus het blijft dat je veel mensen nu niet hebt kunnen kiezen. Het is niet zo dat de alternatieven kansloos zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
(23-05-2016, 08:58 AM)Overdune Wrote: Kyrgios liep weer eens ouderwets te emmeren dat het een lieve lust was. Officiële waarschuwing gekregen van de umpire wegens onsportief gedrag (richting ballenjongen). Samen met Tomic is hij onder toezicht van de Australische bond, als ze hun gedrag niet veranderen op en buiten de baan, mogen ze niet mee naar Rio.

Zo is ie nou eenmaal en gek genoeg presteert ie dan het beste.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Meest verrassende vind ik nog Murray. 7x niet in de top 20, wow.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Sowieso niet voor 12:30 naar buiten

Wawrinka toch wat gehaast en nu weer wachten op die regen...dat wordt meteen eraf Smile
Kei Nishikori





Reply
#60
Ad heeft niet gravelspeler Kyrgios in zijn team Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: