The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport/Hamburg/Bastad
#61
Paire & Zverev weg onderin. Dan gaan de punten natuurlijk naar GGL. FML.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
Onderin blijft er niks over. 
Ook Struff eruit, nid tegen de al tijdenlang sterk spelende Medvedev. Aantal mensen in de top die hun huiswerk niet hebben gedaan :p
Reply
#63
Medvedev idd on fire! Leuk dat het ook in de ATP nu eruit komt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Die wint inderdaad elke challenger en is veel beter dan Struff de laatste maanden..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Als Klizan of GGL als 'grote namen' het niet doen, gaat een speler buiten de top 100 met 300 punten aan de haal. Makkelijk verdiend in dit zwakke schema.
Reply
#66
(13-07-2016, 08:07 AM)NickHop27 Wrote: Als Klizan of GGL als 'grote namen' het niet doen, gaat een speler buiten de top 100 met 300 punten aan de haal. Makkelijk verdiend in dit zwakke schema.

In dat gedeelte met zwakke broeders had ik nu toch graag Leo Mayer gehad. Oh wacht, huiswerk niet gedaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#67
Klizan die 0-3 achter stond in 3e set gaat nu 300 punten pakken?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#68
(13-07-2016, 09:02 AM)Stille Wrote: Klizan die 0-3 achter stond in 3e set gaat nu 300 punten pakken?

Uiteraard. En gezien z'n record sinds Rotterdam hadden we hem ook gewoon moeten hebben natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#69
(13-07-2016, 08:09 AM)centre court Wrote:
(13-07-2016, 08:07 AM)NickHop27 Wrote: Als Klizan of GGL als 'grote namen' het niet doen, gaat een speler buiten de top 100 met 300 punten aan de haal. Makkelijk verdiend in dit zwakke schema.

In dat gedeelte met zwakke broeders had ik nu toch graag Leo Mayer gehad. Oh wacht, huiswerk niet gedaan.

Mayer is zelf zo'n zwakke broeder. Inmiddels buiten top 100 en heeft al maanden geen 2 wedstrijden meer achter elkaar gewonnen.
Verliest vorige week gewoon gladjes van de nummer 261. Zoveel had je er niet voor hoeven doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
(13-07-2016, 09:16 AM)centre court Wrote:
(13-07-2016, 09:02 AM)Stille Wrote: Klizan die 0-3 achter stond in 3e set gaat nu 300 punten pakken?

Uiteraard. En gezien z'n record sinds Rotterdam hadden we hem ook gewoon moeten hebben natuurlijk.

Nee, gezien zijn loting. Ook dat is geen hogere wiskunde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
L. Mayer was juist een hele slimme pick in mijn ogen.
Een gravelspeler, winnaar in 2014 in Hamburg (ik was toen de enige die hem had) en super goedkoop. Met zijn prima loting, omdat Zverev vermoeid is. Zulke spelers hebben dan weer vertrouwen en een goed resultaat nodig. Ik heb laatst L. Mayer nog zien spelen en dat was echt niet zo slecht. Helaas pakt het verkeerd uit, maar ik sta achter mijn keuze. Achteraf gezien was Verdasco misschien beter geweest. In zo'n week investeer ik liever in een 500.
Reply
#72
50-50 pot tegen Robert (die overigens veel beter in vorm is dit jaar, maar laten we het 50-50 houden) en daarna in principe kansloos tegen Zverev.
Dan investeer ik liever in Struff, of Ramos on fire.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Slechte keus Pospisil speelt niet eens Sad
Zo vallen alle risicovolle keuzes verkeerd...Berlocq, Mayer en Struff
Kei Nishikori





Reply
#74
Pospisil was voor de deadline al bekend, serieus Chiudinelli nog bekeken daardoor.
Mayer kan idd niks, die heeft een jaar kunnen teren op Hamburg 2014 en dan aan veel toernooien kunnen deelnemen (= sprokkelen). Behalve halve finale Estoril presteert ie al een jaar bar weinig.
Reply
#75
Granollers mag winnen van mij. Verdasco moet ik er namelijk snel uit!
Reply
#76
Ik heb Granollers Maarten. Nou dan weet je het dus wel... Verspilde moeite om te volgen Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#77
Keuze was Bagnis en Becker ipv Ramos, dus van mij mag Granollers ook winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
(13-07-2016, 11:59 AM)Stille Wrote: Ik heb Granollers Maarten. Nou dan weet je het dus wel... Verspilde moeite om te volgen Smile

Pagina 2 Wink
Reply
#79
Bijna Maarten. Zit nog op de jump van Ad te wachten. Die doet vaker zijn huiswerk goed en zal dus beloond worden Rolleyes
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#80
(13-07-2016, 12:13 PM)Stille Wrote: Bijna Maarten. Zit nog op de jump van Ad te wachten. Die doet vaker zijn huiswerk goed en zal dus beloond worden Rolleyes

En dan nog maar 32e. Dan moet deze manager wel heel veel pech hebben dit jaar. Of vorig jaar veel geluk Wink
Struff kiezen is namelijk niet echt je huiswerk doen.
Reply
#81
Och, een tussenstand boeit me niet. Heb een stuk lager gestaan bijvoorbeeld.
Als ik deze vorm doortrek, komt het wel goed.

Jawel hoor, reageer maar gewoon op mijn post van vanochtend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Ik weet niet hoor, maar treurig allemaal ...  Xtragaap4de
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#83
Ramos moet z'n gravelbenen nog een beetje vinden.

Leuk dagje in Hamburg. 7 van de 8 mensen hebben, maar toch wint die ene...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Phm def Almagro was gister toch wel ff lekker.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#85
Het gaat vandaag toch allemaal om de Mont Ventoux.
Reply
#86
De helft van de Ventoux Blush
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#87
(14-07-2016, 10:22 AM)Scholten! Wrote: Het gaat vandaag toch allemaal om de Mont Ventoux.

He Scholten, leuk jij hier.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
(14-07-2016, 10:22 AM)Scholten! Wrote: Het gaat vandaag toch allemaal om de Mont Ventoux.

Minus 6 km ja, niks meer aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Fijn dat die een aantal van die laffe keuzes eraf getikt worden en een beetje risico in Newport en Bastad voorlopig beloond wordt.

Nu wordt het interessant in Hamburg. Hup GGL en Klizan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Ai, Hemery had 6-3 2-0 40-15, en verliest nu 7-5.
Was leuk geweest voor Ramos, maar die pakt Ferrer zelf wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: