The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon
#91
(27-06-2016, 10:07 PM)maartendinkelman Wrote: Als je de afgelopen weken verliest van Zverev en Thiem dan wens ik je succes tegen bijvoorbeeld een Cilic of Nishikori

Want die twee hebben meer gepresteerd de laatste maand?

En wat ik zei, die voorbereiding was puur testen. Hij weet zelf wel goed ie is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Ja, want daarom wint ie ook nauwelijks een baseline rally van grasgod Pella.
Reply
#93
Beetje inkomen, zie je bij velen. Kijk naar Murray op Queens, en Muller gisteren.
Maar reageer eens op die eerste vraag dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik vind Federer dit jaar gewoon echt te kort komen in de rally als hij onder druk zit. Dan lijkt mij Nishikori heel lastig want die kan dit als de beste en Cilic deed het toch niet slecht op Queens.
Het gaat me er meer om dat die easy 720 zwaar overdreven is. Dat kun je niet zeggen bij iemand die niet in vorm is.
Reply
#95
Voor de SF AO verloor ie duidelijk van Raonic.

Ik ben het eens dat ie kwetsbaarder is dan vroeger, en erken dat ie niet echt in vorm is dit jaar, maar merk dat vooral in de kleinere toernooien. Ik denk dat dat komt doordat het hem niet meer boeit om die te winnen, en echt nog vol gaat voor een GS en Rio.

We zullen het zien. Ik denk niet dat Nishikori, die hier toch wel heel duidelijk werd afgeschilderd alsof ie helemaal niks op gras kan, en Cilic die al 1.5 jaar niet echt meer presteert, hem echt kunnen testen.
Had ie bij Raonic of Kyrgios of Thiem of zelfs Berdych gezeten, had ik hem niet genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
De 720 haalt ie wel. Normaal gesproken. Daarna kansloos voor meer. Of Raonic moet Djoko er daarvoor al uit gooien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
Bijvoorbeeld. Of een slechte dag hebben a la Anderson vorig jaar of Cilic 2 jaar geleden.
Laatste 2x dat ze op Wimbledon tegenover elkaar stonden was het behoorlijk close.
En Federer heeft veel meer grasritme dat Djoko dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Djoko heeft nooit veel grasritme voor Wimbledon. Qua ATP toernooien dan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
O, en over Nishikori:

Nishikori's ribs clearly hampering his serve, took an MTO after set 2, his movement did look fine and he hit some great passing shots. Looks like he's definitely not 100%, luckily he got it done in straights, any longer and I fear that he would definitely pull out of R2. Benneteau won't be a straightforward matchup but I'm hoping that his terrible singles woes this year will be enough of a handicap for Kei to pull through while rehabbing his ailing rib.

Zo belangrijk dat Muller nog wint vandaag, dan moet ie gewoon R4 halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Idd. Die Muller heeft een geweldige draw. En dan zo'n wanprestatie tegen Giraldo leveren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nishikori chronisch iets geblesseerd. Service sowieso niet goed genoeg om hier top te presteren. 

Kyrgios stepanek toch wel een interessant potje vandaag
Kei Nishikori





Reply
zo meteen 13 potten om te starten! Niet echt veel bijzonders, al mag Kyrgios wel meteen verliezen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Novikov Brown en Kyrgios door graag.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad Hag, en Novikov natuurlijk winnen.
Lijkt iig droog te blijven tot 17 uur.

Vond het wel opvallend dat die Novikov favoriet was. Saville toch een aardige grasspeler.
Hup Dennis!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bizar hoe ontzettend weinig Gasquet gekozen is in de top 50.
Vorig jaar SF en zo'n makkelijke loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tyfus Novikov. Ik neem 1 kleintje...
Gvd Tursunov in de volgende ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Ad..... Schelden mag je doen als je Anderson hebt Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Brown kom op hoor. Tegen fucking lajovic op gras.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Poeh, Novikov draait het om. Lekker.
Natuurlijk heeft die nare Kyrgios er nu wel weer zin in...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Novikov mist sp.

Lu wordt nog een tricky klant voor Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je op Wimbledon geen zin hebt...vergeet het wel om uit te serveren nu

Hup Monaco
Kei Nishikori





Reply
Op Queens moet je toch ook zin hebben?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als je deze weken aan de kant van CC zit, zit je goed. Ongelooflijk hoe alles goed valt voor die man.
Prima als je Novikov hebt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kyrgios verliest de set. Wat een tb!
Reply
Goh weer eens een speler die 2 MP mist...
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je kunt ook klagen om het klagen. Niks aan de hand met 2-0 voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer zoveel krakers overal. En nu komt er dus wel regen aan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(28-06-2016, 02:51 PM)Ad Wim Wrote: Je kunt ook klagen om het klagen. Niks aan de hand met 2-0 voor.

Maar wel dom!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zet hij zijn frustratie nu eindelijk eens om in geweldig tennis...Hehe
Kei Nishikori





Reply
Hop Novikov, heerlijk. Meest rendabele jongen in de draw tot dusver. En buurs mist hem...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: